Moikka,
siis voiko olla *******empaa asiakaspalvelua? :) Siis ystävällisesti kysyn että jos voisitte perua se helevetin liiga-passin :) Mielellään peruaisin aivan itse, sillä ei mulla ole aikaa odottaa vastausta chatin kautta. MUTTA koska telian peruilmoitus nähtävästi on pois käytöstä, ei voinut muuta kun kysyä chatin kautta :)
Mutta miten kävikin, telian asiakaspalvelu Janita antaa aivan *******aa palvelua.
Hän olisi voinut perua sen kun ystävällisesti kysyn asiasta MUTTA tuleekin vain pelkkä kysymystä:
''miksi haluaisit perua sen'' ''se olis ny 0e/kk kesän ajan'' ''voisit kattoo ilmaista preseasonit''
puhutaanko nyt tässä yhteistä kieltä :) haluaisin yksinkertaisesti vain helevetti perua sen, oli niin nähtävästi vaikea ymmärtää?
Ja kun asiasta selittää JANITALLE, mitä tapahtuikaan.... ei suostunut palvelemaan ja laitoi chatin kiinni :) Jos työntekijä ei auta asiasta kun peruilmoitus on pois käytöstä niin mitä pitäis helevetti tehdä :)
Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa

