Skip to main content

Hei! Kävin eilen perjantaina 6.10 Telialta Lappeenrannassa ostamassa laturia. Kysyin miesmyyjältä, että missähän vika, kun ei lataa. Hän sanoi, että yleisin syy on johdossa, että ota tästä tämä 20€ johto. No otin sen ja maksoin eikä hän antanut kuittia. Kysyin ohimennen, että onko heillä uusinta iphone 8 plus 256GB. Hän sanoi, että juuri tänään tuli. Olin tyytyväinen, kun ajattelin lähiaikoina ostaa sen. Menin kotia ja eihän tämä laturi ladannu puhelintani, kun puhelimeni latausreiässä se vika. Menin seuraavana aamuna lauantaina Telialle ja samainen työhönsä kyllästynyt mies myyjä oli paikalla ja sanoin, ettei ole kuittia koska hän ei antanut sitä. Palautti rahat tilille asiallisesti. Kysyin oisko sitä uutta puhelinta. Hän joutui kertomaan pettymyksekseni, et heillä olikin vain 64GB muistilla oleva puhelin, joten en ottanut sitä. Ikävää, että tuotetietämys on noin alhaista. Menin naapurikauppaan DNA:lle joilla oli tasan yksi etsimäni puhelin ja otin sen sieltä. Sain heiltä erinomaista asiakaspalvelua, joka oli iloista ja kilttiä. Vaikka en ollut heidän asiakas, niin he laittoivat puhelimeni toimimaan. Siinä kohtaan teki mieli vaihtaa liittymä heille, kun asiakaspalvelu on niin laadukasta ja hyväntuulista. No muistin, että minulla oli vielä yksi asia Telialle, niin menin takaisin kauppaan kolmannen kerran 24h sisään. Samainen tympeä nuori miesmyyjä palveli todella apealla tavalla. Häntä ei kiinnostanut asiani juurikaan vaan otti esille oman puhelimen, johon häneltä tuli whatsapp viesti ja selasi sitä samalla, kun ”palveli” minua. Äärettömän epäkunnioittavaa! Toivoisin, että tälläiset tapaukset saataisiin pois työpaikoilta työttömiksi kotisohvalle. Olen äärettömän pettynyt ja mieleni tekisi vaihtaa toiseen liittymään huonon asiakaspalvelun takia.

Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa 

Samaa mieltä 



telian myyjillä olis kyllä koulutuksen paikka  miten 



asiakkaita kohdellaan  



uusia  asiakkaita ja  tyytyväisiä asiakkaita  saadaan vain   hyvällä asiakaspalvelulla  jotka  pysyy telian asiakkaina 



huonolla  asiakaspalvelulla saadaan  vaan asiakkaita jotka  etsii   pelkästään tarjouksia  ja vaihtaa heti operaattoria



kun parempi tarjous tulee 


Mitäpä se operaattorin vaihto auttaa kun ongelma kohdistuu yksittäiseen työntekijään.. Ihan samalla samalla siellä Elisan ja kolmikirjaimisen operaattorin liikkeessä näitä mätämunia on töissä. Sitten on tietty esim Globetel vielä, jolla tuota ongelmaa ei aivan varmasti ole, koska ei ole ensimmäistäkään liikettä 😃 Teliasta en tiedä, mutta nykyään tuntuu olevan tapana käyttää työllistettyjä hommaan kuin hommaan ja työn/palvelun laatu sitten sen mukainen.. Ja menepä operaattorin liikkeeseen jonkun vian/ongelman vuoksi, kyllä on aika hiljaista ratkaisujen kanssa nykyään. Myydä siellä kyllä osataan, ainakin yleensä. 


laitan nyt tähän  samaan   



eli  juttelin tänään kaverin kanssa siittä että scf huolto on lopettanu  että missä  puhelimet nykyään huolletaan



jos tarvetta 



http://www.sss.fi/2017/07/scf-huolto-hakeutui-konkurssiin/



 niin   oltiin taas  aika tympeitä liikeessä ja sanottiin et   helsingissä 



palvelumieltä kaipaan 



 et tähänkö on tultu et  jokainen  takuun alanen huolto   huolletaan nykyään helsingissä



kun digimankaan ei tue montaakaan merkkiä



 se kun     puhelimia kuljetetaan  edestakasin  liikkeestä huoltoon  ja huollosta liikkeseen  niin se tuo varmasti viikon lisähuoltoajan  sen päälle vielä tietysti mahdollinen  korjaus ulkomailla 



toiseksi tässä  taas  jää miettiin  et  mikä on asiakkan oikeus konkurssitilanteessa 



eli saako asiakas aina puhelimensa  jos huollon välillä  huolto on menny konkkaan 



viedään  laite suoraan huoltoon vaiko  telian kiikkeen kautta 


Silloinen Sonera vaihtoi takuukorjauspaikaksi Mobylifen jo ennen nimenmuutostaan. Eli SCF-huolto ei ole huoltanut enää kuukausiin Telian kautta lähetettyjä laitteita.


Tuleeko muilla   viesti  saapuneesta  vastauksesta kahteen kertaan  vai oonko ainoo  kellä on tullu viime päivonä.


Kiitos Janicc palautteesta. Vien terveiset eteenpäin, ei kuulosta hyvältä palvelulta. Ja Whatsappia ei tietenkään pidä naputella silloin, kun asiakasta palvellaan.



 



iPhonesta, voisiko olla niin, että hän tiesi väärin tai muisti väärin mitä mallia heille tuli varastoon. Joka tapauksessa harmi kun jouduit käymään turhan käynnin myymälässä.



 



Hyvä, että sait rahasi takaisin latausjohdosta. Oliko sinulla muuten puhelimesi mukana, kun kävit ensimmäisen kerran myymälässä, sitä ei silloin siinä tsekattu?



 



Harkitsehan mahdollista vaihtoa vielä 🙂 Hyvä, kun kerroit kokemuksistasi, voimme tutkia ja vaikuttaa asioihin.


Vastaa