Skip to main content

aikaisemmin tämä sivu oli selvä ja helppoa. nyt pakotetaan miljoona kertaa kirjautumaan että keskustella...haloo menkää feissariin.



mist hitosta löytyy omat laskut sun muut tiedot.



raivostuttava....



lähähättäkää edes viesti puhelimeen oikealla ajalla...



ei kyl kiinosta enä tulla tänne...moro!!!


Edit RaMaria: Otsikko

Hei @wiccaluna ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Kaikki omien liittymien tiedot ja laskut löytyvät telia.fi -sivustolta, kun olet kirjautunut sinne.



Tämä yhteisö on vertaistukifoorumi, jossa voi vapaasti kysyä neuvoa digipulmissa muilta asiakkailta ja Telian työntekijöiltä.



Suora linkki laskuihin on tässä : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices



@wiccaluna kirjoitti:


aikaisemmin tämä sivu oli selvä ja helppoa. nyt pakotetaan miljoona kertaa kirjautumaan että keskustella...haloo menkää feissariin.



mist hitosta löytyy omat laskut sun muut tiedot.



raivostuttava....



lähähättäkää edes viesti puhelimeen oikealla ajalla...



ei kyl kiinosta enä tulla tänne...moro!!!!






Hyvää iltaa ja tervetuloa Yhteisöön @wiccaluna! :smileyhappy:



 



Kirjaudu osoitteeseen telia.fi/kirjaudu ja heti kirjautumisen jälkeen valitse haluamasi kategoria:





 



 



Jos menet telia.fi-sivustolle tulee sinun klikata ylhäällä olevaa hahmoa, jonka kautta pääset kirjautumaan sisään ja siellä löytyy em. valikot kokonaisuudessa kuten koko telia.fi-sivustolla.



 



Löysitkö etsimäsi? :smileyhappy:



 



PS. Jos käytät älypuhelinta, niin voin suositella maksutonta Minun Telia -sovellusta. Se kulkee aina matkassa ja aika helposti hoituvat perusliittymäasiat ❤


Outoa on se, että kun kirjautuu tänne ensin pankkitunnuksilla ja aikoo sitten heti muuttaa käyttäjätunnuksiaan ja salasanaansa, niin heti perään pitää syöttää uudestaan pankkitunnukset. Kuluu aika paljon tunnuslukuja yhden asian hoitamiseen.



@Routtu kirjoitti:


Outoa on se, että kun kirjautuu tänne ensin pankkitunnuksilla ja aikoo sitten heti muuttaa käyttäjätunnuksiaan ja salasanaansa, niin heti perään pitää syöttää uudestaan pankkitunnukset. Kuluu aika paljon tunnuslukuja yhden asian hoitamiseen.






Niin, kyseessä taitaa olla Telia-tunnuksen kirjautumistietojen muokkaaminen? Epäilen, että järjestelmät eivät kommunikoi keskenään, koska tuolla sivulla voidaan luoda myös Telia-tunnus johon vaaditaan vahva tunnistautuminen, mutta tähän osaa paremmin vastata Telian asiantuntijat. Tuossa olisi yksi hyvä kehitysehdotus kieltämättä :smileyhappy:



 



Tuli mieleen, että mikset hankkisi puhelimeen maksutonta Mobiilivarmennetta? Todella helppo tunnistaumiseen ja allekirjoittamiseen monella eri sivustolla @Routtu. Lisätietoa käyttöönotosta täällä.


Moi @Routtu! Voi olla, että käyn hieman hitaalla näin työviikon päätteeksi, mutta pakko pyytää hieman tarkennusta :) Voisitko vielä avata hieman yksityiskohtaisemmin mitä yrität tehdä?


Moi!



 



Joo vähän hitaasti menee tämä minunkin vastailu, kun en kiireiltäni ole tänne ehtinyt. Siis kirjauduin sisään pankkitunnuksilla, kun vanhat Soneran tunnukset ei kelvanneet, vaikka niin mainostettiin. Koetin sitten heti kirjautumisen jälkeen muuttaa tunnuksiani, mutta se ei onnistunut. Mutta ilmeisesti jos tulee pankkitunnuksilla sisään, niin ei pääse muokkamaan niitä "normaaleja" kirjautumistunnuksia ja salasanoja. Luulin että kun tulen pankkitunnuksilla sisään, niin minut tunnistetaan sen "kadonneen" entisen tilin omistajaksi ja voin muokata sitä.



Eli yritin muokata tätä tiliäni, mutta se ei onnistunut vaan heti pyydettiin uudestaan pankkitunuksia, vaikka juuri puoli minuuttia sitten olin tullut niillä sisään.



 


Eli siis, yrität uusia Telia Tunnuksesi, joilla kirjaudutaan itsepalveluna hallinnoimaan omia tuotteita ja palveluita? Täältä löydät ohjeen unohtuneen salasanan tai tunnuksen varalle. Eli periaatteessa tunnusten vaihto hoituu ihan vain luomalla uudet tunnukset, ja tätä varten tarvitaan verkkopankkitunnarit. 
Seuraava kirjautuminen palveluun tapahtuu sitten niillä juuri luomillasi, uusilla Telia-tunnuksilla. :) 


Vastaa