on se *******e kun oon asunut yli 2v eri osoitteessa ja kun yritän muuttaa osoitettani,niin lukee että tiedot pitäs päivittyä sen kautta kun tekee muutosta ilmoituksen väestörekisteriin ja sen teen kyllä aina kun muutan,mutta vanha osoitehan se siellä on edelleen. Ois se helppoa kun vois ite sen muuttaa ja sitte *******e vielä ei löydä osoitetta mihin lähettää postia. Siis sähköpostiosoitetta ei löydy mihin ottaa asiakaspalvelijaan yhteyttä!! Nytkin tuli laskua vanhaan osoitteeseen jokin aika sitten
@haaffish kirjoitti:
on se *******e kun oon asunut yli 2v eri osoitteessa ja kun yritän muuttaa osoitettani,niin lukee että tiedot pitäs päivittyä sen kautta kun tekee muutosta ilmoituksen väestörekisteriin ja sen teen kyllä aina kun muutan,mutta vanha osoitehan se siellä on edelleen. Ois se helppoa kun vois ite sen muuttaa ja sitte *******e vielä ei löydä osoitetta mihin lähettää postia. Siis sähköpostiosoitetta ei löydy mihin ottaa asiakaspalvelijaan yhteyttä!! Nytkin tuli laskua vanhaan osoitteeseen jokin aika sitten
Hei ja tervetuloa Klaaniin!
Erittäin ikävää, että osoitteenmuutokset eivät ole onnistuneet, etkä ole löytänyt paikkaa, josta laittaa viestiä Soneran asiakaspalveluun . Harmillisesti myöskään täällä Klaanissa ei voida tutkia asiakkaita yksilöiviä tietoja. Oheisen linkin kautta voit laittaa ilmoituksen Soneralle, ja sieltä ollaan yhteydessä Sinuun. Yhteydenottolomakkeet ovat korvanneet sähköpostin yhteydenottoväylinä.
https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto
Toki jos käytät Omia Sivuja, voit siellä muuttaa laskutusosoitteet itse oikeiksi. Kirjaudu siis omille sivuille, ja valitse ylhäältä "Asiakkuuteni", sitten "Laskutustiedot" ja sitten jokaisen listautuvan laskutustyypin kohdalta valitse "muokkaa" ja muokkaa tiedot oikeiksi.
Jos jostain syystä tämä ei onnistu voit omien sivujen kautta jättää myös palvelupyynnön. Tämä käsiteltäneen kätevämmin kun toi aiemmin linkkaamani lomake. Löydät sen Omilla Sivuilla sivuston alaosassa "Jätä palvelupyytö" -kohdasta.
Minä täällä palstalla kerroin viime vuonna, että Soneran laskuissa on vanhoja osoitetta missä en ole asunut 6 vuoteen. Jostain syystä yhtäkkiä osoite vaihtui vanhaan eikä Sonera ole korjannut sitä.
Laskut onneksi menee suoraan pankkiin.
Edit: omilla sivulla on oikea osoite.
Poistettu käyttäjä kirjoitti:
Minä täällä palstalla kerroin viime vuonna, että Soneran laskuissa on vanhoja osoitetta missä en ole asunut 6 vuoteen. Jostain syystä yhtäkkiä osoite vaihtui vanhaan eikä Sonera ole korjannut sitä.
Laskut onneksi menee suoraan pankkiin.
Edit: omilla sivulla on oikea osoite.
Jos Omien Sivujen laskutustiedoissa on osoite oikein, mutta laskussa se on kuitenkin väärin, kannattaa melkeinpä olla yhteydessä Asiakaspalveluun. Sitä kautta voidaan katsoa tuo ajan tasalle. Yhteystiedot eri kanaviin löytyy täältä.
Ei auta! Kun olen ollut yhteydessä Soneran kanssa, niin he yleensä tarkistaa osoitteeni. Jos ja kun osoite on väärin, niin yleensä korjataan. Jostain syystä Sonera vaihtoi minun osoitteeni vanhaan kesken sopimuksen.
Jossain se vanha osoite nyt vielä lymyää, kun laskulle kerran tulee näkyviin. Onpas mysteeri!
Koska Omilla Sivuilla asiakastiedot-kohdassa osoite on oikein, virallisissa tiedoissasi homma on kunnossa. Se täytyy olla joku laskutusjärjestelmä missä tuo vanha tieto vielä jumittaa.
Nyt syyhyttäisi tämä kyllä tarkistaa vielä... Vieläkö malttaisit olla meille päin yhteydessä?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.