Moikka,
siis voiko olla *******empaa asiakaspalvelua? Siis ystävällisesti kysyn että jos voisitte perua se helevetin liiga-passin Mielellään peruaisin aivan itse, sillä ei mulla ole aikaa odottaa vastausta chatin kautta. MUTTA koska telian peruilmoitus nähtävästi on pois käytöstä, ei voinut muuta kun kysyä chatin kautta :)
Mutta miten kävikin, telian asiakaspalvelu Janita antaa aivan *******aa palvelua.
Hän olisi voinut perua sen kun ystävällisesti kysyn asiasta MUTTA tuleekin vain pelkkä kysymystä:
''miksi haluaisit perua sen'' ''se olis ny 0e/kk kesän ajan'' ''voisit kattoo ilmaista preseasonit''
puhutaanko nyt tässä yhteistä kieltä haluaisin yksinkertaisesti vain helevetti perua sen, oli niin nähtävästi vaikea ymmärtää?
Ja kun asiasta selittää JANITALLE, mitä tapahtuikaan.... ei suostunut palvelemaan ja laitoi chatin kiinni Jos työntekijä ei auta asiasta kun peruilmoitus on pois käytöstä niin mitä pitäis helevetti tehdä :)
Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa