Skip to main content

Kaks viikkoo sitte perjantaina ostin Samsung gear s2 en oikee ollu tyytyväine nii haluisin palauttaa sen ja ottaa rahat takasi. Huomenna tulee 2 viikkoo täytee jote nopeit vastauksii kiitos! Eli miten voi palauttaa.


@Jesuu kirjoitti:


Kaks viikkoo sitte perjantaina ostin Samsung gear s2 en oikee ollu tyytyväine nii haluisin palauttaa sen ja ottaa rahat takasi. Huomenna tulee 2 viikkoo täytee jote nopeit vastauksii kiitos! Eli miten voi palauttaa.








Hyvää iltaa @Jesuu & tervetuloa Telia Yhteisöön!



Palauttaminen











Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, jollei toisin mainita









Täytä palautuslomake ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen. Täytä postissa Asiakaspalautus 14 -kortti ja säästä kuitti. Maksuton asiakaspalautusosoite on:

Posti, E-varasto
Sopimustunnus 619604,
Satamatie 37
37800 Toijala


Palautuksen käsittelyaika on 2–3 viikkoa. Jos sinä aikana saat muita tilaukseesi liittyviä tilausvahvistuksia, ei sinun tarvitse reagoida niihin. Kaikki tilaamasi palvelut poistetaan palautuksen käsittelyn yhteydessä, ja aiheettomat maksut hyvitetään laskultasi automaattisesti.



Laitteen palautus ja maksettavat korvaukset



Voit avata saamasi paketin, tutustua rauhassa sen sisältöön sekä tarkastaa laitteen ominaisuudet ja toimivuuden.

Mikäli kuitenkin otat laitteen käyttöön ja peruutat sen jälkeen tekemäsi sopimuksen peruutusajan puitteissa, on mahdollista, että perimme sinulta laitteen arvon alentumisen johdosta 30 % laitteen myyntihinnasta.

Mikäli laite on palautettaessa myyntikelvoton, veloitamme sinulta laitteen koko myyntihinnan. Laitteen käyttöönotosta johtuva mahdollinen arvon alentuminen tai myyntikelvottoman laitteen arvo laskutetaan jälkikäteen, kun laitteen palautuskäsittely on tehty.



 



Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen



 



Tämän pitäisi olla aika selvä vastaus mitä hait? :)










Periikö Sonera multa maksua jos oon ottanu älykellon käyttöön ja käyttänysitä?



@Jesuu kirjoitti:


Periikö Sonera multa maksua jos oon ottanu älykellon käyttöön ja käyttänysitä?






On mahdollista, että Telia perii laitteen arvon alentumisen johdosta 30 % laitteen myyntihinnasta kuten edellä mainitsin. Tähän maksukäytäntöön en voi kuitenkaan ottaa sen kummemmin kantaa vaan sen antaa Telia.



 



Lisätietoa muualla:



https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/kaupan-peruminen/



 



 



@Jesuu kirjoitti:


Periikö Sonera multa maksua jos oon ottanu älykellon käyttöön ja käyttänysitä?






Nyrkkisääntö on, että laitetta saa testata, mutta ei ottaa käyttöön. Jos laite on otettu käyttöön niin silloin voidaan veloittaa arvonalenema. Jos laite on niin käytetyn näköinen, ettei sitä voi enää myydä voidaan sen koko hinta veloittaa sinulta.


Vastaa