Skip to main content

Positiivista palautetta

  • April 30, 2015
  • 4 kommenttia
  • 7 katselukertaa

olen ollut SONERAN ASIAKAS V:STA 95 alkaen, pientä pulaa ja tökkimistä harvoin, ja en edelleenkään vaihda "firmaa"...perheessämme on  kännyliittymät, laajakaista Soneraviihteen kera... plussat SONERALLE   <3  <3  <3

 
Edit NikoNo, korjattu viestin otsikko

4 kommenttia

MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • May 15, 2015

:heart: Kiitos :smileyvery-happy: Tästä tuli hyvä mieli :smileyvery-happy:


kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • May 22, 2015

Heitän pikaisen palautteen tähän samaan ketjuun.

 

Tuli eilen pitkästä aikaa tarvetta soittaa asiakaspalveluun ongelman takia, ja olihan miellyttävä kokemus.

 

Listataanpa mitä tapahtui

1. Puheluun vastattiin noin minuutissa

2. Vastaajana nuori kaveri mobiilipuolelta, joka ymmärsi tilaanteen sekunnissa

3. Ongelmaan esitettiin useampikin korjausmahdollisuus joista sain itse valita parhaiten sopivan

4. Myös harmaalla alueella ollut virhe korjattiin asiakkaan eduksi (kuten Soneralla omalla kohdalla aina tehty, samaa ei voi sanoa joka firmasta)

5. Päivitettiin paketit ja hoidettiin diili kuntoon

 

Lopputulemana nopea puhelu ja tyytyväinen asiakas :smileyhappy:

Valitettavasti en muista kaverin nimeä, mutta kiitos sinulle tilanteen hienosta hoitamisesta!


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • May 22, 2015

Wau, kiitokset TUULAMARI2 ja kjns, näitä on kiva lukea :)

 

@kjns, laitoin juuri äsken tämän viestiketjun tiedoksi meidän asiakaspalvelun henkilöstölle, toivottavasti tämä "nuori kaveri" tunnistaa itsensä kirjoituksesi perusteella :)

 

Hyvää lähestyvää viikonloppua teille molemmille :)


  • Telialainen
  • May 22, 2015

Täällä hep!

 

Kiitos Perjantain piristyksestä! @kjns