Minun Teliani käsittelee minua kuin jotain imbesilliä. Luulin että kilpailijan palvelu on sieltä jostain, mutta nyt vasta löysin vielä heikomman esityksen.
Kävimme jo kukausia aiemmin läpi nämä Telian 'älykyystestit' ja nyt oli huippu kun vikapalvelu epäili erotanko toisistaan RJ45- ja televison koksi-liitännät kun kerroin että meillä on kaapelitv samalta toimittajalta.
Tai sitten hän luuli minua joksikin gladiaattoriksi, jos epäili että olen saanut tungettua rj45:n siihen vapaana olevaan radion koksiliittymään.
Taistelu siis jatkuu, vaikka tuen antaman puhelinnumeron automaatti ei hyväksy Samsungkini näppäilyjä...
Terveisin
DataCenter specialist koemusta n 35 vuotta
Sivu 1 / 1
Tietämättä sen enempää tästä tapauksesta yritämme käsitellä asiakkaiden vikatilanteet tasapuolisesti. Jotkut asiakkaat tietävät tekniikasta enemmän kuin toiset ja vikapalvelussa ei tietenkään voi tietää etukäteen asiakkaiden tieto taitoa. Tokihan se varmaan kuulostaa tekniikasta ymmärtävältä että kysellään itsestäänselvyyksiä mutta nämä vain täytyy aina tarkasti käydä läpi mikä helpottaa taas tutkintaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.