Tässä on taannoin ollut pari KaapeliTV - räpsyä. TV ei siis toiminut eräs aamu, mutta iltapäivällä oli jo korjattu. Nyt on meneillään toinen räpsy jolloin kaapeli tv ei toimi. Tämän viikon alkupuolella alkoi, eikä toimi vieläkään. Naapureiden kanssa juteltu eikä toimi heilläkään.
Miksi kirjotan on se, että normaalisti olisin se joka ensimmäisenä yhteydessä näistä ongelmista koska “osaan kielen” jota näissä puhutaan. Mutta tällä kertaa en, yksinkertaisesti siksi, että minulla ei ole mitään halua käydä Telian asiakaspalvelun kanssa minkään näköistä keskustelua nykyään. Siihen löytyy syitä muunmuassa täältä Yhteisöstä ja edellisistä ongelmien selvittelyistä. Keskustelin taannoin myös liittymäasioista chatissa, jossa kohtasin jälleen vähättelyä, passiivisagressiivisuutta ja muutenkin epäasiallista käytöstä.
Seuraavaksi pyydätte tarkkoja aikoja jotta voitte välitää viestin eteenpäin. Jätin chattien palautekyselyyn arvostelut ja viestit mikä meni pieleen. Tuo onkin ainut mitä aion tehdä, en kirjaa tätä siksi että täältä joku lähtee viemään palautetta eteen tai -taaksepäin tai mihin lie mappi Ö:hön ne teillä menevätkään.
Yleisesti vain. Itselläni on nyt mitta sen verran täynnä, että pakko alkaa kehittämään vaihtoehtoisia ratkaisuja. Ensimmäisenä toki puhelinliittymä lähtee, toisena mietin tuon taloyhtiökaistan tilalle jotain muuta tai kenties tiputan sen ilmaiskaistan tasolle ja lisäksi hankin muun nettiyhteyden, voisin jopa testata kilpailijan 5g yhteyttä jos sillä saisi nopeutta enemmän vaikka tiedänkin ettei se kiinteän tasolle yllä. Saa tähän myös toisen tarjoaman VDSL-yhteyden, vaikka hinta onkin korkeampi, mielummin vaikka maksan sen kuin euroakaan Telian suuntaan. Olen vain superkyllästynyt Telian asiakaspalvelukulttuuriin. Ei mulla muuta.
Joo ja ne turhaakin turhemmat pahoittelu copypastet voi jättää muille, olen ne täältä jo lukenut n+1 kertaa.
----
Muokkaus Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi