Skip to main content

Täällä tulee liian helposti annettua vain negatiivista palautetta, kun esim netti on hidas, puhelin ei toimi jne jne. 

Jospa kirjoitetaan tähän ketjuun vain positiivisia asioita. Negat voi suoraan poistaa.

Täällä on paljon tosi mukavia ihmisiä. Täällä ei ketään aliarvioida vaan saa olla täysin oma itsensä. Kiitos tästä mukavasta yhteisöstä. 😍

Telian yhteisö on mukava paikka, josta saa usein apua muilta yhteisöläisiltä, moderaattoreilta ja paljon mukavia juttuja 🌹


Mulla on nyt viimeiset pari päivää jäljellä kesätöitä Telialla jäljellä, ja haluaisin kiittää myös yhteisöläisiä tästä kesästä 🌞 On ollut mahtavaa nähdä, miten täällä ihmiset auttaa toisiaan ja käydä teidän kanssa mielenkiintoisia keskusteluja laidasta laitaan! Ihanaa syksyä kaikille 😍🍁🍄


Kiitos @Hannele2022 mukavasta keskusteluaiheesta. Olemme avoimia kaikelle palautteelle, mutta toki myös kehuja on mukava saada, silloin kun siihen on aihetta 💜

Siirsimme tämän aiheen tähän Telian asiakkuuteen liittyvät keskustelut -osioon niin se saa täällä enemmän huomiota 😊


Olihan se työ saada minulle C More näkymään, vaikka ratkaisu oli loppujen lopuksi ihan helppo. Kiitokset kaikille, jotka minun C More soppaan lusikkanne pistitte. On niin monta nimimerkkiä auttajille, etten merkkaa tähän yhtään. Kiitos, kun ette luovuttaneet vaikka minä jo niin tein. ❤️


Minulla on nyt poistuneet tulevista tallennoksista pääosin uusinta tallennokset. 😃😃😃 En tiedä onko se vahinko vai onko asiassa tapahtunut edistystä. Mutta upea juttu, oli se sitten kumpi vain. 😍

Olipa muuten vaikea löytää tämä palauteketju. 


Telian Yhteisöläiset ovat olleet aina avuliaita ja ystävällisiä kinkkisissäkin asioissa. Noin vuosi takaperin Telia päivitti lähitukiaseman ja sen myötä alle megan iltanopeudet kohenivat reippaasti yli 100 Mbps tasolle.


Sain syyskuussa hyvää puhelinpalvelua Telian naispuoliselta asiakaspalvelijalta liittyen kiinteän laajakaistan muutoksiin. Sovittiin, että pidetään nykyiset liittymät voimassa lokakuun 2023 loppuun. Vanhojen liittymien irtisanominen ja uuden 5G-liittymän päivitys nykyiseen sim-korttiin taustalla onnistui sovitusti 1. marraskuuta. Minulla oli jo entuudestaan ZTE MC801A 5G -reititin, niin uutta laitetta en tarvinnut tilalle. Palautin omatoimisesti samalla hybridreitittimen kierrätykseen Telian tukisivuston ohjeiden mukaisesti.😎💐


Pitää välillä kirjoitella tänne, kun tulee itsellä niin paljon vain valituksia joista ei tässä sen enempää.

Minusta on upeaa, kuinka hienosti täällä osataan ottaa vastaan kaikki kiukuttelut ja negatiiviset asiat. Vaikka minkälaista &*%^%€ tulee eteen, niin Telialaiset osaavat olla todella fiksuja ja asiallisia. Kiitoksia, että olette täällä. 🌺🌺🌺


Pitää välillä kirjoitella tänne, kun tulee itsellä niin paljon vain valituksia joista ei tässä sen enempää.

Minusta on upeaa, kuinka hienosti täällä osataan ottaa vastaan kaikki kiukuttelut ja negatiiviset asiat. Vaikka minkälaista &*%^%€ tulee eteen, niin Telialaiset osaavat olla todella fiksuja ja asiallisia. Kiitoksia, että olette täällä. 🌺🌺🌺

Kiitos ihanasta kommentista! Meistä on mukava huomata, kuinka te Yhteisöläiset olette niin hyvänä apuna toisillenne, ja pyritään tietenkin itsekin reagoimaan ja olemaan aktiivisesti apuna. Tällä fiiliksellä uusi työviikko lähteekin hyvin käyntiin, kiitos. 😊 


Minulla ei onnistunut C Moren muutto Katsomoon. Kun ei ollut minun teliassa oikeita linkkejä lainkaan. Minulle sanottiin, että mennä asiakaspalveluun. Ajattelin pessimistisesti, että ei se kuitenkaan mitään auta. 

