Skip to main content

pankinvaihto meneillään. paperilasku tuli ikivanhaan osoitteeseen vaikka

tiedoissani on oikea osoite. perin kummallista. aiheuttaa vaivaa

postille. en viitsi soittaa aspaan kun on minuuttiveloitteinen liittymä.

en löydä palvelupyyntölomaketta yksityishenkilölle.

--
Muokkaus katjane: muokattu otsikkoa

pankinvaihto meneillään. paperilasku tuli ikivanhaan osoitteeseen vaikka

tiedoissani on oikea osoite. perin kummallista. aiheuttaa vaivaa

postille. en viitsi soittaa aspaan kun on minuuttiveloitteinen liittymä.

en löydä palvelupyyntölomaketta yksityishenkilölle.
 

Onko kyse siis jo voimassa olevasta vanhemmasta liittymästä tai palvelusta, josta tuo lasku saapui nyt poikkeuksellisesti paperisena?
Jos et vielä tarkistanut, niin Minun Teliassa näkyy tietosi ja tarvittaessa voit päivittää uuden laskutusosoitteesi sekä tarkistaa muut yhteystietosi. Jos tarvitset asiakaspalvelun apua niin yhteydenottolomakkeen löydät täältä


Osoitteet ovat taianomaisen vaikeita Telialle. Vuosien varrella on sattunut sitä ja tätä.

  • Uuden Soneran liittymän tilaaminen sotki sekä Soneran että Tele Finlandin asiakastietoni.
  • Lankapuhelinlaskuni meni ADSL2-liittymän asennusosoitteeseen.
  • Lankapuhelinliittymääni koskeva tiedote löytyi sattumalta Ethernet-liittymän asennusosoitteesta.
  • SIM-kortin vaihtaminen ei ensin onnistunut lainkaan, lopuksi kortti meni väärään osoitteeseen.
  • Laskuilla osoitteet vaihtuvat itsekseen. Joskus voi osua kohdalleen, mutta tammikuusta 2020 alkaen vähintään yksi laskun osoitetiedoista on ollut jatkuvasti väärin.
  • Marraskuusta 2023 alkaen kaikki laskulla mainitut osoitetiedot ovat väärin.

Onneksi katson laskut nykyään Omilta sivuilta, niin laskuja ei ole vielä hukkunut. Sitä en osaa sanoa, montako Telian lähettämää tiedotetta on mahdollisesti kadonnut. Niistähän ei ole kopioita Omilla sivuilla.


paperilasku tuli ikivanhaan osoitteeseen vaikka tiedoissani on oikea osoite.

Jos et vielä tarkistanut, niin Minun Teliassa näkyy tietosi

Sehän tässä onkin kaikkein mielenkiintoisinta, että minullakin Omilla sivuilla osoitteet näkyvät oikein, mutta siitä huolimatta tiedotteita ja sim-kortteja tippuu satojen kilometrien päähän ympäri Suomea.

en viitsi soittaa aspaan kun on minuuttiveloitteinen liittymä

Telian asiakaspalvelulla on epänormaali puhelinnumero, joten pakettiliittymä ei auta sinne soittamiseen pätkääkään. Ja muutenkin asiakaspalveluun soittaminen maksaa noin 1,7 – 2,6 kertaisesti sen, mitä normaali puhelu maksaisi.


Vastaa