Satuin uimaan pahaan miinaan eli otin uuden puhelimen + liittymän Soneralta ja sain kaupan päälle hienon Marshallin kaiuttimen. Tosin tilatessani vielä ainakin kahteen kertaan varmistin, että kyseessä olisi ruskea kaiutin ja näin minulle luvattiin. No, paketti saapui ja kas kummaa. Kyydissä olikin musta kaiutin. Yhteys Soneran asiakaspalveluun, jonka mukaan asialle ei voi tehdä mitään. Kaupan purku on ainoa vaihtoehto tai kuten asiakas"palvelija" sanoi, niin voisin vaikka maalata sen ruskeaksi.
Itse kuitenkin näkisin, että kyseinen vaihto-operaatio ei mitään suurempaa osaamista vaadi. Minä lähettäisin saamani väärän tuotteen takaisin ja saisin tilalle sen, mitä minulle luvattiin. Mutta Soneran mielestä tämä on mahdotonta. Ei tunnu ihan 2000-luvun toiminnalta tällä(kään) kertaa Soneran palvelu.
Pikku ongelma kaupan päälle saadun tuotteen kanssa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.