Tänään sitten kuitenkin menin chattiin sinne ja paikalla oli Tiina asiakaspalvelusta. Kyllä minulla oli nyt hyvä tuuri, kun juuri hän osui auttamaan minua. Ihmetteli tietysti ensin, että miten on mahdollista että minulle ei ole tullut tarvittavia tietoja Minun Teliaan. Hän pyysi minua odottamaan hetkisen, että selvittää asian. Ja HOXHOX!!! Hän tuli aina välillä sanomaan jotain, ettei yhteytemme katkennut. 🥰

Hän sai tekniseltä puolelta selvitettyä asian ja hoiti periaatteessa kaiken siten, että minun piti periaatteessa vain klikata pari kertaa hänen lähettämään sähköpostissa olevaan ohjeisiin ja minulla toimii nyt Katsomo! 

Tuhannet kiitokset Tiinalle joka todella oli nainen oikeassa paikassa Telian asiakaspalvelussa. 🌺😍


Minulla ei onnistunut C Moren muutto Katsomoon. Kun ei ollut minun teliassa oikeita linkkejä lainkaan. Minulle sanottiin, että mennä asiakaspalveluun. Ajattelin pessimistisesti, että ei se kuitenkaan mitään auta. 

Tänään sitten kuitenkin menin chattiin sinne ja paikalla oli Tiina asiakaspalvelusta. Kyllä minulla oli nyt hyvä tuuri, kun juuri hän osui auttamaan minua. Ihmetteli tietysti ensin, että miten on mahdollista että minulle ei ole tullut tarvittavia tietoja Minun Teliaan. Hän pyysi minua odottamaan hetkisen, että selvittää asian. Ja HOXHOX!!! Hän tuli aina välillä sanomaan jotain, ettei yhteytemme katkennut. 🥰

Hän sai tekniseltä puolelta selvitettyä asian ja hoiti periaatteessa kaiken siten, että minun piti periaatteessa vain klikata pari kertaa hänen lähettämään sähköpostissa olevaan ohjeisiin ja minulla toimii nyt Katsomo! 

Tuhannet kiitokset Tiinalle joka todella oli nainen oikeassa paikassa Telian asiakaspalvelussa. 🌺😍


Onpa mukavaa, että tälle tarinalle saatiin onnellinen loppu😊 Ja mikä vielä mukavampaa, niin tulit sen meille kertomaan! Jospa vielä saisin Tiinan kiinni (voi kylläkin olla pelkällä etunimellä haastavaa löytää), niin välittäisin hänellekin palautteen ja kiitokset.


Jos ei tule tähän palautetta, niin se johtuu siitä, että tätä keskustelua ei löydä mistään. Etsin tätä, mutta en löytänyt mistään. Mulla oli se etu, että pääsin tämän hakemaan omien aloitusten kautta.

Mutta asiaan. Minusta on huippua, että miten hienosti telian työntekijät keksivät aina uusiin aloituksiin otsikot. Itse kun luulee laittaneensa hyvän otsikon, niin hoksaa, että se on yleensä muutettu paljon parempaan. Hienoa ja kiitos siitä. 👍😃🌺


Kyllä tämä itsellä ainakin löytyy heti ensimmäisenä 4 eri ketjusta kun laittaa hakuun posi.

Pistetääs vaihtelun vuoksi valitusta. Telia hoitaa mun asiat niin hyvin normaalistikin, ettei pienet onnistumiset jossain yksittäisessä aiheessa enää tuota sellaista “sainpas hyvää palvelua” fiilistä vaan se on tylsää peruskauraa. Vaihdan kohta kilpailijalle saamaan huonompia kokemuksia, että tämä taas tuntuisi joltain!


Kyllä tämä itsellä ainakin löytyy heti ensimmäisenä 4 eri ketjusta kun laittaa hakuun posi.

 

 YEEHAW!!! Mä olen aina etsinyt kaiken "sisällysluettelosta". Sä olet eka, joka sanoo mulle, että onhan siellä olemassa haku. Ja hyvin helpossa paikassa jota en ole koskaan hoksannut. 🫣


 YEEHAW!!! Mä olen aina etsinyt kaiken "sisällysluettelosta". Sä olet eka, joka sanoo mulle, että onhan siellä olemassa haku. Ja hyvin helpossa paikassa jota en ole koskaan hoksannut. 🫣

Jäähän se helposti ylös piiloon kun skrollaa alaspäin etsiäkseen luettelosta ensin tai ihan vaan katsoakseen uudet aiheet. Kehitysideana sen voisi laittaa vaikka sivupalkkiin niin olisi paremmalla korkeudella helpommin huomattavaksi. 


