Skip to main content

Palautetta asiakaspalvelusta

  • January 30, 2018
  • 5 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Mitähän varten telian asiakaspelvelussa ollaan kun yritän ilmoittaa rikkoutunutta laitetta ja sanotaan vain että "joo sori meillä on aikamoinen ruuhka täällä asiakaspalvelussa tee netin kautta"...

 

Edit NikoNo: Siirretty oikeaan kategoriaan ja muokattu otsikkoa

5 kommenttia

NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • January 30, 2018

Moikka @JoopajooX!

 

Kuulostaapa erikoiselta tapaukselta. Oliko millaisesta rikkoutuneesta laitteesta kysymys? Saitko laitettua ilmoituksen netin kautta eteenpäin vai onko tilanne vielä kesken?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 31, 2018

Joo tein netin kautta mutta ei ole vielä vastattu ja laite oli ipx


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • January 31, 2018

Minkälaisesta skenaariosta tässä on kyse, jos tarkemmin kertoisit? 

Takuunalaiset laitteethan kannattaa huollattaa, mikäli vika on sellainen että se kuuluu takuun piiriin. Tämä hoituu esimerkiksi Telia Kaupan kautta. Lisätietoa löydät täältä
Mikäli laitteella on laitevakuutus, ohjeet ilmoituksen tekemiseen löydät verkkosivuiltamme

Ja toki, vaikka vika ei olisi takuun alainen, voit sen omakustanteisesti huollattaa myös. 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • February 4, 2018

Joo laitevakuutukseen piti olla yhteydessä kun näyttö särki, nyt ~viikko mennyt ja oon soittanu pari kertaa ja lähettäny sähköisen vahinkoilmoituksen eikä kuulu mitään. Molenpina kertoina kun oon soittanu niin lupasivat ottaa yhteyttä mahd pian.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • February 7, 2018

@JoopajooX Mikäs tämän kanssa on tilanne tällä hetkellä? Onko vakuutusyhtiö AIG ollut sinuun yhteydessä ja onko homma hoitunut eteenpäin?