Hei! Kävin eilen perjantaina 6.10 Telialta Lappeenrannassa ostamassa laturia. Kysyin miesmyyjältä, että missähän vika, kun ei lataa. Hän sanoi, että yleisin syy on johdossa, että ota tästä tämä 20€ johto. No otin sen ja maksoin eikä hän antanut kuittia. Kysyin ohimennen, että onko heillä uusinta iphone 8 plus 256GB. Hän sanoi, että juuri tänään tuli. Olin tyytyväinen, kun ajattelin lähiaikoina ostaa sen. Menin kotia ja eihän tämä laturi ladannu puhelintani, kun puhelimeni latausreiässä se vika. Menin seuraavana aamuna lauantaina Telialle ja samainen työhönsä kyllästynyt mies myyjä oli paikalla ja sanoin, ettei ole kuittia koska hän ei antanut sitä. Palautti rahat tilille asiallisesti. Kysyin oisko sitä uutta puhelinta. Hän joutui kertomaan pettymyksekseni, et heillä olikin vain 64GB muistilla oleva puhelin, joten en ottanut sitä. Ikävää, että tuotetietämys on noin alhaista. Menin naapurikauppaan DNA:lle joilla oli tasan yksi etsimäni puhelin ja otin sen sieltä. Sain heiltä erinomaista asiakaspalvelua, joka oli iloista ja kilttiä. Vaikka en ollut heidän asiakas, niin he laittoivat puhelimeni toimimaan. Siinä kohtaan teki mieli vaihtaa liittymä heille, kun asiakaspalvelu on niin laadukasta ja hyväntuulista. No muistin, että minulla oli vielä yksi asia Telialle, niin menin takaisin kauppaan kolmannen kerran 24h sisään. Samainen tympeä nuori miesmyyjä palveli todella apealla tavalla. Häntä ei kiinnostanut asiani juurikaan vaan otti esille oman puhelimen, johon häneltä tuli whatsapp viesti ja selasi sitä samalla, kun ”palveli” minua. Äärettömän epäkunnioittavaa! Toivoisin, että tälläiset tapaukset saataisiin pois työpaikoilta työttömiksi kotisohvalle. Olen äärettömän pettynyt ja mieleni tekisi vaihtaa toiseen liittymään huonon asiakaspalvelun takia.
Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa
Palautetta asiakaspalvelusta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