Minusta on huippua, että miten hienosti telian työntekijät keksivät aina uusiin aloituksiin otsikot. Itse kun luulee laittaneensa hyvän otsikon, niin hoksaa, että se on yleensä muutettu paljon parempaan. Hienoa ja kiitos siitä. 👍😃🌺

Kiitos @Hannele2022 tästä palautteesta! Olen itse huomannut miten omaan tekstiin tulee ikäänkuin sokeaksi. Vaikka sitä lukisi monet kerrat ees taas, niin toiset silmät niitä muokkauskohtia sitten löytää. :) 

 YEEHAW!!! Mä olen aina etsinyt kaiken "sisällysluettelosta". Sä olet eka, joka sanoo mulle, että onhan siellä olemassa haku. Ja hyvin helpossa paikassa jota en ole koskaan hoksannut. 🫣

Jäähän se helposti ylös piiloon kun skrollaa alaspäin etsiäkseen luettelosta ensin tai ihan vaan katsoakseen uudet aiheet. Kehitysideana sen voisi laittaa vaikka sivupalkkiin niin olisi paremmalla korkeudella helpommin huomattavaksi. 

Niin, en tiedä miten paljon tätä haku-toiminteen sijaintia on mahdollista muokata. @TeroRe osaisi tähän vastata varmasti paremmin :) 


Pistetääs vaihtelun vuoksi valitusta. Telia hoitaa mun asiat niin hyvin normaalistikin, ettei pienet onnistumiset jossain yksittäisessä aiheessa enää tuota sellaista “sainpas hyvää palvelua” fiilistä vaan se on tylsää peruskauraa. Vaihdan kohta kilpailijalle saamaan huonompia kokemuksia, että tämä taas tuntuisi joltain!

Tämäpä oli persoonallisin palaute, johon olen hetkeen törmännyt ja kyllähän tähän täytyy sanoa ehdottomasti Kiitos! 😀 Haluan vielä kysyä miten voisimme sinua positiivisesti yllättää, jotta niitä wow-elämyksiä saisimme tuotua? 🤗


Luulen, että se haku kohta on ihan ok paikassa. En ole vain koskaan edes etsinyt sitä. Kyllä se on ihan omaa kämmiä etten ole hoksannut ajatella, että voisi löytää noin helposti. Muilla sivustoilla hakua käyttää ihan jatkuvasti. Ilmeisesti vain totuin etsimään kaiken "sisällysluettelosta". 


Tämäpä oli persoonallisin palaute, johon olen hetkeen törmännyt ja kyllähän tähän täytyy sanoa ehdottomasti Kiitos! 😀 Haluan vielä kysyä miten voisimme sinua positiivisesti yllättää, jotta niitä wow-elämyksiä saisimme tuotua? 🤗

Vaikea sanoa kun oikeasti kaipaan juuri sitä mitä saan eli kohtuullisen halvalla hinnalla hyvin toimivat palvelut eli päivästä toiseen samaa tylsyyttä ilman suurempia elämyksiä toiminnan kanssa tapellessa. 😅

Luulen, että se haku kohta on ihan ok paikassa. En ole vain koskaan edes etsinyt sitä. Kyllä se on ihan omaa kämmiä etten ole hoksannut ajatella, että voisi löytää noin helposti. Muilla sivustoilla hakua käyttää ihan jatkuvasti. Ilmeisesti vain totuin etsimään kaiken "sisällysluettelosta". 

Pitäisi siis olla jonkinlainen hakuhaku, jolla voisi ensimmäisenä hakea haun. 


Tämäpä oli persoonallisin palaute, johon olen hetkeen törmännyt ja kyllähän tähän täytyy sanoa ehdottomasti Kiitos! 😀 Haluan vielä kysyä miten voisimme sinua positiivisesti yllättää, jotta niitä wow-elämyksiä saisimme tuotua? 🤗

Vaikea sanoa kun oikeasti kaipaan juuri sitä mitä saan eli kohtuullisen halvalla hinnalla hyvin toimivat palvelut eli päivästä toiseen samaa tylsyyttä ilman suurempia elämyksiä toiminnan kanssa tapellessa. 😅

Luulen, että se haku kohta on ihan ok paikassa. En ole vain koskaan edes etsinyt sitä. Kyllä se on ihan omaa kämmiä etten ole hoksannut ajatella, että voisi löytää noin helposti. Muilla sivustoilla hakua käyttää ihan jatkuvasti. Ilmeisesti vain totuin etsimään kaiken "sisällysluettelosta". 

Pitäisi siis olla jonkinlainen hakuhaku, jolla voisi ensimmäisenä hakea haun. 

