Skip to main content

Osto verkkokaupassa ei onnistu

  • September 28, 2020
  • 7 kommenttia
  • 296 katselukertaa

Moi!

Missäköhän mahtaa olla vika..yritin ostaa puhelimen verkkokaupassa. Maksu Telia Rahoituksella. Luottoa käytettävissä. Tulee kuitenkin ilmoitus että verkko-ostoa ei voi suorittaa loppuun, ota yhteyttä myyntipalveluun. Osaako joku neuvoa mikä aiheuttaa ko tilanteen? Miksi osto ei onnistu?

 

7 kommenttia

  • Savumerkittäjä
  • September 28, 2020

Mulla sama homma, että tilauksen loppupuolella heitti virhettä ja puhelimesta lähti kyllä katevaraus, mutta mitään sähköposteja ei tullut tilauksen onnistumisesta.

 

Chatti ei myöskään toiminut, niin piti omien sivujen kautta laittaa viestiä.

 

Taitaa Telialla olla isompaa häilkkää jossakin nyt.


JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • September 29, 2020

Tällä hetkellä vaikuttaa olevan jokin ongelma verkkokauppatilauksissa. Laitettiin tämä selvitykseen meidän päässä ja korjataan kuntoon. Myös chatissa oli häiriötä, mutta sen pitäisi olla jo normaalisti toiminnassa. Kiitokset näistä ilmoituksista!


JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • September 29, 2020

Uuden laitteen oston yhteydessä tehdään aina luottopäätös, vaikka luottoa olisikin jäljellä, joten sen on mahdollista estää osto. Jos kuitenkin laskut on maksettuna ajallaan niin eipä se tuostakaan pitäisi jäädä kiinni. 

 

Saisitteko laitettua tästä vielä meille tarkempia tietoja asiakaspalveluumme esimerkiksi 24/7 chatin kautta? Voitaisiin ottaa tästä tietoja sitä kautta esimerkiksi selaimesta, tuotteesta, Rahoituksen tilin tilanteesta ja varmistella, onko tilaus liikahtanut mihinkään.


  • Savumerkittäjä
  • September 29, 2020

Oma tilanne selvisi, kun asiakaspalvelija vähän aikaa penkoi tietoja ja tilaus oli ilmeisesti hukkunut johonkin järjestelmän syövereihin tuon toimintavian takia. Nyt tekivät ilmoituksen luottopuolelle, että puhelimen summa palautuu luottotilille ja voin halutessani tehdä uuden tilauksen.

 

Täytyy nyt pari päivää odotella ja katsoa, että uskaltaako yrittää tilausta uudelleen 🙂>


HannaMarikaL
Telialainen
  • Telialainen
  • September 29, 2020

 


@Hulkamania@  kirjoitti:

Oma tilanne selvisi, kun asiakaspalvelija vähän aikaa penkoi tietoja ja tilaus oli ilmeisesti hukkunut johonkin järjestelmän syövereihin tuon toimintavian takia. Nyt tekivät ilmoituksen luottopuolelle, että puhelimen summa palautuu luottotilille ja voin halutessani tehdä uuden tilauksen.

 

Täytyy nyt pari päivää odotella ja katsoa, että uskaltaako yrittää tilausta uudelleen 🙂>


Kiva kuulla, että asia selvisi ja raha palautuu takaisin. Ja ehdottomasti kannattaa kokeilla tehdä tilaus myöhemmin uudestaan. 


  • Morsettaja
  • October 6, 2020

Vain myymälästä saatavat puhelimet. Onko pakko lähteä Vaasaan ajelemaan etelästä vai onko mahdollista tilata lähemmäs johonkiin myymälään puhelin? 


JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • October 7, 2020

@s1era@  kirjoitti:

Vain myymälästä saatavat puhelimet. Onko pakko lähteä Vaasaan ajelemaan etelästä vai onko mahdollista tilata lähemmäs johonkiin myymälään puhelin? 


Valitettavasti myymälästä toiseen ei päästä tilaamaan puhelinta. Jos laitteella on se tilanne, että saatavuutta on vain tietyissä myymälöissä enää jäljellä niin ne ovat ainoa paikka ostaa laite. Toki voidaan selvitellä, että olisiko puhelinta tulossa lisää lähiaikoina, jos oli joku tietty mielessä 🙂>