Positiivisia palautteita

  • 23 August 2023
  • 9 kommenttia
  • 235 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +11

Täällä tulee liian helposti annettua vain negatiivista palautetta, kun esim netti on hidas, puhelin ei toimi jne jne. 

Jospa kirjoitetaan tähän ketjuun vain positiivisia asioita. Negat voi suoraan poistaa.

Täällä on paljon tosi mukavia ihmisiä. Täällä ei ketään aliarvioida vaan saa olla täysin oma itsensä. Kiitos tästä mukavasta yhteisöstä. 😍


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Telian yhteisö on mukava paikka, josta saa usein apua muilta yhteisöläisiltä, moderaattoreilta ja paljon mukavia juttuja 🌹

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Mulla on nyt viimeiset pari päivää jäljellä kesätöitä Telialla jäljellä, ja haluaisin kiittää myös yhteisöläisiä tästä kesästä 🌞 On ollut mahtavaa nähdä, miten täällä ihmiset auttaa toisiaan ja käydä teidän kanssa mielenkiintoisia keskusteluja laidasta laitaan! Ihanaa syksyä kaikille 😍🍁🍄

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kiitos @Hannele2022 mukavasta keskusteluaiheesta. Olemme avoimia kaikelle palautteelle, mutta toki myös kehuja on mukava saada, silloin kun siihen on aihetta 💜

Siirsimme tämän aiheen tähän Telian asiakkuuteen liittyvät keskustelut -osioon niin se saa täällä enemmän huomiota 😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +11

Olihan se työ saada minulle C More näkymään, vaikka ratkaisu oli loppujen lopuksi ihan helppo. Kiitokset kaikille, jotka minun C More soppaan lusikkanne pistitte. On niin monta nimimerkkiä auttajille, etten merkkaa tähän yhtään. Kiitos, kun ette luovuttaneet vaikka minä jo niin tein. ❤️

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +11

Minulla on nyt poistuneet tulevista tallennoksista pääosin uusinta tallennokset. 😃😃😃 En tiedä onko se vahinko vai onko asiassa tapahtunut edistystä. Mutta upea juttu, oli se sitten kumpi vain. 😍

Olipa muuten vaikea löytää tämä palauteketju. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Telian Yhteisöläiset ovat olleet aina avuliaita ja ystävällisiä kinkkisissäkin asioissa. Noin vuosi takaperin Telia päivitti lähitukiaseman ja sen myötä alle megan iltanopeudet kohenivat reippaasti yli 100 Mbps tasolle.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Sain syyskuussa hyvää puhelinpalvelua Telian naispuoliselta asiakaspalvelijalta liittyen kiinteän laajakaistan muutoksiin. Sovittiin, että pidetään nykyiset liittymät voimassa lokakuun 2023 loppuun. Vanhojen liittymien irtisanominen ja uuden 5G-liittymän päivitys nykyiseen sim-korttiin taustalla onnistui sovitusti 1. marraskuuta. Minulla oli jo entuudestaan ZTE MC801A 5G -reititin, niin uutta laitetta en tarvinnut tilalle. Palautin omatoimisesti samalla hybridreitittimen kierrätykseen Telian tukisivuston ohjeiden mukaisesti.😎💐

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +11

Pitää välillä kirjoitella tänne, kun tulee itsellä niin paljon vain valituksia joista ei tässä sen enempää.

Minusta on upeaa, kuinka hienosti täällä osataan ottaa vastaan kaikki kiukuttelut ja negatiiviset asiat. Vaikka minkälaista &*%^%€ tulee eteen, niin Telialaiset osaavat olla todella fiksuja ja asiallisia. Kiitoksia, että olette täällä. 🌺🌺🌺

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Pitää välillä kirjoitella tänne, kun tulee itsellä niin paljon vain valituksia joista ei tässä sen enempää.

Minusta on upeaa, kuinka hienosti täällä osataan ottaa vastaan kaikki kiukuttelut ja negatiiviset asiat. Vaikka minkälaista &*%^%€ tulee eteen, niin Telialaiset osaavat olla todella fiksuja ja asiallisia. Kiitoksia, että olette täällä. 🌺🌺🌺

Kiitos ihanasta kommentista! Meistä on mukava huomata, kuinka te Yhteisöläiset olette niin hyvänä apuna toisillenne, ja pyritään tietenkin itsekin reagoimaan ja olemaan aktiivisesti apuna. Tällä fiiliksellä uusi työviikko lähteekin hyvin käyntiin, kiitos. 😊 

Vastaa