@MelisaS kirjoitti:
Vaihdettiin nettiliittymää Teliaan ja työntekijä oli kaikkiin SIM kortteihin kirjottanut väärät nimet koko perheelleni. Nyt joudutaan soittamaan väärillä puhelin numeroilla muille vaan työntekijän epä huolettomuuden takia. Toistemme luo on pitkä matka niin se korttejen vaihto ei myöskään ole niin yksinkertaista.
Moikka @MelisaS ja tervetuloa tänne Yhteisöön! 🙂>
Onpas kurja kuulla, että siellä on nyt kortit sekaisin, pahoittelut puolestani. Ei kuitenkaan hätää, saadaan tilanne kyllä korjattua. Jos nyt on tosiaan käynyt niin, että SIM-kortit ovat perheesi kesken sekaisin, voidaan nuo vaihtaa kyllä oikeille numeroille asiakaspalvelumme kautta. Ovatko kaikki liittymät sinun omistuksessasi? Jos näin on, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi soittamalla tai tulemalla meidän chattiin. Chatissa palvelemme 24/7. Siellä voit ilmoittaa, mikä puhelinnumero kuuluu kenellekin, mikä SIM-kortti on kenelläkin käytössä ja SIM-korttien tiedot voidaan sitten vaihtaa. Teidän ei siis tarvitse lähteä vaihtelemaan kortteja keskenänne, vaan vaihto voidaan tehdä meidän kautta.