Tilasin OnePlus Buds (white) teiltä 25.8 tiistaina ja meni 2 minuutin päästä tilauksen tehtyäni käsittelyyn, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Tuotetta oli vielä varastossa ku tilasin joten ei pitäisi siittä olla kiinni. Onko telian toimitusajat yhtä hitaita ku teidän netti vai mitä?
@Qumpal@ kirjoitti:
Tilasin OnePlus Buds (white) teiltä 25.8 tiistaina ja meni 2 minuutin päästä tilauksen tehtyäni käsittelyyn, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Tuotetta oli vielä varastossa ku tilasin joten ei pitäisi siittä olla kiinni. Onko telian toimitusajat yhtä hitaita ku teidän netti vai mitä?
Moikka @Qumpal ja tervetuloa Yhteisöön!
.
Onk
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:Tilasin OnePlus Buds (white) teiltä 25.8 tiistaina ja meni 2 minuutin päästä tilauksen tehtyäni käsittelyyn, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Tuotetta oli vielä varastossa ku tilasin joten ei pitäisi siittä olla kiinni. Onko telian toimitusajat yhtä hitaita ku teidän netti vai mitä?
Moikka @Qumpal ja tervetuloa Yhteisöön!
Tällä hetkellä tosiaan kyseisistä kuulokkeista juurikin nuo valkoiset sekä tumman harmaan väriset ovat loppuneet varastoltamme. Kuulokkeiden osalta tarkkaa toimitusaikaa ei ole tiedossa, eli nyt joutuu jonkin aikaa odottelemaan. Yleisesti ottaen laitteidemme toimitusajat ovat 1-2 arkipäivää. Jos laite pääsee varastolta loppumaan, on toimitusaika jonkin verran pidempi. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin meidän laitteista vastaavalle taholle, olisiko heillä antaa valkoisten kuulokkeiden osalta toimitusajasta tietoa. Palataan tähän keskusteluun, kun vastausta sieltä suunnilta on saatu..
Onko mahdollista vaihtaa väriä siniseksi?
@Qumpal@ kirjoitti:
Onk
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:
Tilasin OnePlus Buds (white) teiltä 25.8 tiistaina ja meni 2 minuutin päästä tilauksen tehtyäni käsittelyyn, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Tuotetta oli vielä varastossa ku tilasin joten ei pitäisi siittä olla kiinni. Onko telian toimitusajat yhtä hitaita ku teidän netti vai mitä?
Moikka @Qumpal ja tervetuloa Yhteisöön!
Tällä hetkellä tosiaan kyseisistä kuulokkeista juurikin nuo valkoiset sekä tumman harmaan väriset ovat loppuneet varastoltamme. Kuulokkeiden osalta tarkkaa toimitusaikaa ei ole tiedossa, eli nyt joutuu jonkin aikaa odottelemaan. Yleisesti ottaen laitteidemme toimitusajat ovat 1-2 arkipäivää. Jos laite pääsee varastolta loppumaan, on toimitusaika jonkin verran pidempi. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin meidän laitteista vastaavalle taholle, olisiko heillä antaa valkoisten kuulokkeiden osalta toimitusajasta tietoa. Palataan tähän keskusteluun, kun vastausta sieltä suunnilta on saatu.
.
Onko mahdollista vaihtaa väriä siniseksi?
Jos haluat tilata kuulokkeet toisen värisenä, tulee sinun tehdä tilaus kokonaan uudestaan. Emme pysty vaihtamaan väriä suoraan, mutta värin vaihtaminen on kuitenkin mahdollista. Eli jos haluat vaihtaa väriä, voidaan tuo tiistaina tekemäsi tilaus perua ja sitten voit tehdä uuden tilauksen ja tilata sinisen väriset kuulokkeet. Tuon peruutuksen saat tehtyä asiakaspalvelumme kautta esimerkiksi ottamalla yhteyttä meihin chatissa.
En pysty
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:Onk
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:Tilasin OnePlus Buds (white) teiltä 25.8 tiistaina ja meni 2 minuutin päästä tilauksen tehtyäni käsittelyyn, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Tuotetta oli vielä varastossa ku tilasin joten ei pitäisi siittä olla kiinni. Onko telian toimitusajat yhtä hitaita ku teidän netti vai mitä?
Moikka @Qumpal ja tervetuloa Yhteisöön!
