"Pieni" palaute asiakaspalvelusta. Ja todella huonosta sellaisesta.

  • 9 May 2021
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Telia kaupasta ostetut 8.3 acer predator galea 350 kuulokkeet tulivat vajaalla pakkauksella perille. Kyseiseen pakkaukseen kuuluu myös usb adapteri joka nyt pakkauksesta sattui puuttumaan.

12.3 tein ensimmäisen reklamaation puuttuvasta osasta soittamalla asiakaspalveluun. Sieltä lupasivat selvittää asiaa ja hyvittävät postimaksun Sen jälkeen ei kuulunutkaan mitään.

1.4 soitin uudelleen ja kysyin tapauksen etenemisestä. Aspa oli ihan suoraan sanottuna kujalla, mutta tarkasti että viestiä on laitettu eteenpäin "laiteosastolle", otti myös email osoitteen jonne lupasi laittaa lisätietoja, ei näkynyt eikä kuulunut.

26.4 soitettiin minulle asiakaspalvelusta ja todettiin että on tehtaalta lähtenyt oikein pakattuna acerin mukaan, emme voi asialle mitään. Puuttuva osanen oli kuulemma pakattu helposti näkyvään pussiin.

Tähän on pakko todeta että mitä *******ua.

Lupasivat hyvittää vielä puuttuvan osan, johon jatkoin kysymällä mistä sen osan voi ostaa, koska kuulokkeet ovat käyttökelvottomat ilman kyseistä osaa.

Vastauksena tuli vain ettei nyt pikaisella googlauksella löytynyt mistä voi ostaa.Eikä hintakaan tullut selville.

Ensinnäkin on myyjän asia hoitaa pakkausten puutteet ja tarvittaessa vaihtaa pakkaus täydelliseen. Samoin menee muuten takuu asiat ja RMA pyynnöt. (RMA tuntui kanssa olevan aspalle ihan ihme homma).

27.4 pistin sitten itse emailia acer finlandille, josta pyydettiin tarkastamaan MYYJÄLTÄ kuuluuko pakkaukseen kyseinen osa. Vastasin että kuuluu ja googlaamalla unboxing videot huomaavat itsekkin.

29.4 Acerilta tuli pyyntö palauttaa kuulokkeet myyntipaikkaan vaihtoa varten, heh tilasin netistä, tai antaa osoite osan postitusta varten.

4.5 paketti lähti sveitsin acerilta kohti suomea ja 7.5 oli puuttuva osa jo näpissä.

Miksi ihmeessä ASPA vielä viimeisessä puhelussa valehteli osan olevan  pussissa, se kun on mustassa pahvilaatikossa?

 

Tuskin tulee enää telialta mitään tilailtua kun tuotetuki ja aspa on mitä on.

 

Laitanpahan liitteenä kuvan puuttuvista osista.

 

    

 

edit Merja_J: kuvat upotettu


1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Hei @iippo2003 ja tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa että löysit tiesi tänne.

Jopas on ollut melkoinen operaatio, kiitokset palautteesta ja nostosta. Omalta osaltani pahoittelut että asian hoitaminen on kestänyt noinkin kauan. Acerilta saapuvat kuulokkeet ovat tehdaspakkauksia. Se tarkoittaa että pakettia ei avata eikä pakata meidän varastolla, vaan olemme niin sanotusti välikätenä toimittamassa sen asiakkaalle. Jos pakkauksesta puuttuu jotain, on se jäänyt pois jo tehtaalla. Emme voi siis jälkikäteen lähettää puuttuvaa osaa, koska niitä ei meidän varastosta löydy.

Kuvailemassasi tapauksessa on kaksi vaihtoehtoa, asiakas voi palauttaa tuotteen 14 vuorokauden kuluttua sen saapumisesta ja tehdä tilauksen uudelleen, tai sitten olla itse yhteydessä suoraa valmistajaan, kuten teitkin, ja pyytää sieltä tuota puuttuvaa osaa. Nyt en tiedä miten asiakaspalvelussa on sinua ohjeistettu, onko tuosta tilauksen palauttamisesta ollut puhetta. Erikoisempia puuttuvia piuhoja tms harvemmin on liikkeissä erikseen myytävänä, joten hyvä että sait asian hoidettua Acerin kanssa. Tämä ohjeistus olisi pitänyt toki kertoa myös asiakaspalvelussa.   

Vastaa