🤣


Jos ei tule tähän palautetta, niin se johtuu siitä, että tätä keskustelua ei löydä mistään. Etsin tätä, mutta en löytänyt mistään. Mulla oli se etu, että pääsin tämän hakemaan omien aloitusten kautta.

Mutta asiaan. Minusta on huippua, että miten hienosti telian työntekijät keksivät aina uusiin aloituksiin otsikot. Itse kun luulee laittaneensa hyvän otsikon, niin hoksaa, että se on yleensä muutettu paljon parempaan. Hienoa ja kiitos siitä. 👍😃🌺

Kyllä tämä itsellä ainakin löytyy heti ensimmäisenä 4 eri ketjusta kun laittaa hakuun posi.

 

 YEEHAW!!! Mä olen aina etsinyt kaiken "sisällysluettelosta". Sä olet eka, joka sanoo mulle, että onhan siellä olemassa haku. Ja hyvin helpossa paikassa jota en ole koskaan hoksannut. 🫣

Kiitos @Hannele2022 palautteesta.

Meillä on modet tosiaan hanakkaana muokkaamassa otsikoita. Joku on joskus tästä hermostunutkin.

Se miksi näin teemme on juurikin hakukoneet. Jos otsikko on tyyliin “apua” tai “mitähän nyt taas” niin eipä se ketju hyppää kenenkään silmiin hakukoneessa. Tämä pätee Yhteisön hakuun ja osin myös Googleen (jos ei lue Googlen hakutuloksista kuin otsikot). Ja tästä tulee sitten se, että muut, joilla kenties on sama kysymys mielessä eivät löydä apua tai vinkkejä.

Yhteisöt ovat maailman parhaimpia tietopankkeja. Kun joku on kerran jotain kysynyt ja siihen on ratkaisu löytynyt niin pidetään huoli, että muutkin sen löytävät.

Tästä tuli pitkä kommentti mutta lisään vielä sen, että tähän nivoutuu myös se, että omaa kommenttia ei voi poistaa eikä myöskään rajattomasti muokata. Ettei jo kirjoitettu tieto häviä.

 

Jäähän se helposti ylös piiloon kun skrollaa alaspäin etsiäkseen luettelosta ensin tai ihan vaan katsoakseen uudet aiheet. Kehitysideana sen voisi laittaa vaikka sivupalkkiin niin olisi paremmalla korkeudella helpommin huomattavaksi. 

Pitää miettiä tuota sivupalkkitoteutusta. Se kieltämättä auttaisi erityisesti tietokonekäyttäjiä. Sinne saa helposti ainakin linkin hakusivulle mutta parhain olisi, että haku olisi siinä suoraan.

Hakua voisi muutoinkin korostaa Yhteisössä.


 

Pitää miettiä tuota sivupalkkitoteutusta. Se kieltämättä auttaisi erityisesti tietokonekäyttäjiä. Sinne saa helposti ainakin linkin hakusivulle mutta parhain olisi, että haku olisi siinä suoraan.

Hakua voisi muutoinkin korostaa Yhteisössä.

Helpompi vaihtoehto voisi olla laittaa se kuvina olevien uutisten alapuolelle lähemmäs itse foorumin sisältöä. Silloin se pysyisi paremmin näkyvissä eikä menisi pikaisesti rullatessa ohi ja unohduksiin. 


Helpompi vaihtoehto voisi olla laittaa se kuvina olevien uutisten alapuolelle lähemmäs itse foorumin sisältöä. Silloin se pysyisi paremmin näkyvissä eikä menisi pikaisesti rullatessa ohi ja unohduksiin. 

Tarkoitat varmaan nyt etusivua? 


Helpompi vaihtoehto voisi olla laittaa se kuvina olevien uutisten alapuolelle lähemmäs itse foorumin sisältöä. Silloin se pysyisi paremmin näkyvissä eikä menisi pikaisesti rullatessa ohi ja unohduksiin. 

Tarkoitat varmaan nyt etusivua? 

Juurikin foorumin etusivua. Yhteisön etusivulla se toki myös on, mutta ei tällä hetkellä kai muilla sivuilla. Itse vaan klikkaan suoraan foorumille tarkemmin katselematta mitä yhteisön etusivulla on, että pääsen katsomaan uusimmat aiheet. Koneella tosiaan olisi sivupalkissa reilusti tilaa laittaa vaikka mitä joka sivulle.

Puhelimella voisi esim kynän vieressä olla suurennuslasi alhaalla niin pysyisi aina näkyvissä joka sivulla. 


Kiitos paljon. Tässä on nyt paljon mitä miettiä ja tutustua. Palaan asiaan.

Ja kiitos myös palautteesta @elo420 mitä kirjoitit alkuillasta. Se on jo tosi paljon, jos perusasiat on kunnossa 🙂