Tällä hetkellä tosiaan kyseisistä kuulokkeista juurikin nuo valkoiset sekä tumman harmaan väriset ovat loppuneet varastoltamme. Kuulokkeiden osalta tarkkaa toimitusaikaa ei ole tiedossa, eli nyt joutuu jonkin aikaa odottelemaan. Yleisesti ottaen laitteidemme toimitusajat ovat 1-2 arkipäivää. Jos laite pääsee varastolta loppumaan, on toimitusaika jonkin verran pidempi. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin meidän laitteista vastaavalle taholle, olisiko heillä antaa valkoisten kuulokkeiden osalta toimitusajasta tietoa. Palataan tähän keskusteluun, kun vastausta sieltä suunnilta on saatu..
Onko mahdollista vaihtaa väriä siniseksi?
Jos haluat tilata kuulokkeet toisen värisenä, tulee sinun tehdä tilaus kokonaan uudestaan. Emme pysty vaihtamaan väriä suoraan, mutta värin vaihtaminen on kuitenkin mahdollista. Eli jos haluat vaihtaa väriä, voidaan tuo tiistaina tekemäsi tilaus perua ja sitten voit tehdä uuden tilauksen ja tilata sinisen väriset kuulokkeet. Tuon peruutuksen saat tehtyä asiakaspalvelumme kautta esimerkiksi ottamalla yhteyttä meihin chatissa.
En pysy puhuun chattiin muutaku botille ku ei ole telia tunnuksia ja en pysty tekemään koska ei ole telian liittymiä tällä hetkellä.
@Qumpal@ kirjoitti:
En pysty
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:
Onk
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:
Tilasin OnePlus Buds (white) teiltä 25.8 tiistaina ja meni 2 minuutin päästä tilauksen tehtyäni käsittelyyn, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Tuotetta oli vielä varastossa ku tilasin joten ei pitäisi siittä olla kiinni. Onko telian toimitusajat yhtä hitaita ku teidän netti vai mitä?
Moikka @Qumpal ja tervetuloa Yhteisöön!
Tällä hetkellä tosiaan kyseisistä kuulokkeista juurikin nuo valkoiset sekä tumman harmaan väriset ovat loppuneet varastoltamme. Kuulokkeiden osalta tarkkaa toimitusaikaa ei ole tiedossa, eli nyt joutuu jonkin aikaa odottelemaan. Yleisesti ottaen laitteidemme toimitusajat ovat 1-2 arkipäivää. Jos laite pääsee varastolta loppumaan, on toimitusaika jonkin verran pidempi. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin meidän laitteista vastaavalle taholle, olisiko heillä antaa valkoisten kuulokkeiden osalta toimitusajasta tietoa. Palataan tähän keskusteluun, kun vastausta sieltä suunnilta on saatu.
.
Onko mahdollista vaihtaa väriä siniseksi?
Jos haluat tilata kuulokkeet toisen värisenä, tulee sinun tehdä tilaus kokonaan uudestaan. Emme pysty vaihtamaan väriä suoraan, mutta värin vaihtaminen on kuitenkin mahdollista. Eli jos haluat vaihtaa väriä, voidaan tuo tiistaina tekemäsi tilaus perua ja sitten voit tehdä uuden tilauksen ja tilata sinisen väriset kuulokkeet. Tuon peruutuksen saat tehtyä asiakaspalvelumme kautta esimerkiksi ottamalla yhteyttä meihin chatissa.
En pysy puhuun chattiin muutaku botille ku ei ole telia tunnuksia ja en pysty tekemään koska ei ole telian liittymiä tällä hetkellä.
Ahaa, nii justii. Voit toki käydä myös lähimmässä Telia Kaupassa tai sitten soitella maanantaina meidän asiakaspalveluun, kun puhelinpalvelumme on taas auki.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:En pysty
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:Onk
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:Tilasin OnePlus Buds (white) teiltä 25.8 tiistaina ja meni 2 minuutin päästä tilauksen tehtyäni käsittelyyn, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Tuotetta oli vielä varastossa ku tilasin joten ei pitäisi siittä olla kiinni. Onko telian toimitusajat yhtä hitaita ku teidän netti vai mitä?
Moikka @Qumpal ja tervetuloa Yhteisöön!
Tällä hetkellä tosiaan kyseisistä kuulokkeista juurikin nuo valkoiset sekä tumman harmaan väriset ovat loppuneet varastoltamme. Kuulokkeiden osalta tarkkaa toimitusaikaa ei ole tiedossa, eli nyt joutuu jonkin aikaa odottelemaan. Yleisesti ottaen laitteidemme toimitusajat ovat 1-2 arkipäivää. Jos laite pääsee varastolta loppumaan, on toimitusaika jonkin verran pidempi. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin meidän laitteista vastaavalle taholle, olisiko heillä antaa valkoisten kuulokkeiden osalta toimitusajasta tietoa. Palataan tähän keskusteluun, kun vastausta sieltä suunnilta on saatu..
