Hei! Kävin eilen perjantaina 6.10 Telialta Lappeenrannassa ostamassa laturia. Kysyin miesmyyjältä, että missähän vika, kun ei lataa. Hän sanoi, että yleisin syy on johdossa, että ota tästä tämä 20€ johto. No otin sen ja maksoin eikä hän antanut kuittia. Kysyin ohimennen, että onko heillä uusinta iphone 8 plus 256GB. Hän sanoi, että juuri tänään tuli. Olin tyytyväinen, kun ajattelin lähiaikoina ostaa sen. Menin kotia ja eihän tämä laturi ladannu puhelintani, kun puhelimeni latausreiässä se vika. Menin seuraavana aamuna lauantaina Telialle ja samainen työhönsä kyllästynyt mies myyjä oli paikalla ja sanoin, ettei ole kuittia koska hän ei antanut sitä. Palautti rahat tilille asiallisesti. Kysyin oisko sitä uutta puhelinta. Hän joutui kertomaan pettymyksekseni, et heillä olikin vain 64GB muistilla oleva puhelin, joten en ottanut sitä. Ikävää, että tuotetietämys on noin alhaista. Menin naapurikauppaan DNA:lle joilla oli tasan yksi etsimäni puhelin ja otin sen sieltä. Sain heiltä erinomaista asiakaspalvelua, joka oli iloista ja kilttiä. Vaikka en ollut heidän asiakas, niin he laittoivat puhelimeni toimimaan. Siinä kohtaan teki mieli vaihtaa liittymä heille, kun asiakaspalvelu on niin laadukasta ja hyväntuulista. No muistin, että minulla oli vielä yksi asia Telialle, niin menin takaisin kauppaan kolmannen kerran 24h sisään. Samainen tympeä nuori miesmyyjä palveli todella apealla tavalla. Häntä ei kiinnostanut asiani juurikaan vaan otti esille oman puhelimen, johon häneltä tuli whatsapp viesti ja selasi sitä samalla, kun ”palveli” minua. Äärettömän epäkunnioittavaa! Toivoisin, että tälläiset tapaukset saataisiin pois työpaikoilta työttömiksi kotisohvalle. Olen äärettömän pettynyt ja mieleni tekisi vaihtaa toiseen liittymään huonon asiakaspalvelun takia.
Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa
Samaa mieltä
telian myyjillä olis kyllä koulutuksen paikka miten
asiakkaita kohdellaan
uusia asiakkaita ja tyytyväisiä asiakkaita saadaan vain hyvällä asiakaspalvelulla jotka pysyy telian asiakkaina
huonolla asiakaspalvelulla saadaan vaan asiakkaita jotka etsii pelkästään tarjouksia ja vaihtaa heti operaattoria
kun parempi tarjous tulee
Mitäpä se operaattorin vaihto auttaa kun ongelma kohdistuu yksittäiseen työntekijään.. Ihan samalla samalla siellä Elisan ja kolmikirjaimisen operaattorin liikkeessä näitä mätämunia on töissä. Sitten on tietty esim Globetel vielä, jolla tuota ongelmaa ei aivan varmasti ole, koska ei ole ensimmäistäkään liikettä Teliasta en tiedä, mutta nykyään tuntuu olevan tapana käyttää työllistettyjä hommaan kuin hommaan ja työn/palvelun laatu sitten sen mukainen.. Ja menepä operaattorin liikkeeseen jonkun vian/ongelman vuoksi, kyllä on aika hiljaista ratkaisujen kanssa nykyään. Myydä siellä kyllä osataan, ainakin yleensä.
laitan nyt tähän samaan
eli juttelin tänään kaverin kanssa siittä että scf huolto on lopettanu että missä puhelimet nykyään huolletaan
jos tarvetta
http://www.sss.fi/2017/07/scf-huolto-hakeutui-konkurssiin/
niin oltiin taas aika tympeitä liikeessä ja sanottiin et helsingissä
palvelumieltä kaipaan
et tähänkö on tultu et jokainen takuun alanen huolto huolletaan nykyään helsingissä
kun digimankaan ei tue montaakaan merkkiä
se kun puhelimia kuljetetaan edestakasin liikkeestä huoltoon ja huollosta liikkeseen niin se tuo varmasti viikon lisähuoltoajan sen päälle vielä tietysti mahdollinen korjaus ulkomailla
toiseksi tässä taas jää miettiin et mikä on asiakkan oikeus konkurssitilanteessa
eli saako asiakas aina puhelimensa jos huollon välillä huolto on menny konkkaan
viedään laite suoraan huoltoon vaiko telian kiikkeen kautta
Silloinen Sonera vaihtoi takuukorjauspaikaksi Mobylifen jo ennen nimenmuutostaan. Eli SCF-huolto ei ole huoltanut enää kuukausiin Telian kautta lähetettyjä laitteita.
Tuleeko muilla viesti saapuneesta vastauksesta kahteen kertaan vai oonko ainoo kellä on tullu viime päivonä.
Kiitos Janicc palautteesta. Vien terveiset eteenpäin, ei kuulosta hyvältä palvelulta. Ja Whatsappia ei tietenkään pidä naputella silloin, kun asiakasta palvellaan.
iPhonesta, voisiko olla niin, että hän tiesi väärin tai muisti väärin mitä mallia heille tuli varastoon. Joka tapauksessa harmi kun jouduit käymään turhan käynnin myymälässä.
Hyvä, että sait rahasi takaisin latausjohdosta. Oliko sinulla muuten puhelimesi mukana, kun kävit ensimmäisen kerran myymälässä, sitä ei silloin siinä tsekattu?
Harkitsehan mahdollista vaihtoa vielä Hyvä, kun kerroit kokemuksistasi, voimme tutkia ja vaikuttaa asioihin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.