Onko mahdollista vaihtaa väriä siniseksi?
Jos haluat tilata kuulokkeet toisen värisenä, tulee sinun tehdä tilaus kokonaan uudestaan. Emme pysty vaihtamaan väriä suoraan, mutta värin vaihtaminen on kuitenkin mahdollista. Eli jos haluat vaihtaa väriä, voidaan tuo tiistaina tekemäsi tilaus perua ja sitten voit tehdä uuden tilauksen ja tilata sinisen väriset kuulokkeet. Tuon peruutuksen saat tehtyä asiakaspalvelumme kautta esimerkiksi ottamalla yhteyttä meihin chatissa.
En pysy puhuun chattiin muutaku botille ku ei ole telia tunnuksia ja en pysty tekemään koska ei ole telian liittymiä tällä hetkellä.
Ahaa, nii justii. Voit toki käydä myös lähimmässä Telia Kaupassa tai sitten soitella maanantaina meidän asiakaspalveluun, kun puhelinpalvelumme on taas auki.
Pystyisiks sä laittaa viestiä eteenpäin asiakaspalveluun tilauksen perumisesta jos anataisin sen tilausnumeron vaikka yksityisviestillä?
@Qumpal@ kirjoitti:
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:
En pysty
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:
Onk
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Qumpal@ kirjoitti:
Tilasin OnePlus Buds (white) teiltä 25.8 tiistaina ja meni 2 minuutin päästä tilauksen tehtyäni käsittelyyn, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Tuotetta oli vielä varastossa ku tilasin joten ei pitäisi siittä olla kiinni. Onko telian toimitusajat yhtä hitaita ku teidän netti vai mitä?
Moikka @Qumpal ja tervetuloa Yhteisöön!
Tällä hetkellä tosiaan kyseisistä kuulokkeista juurikin nuo valkoiset sekä tumman harmaan väriset ovat loppuneet varastoltamme. Kuulokkeiden osalta tarkkaa toimitusaikaa ei ole tiedossa, eli nyt joutuu jonkin aikaa odottelemaan. Yleisesti ottaen laitteidemme toimitusajat ovat 1-2 arkipäivää. Jos laite pääsee varastolta loppumaan, on toimitusaika jonkin verran pidempi. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin meidän laitteista vastaavalle taholle, olisiko heillä antaa valkoisten kuulokkeiden osalta toimitusajasta tietoa. Palataan tähän keskusteluun, kun vastausta sieltä suunnilta on saatu.
.
Onko mahdollista vaihtaa väriä siniseksi?
Jos haluat tilata kuulokkeet toisen värisenä, tulee sinun tehdä tilaus kokonaan uudestaan. Emme pysty vaihtamaan väriä suoraan, mutta värin vaihtaminen on kuitenkin mahdollista. Eli jos haluat vaihtaa väriä, voidaan tuo tiistaina tekemäsi tilaus perua ja sitten voit tehdä uuden tilauksen ja tilata sinisen väriset kuulokkeet. Tuon peruutuksen saat tehtyä asiakaspalvelumme kautta esimerkiksi ottamalla yhteyttä meihin chatissa.
En pysy puhuun chattiin muutaku botille ku ei ole telia tunnuksia ja en pysty tekemään koska ei ole telian liittymiä tällä hetkellä.
Ahaa, nii justii. Voit toki käydä myös lähimmässä Telia Kaupassa tai sitten soitella maanantaina meidän asiakaspalveluun, kun puhelinpalvelumme on taas auki.
Pystyisiks sä laittaa viestiä eteenpäin asiakaspalveluun tilauksen perumisesta jos anataisin sen tilausnumeron vaikka yksityisviestillä?
Ei valitettavasti voida tätä kautta tuota asiaa hoitaa, vaan sinun tulisi olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun.
Selvitin OnePlus Buds -kuulokkeiden toimitusaikaa ja tällä hetkellä meillä ei ole antaa arviota kyseisten kuulokkeiden toimituksesta. Voit siis @Qumpal odottaa noiden valkoisten Budsien saapumista tai halutessasi voit vaihtaa toiseen väriin, ja tehdä tuon nykyisen tilauksen perumisen ja uuden tilaamisen asiakaspalvelumme kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.