Skip to main content

Postin seurantatunnus

  • 11. joulukuuta 2014
  • 12 kommenttia
  • 228 katselukertaa

Tilauksen etenemisessä sain Soneralta postin seurantatunnuksen, mutta se oli vain kuusi numeroa. Sen olisi pitänyt olla muotoa JJFI + 17 kpl numeroita. Mistä voisin saada oikean seurantatunnuksen?

12 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2014
Moi Mobiili,
Onko seurantatunnus vielä hukassa?

  • 0 kommenttia
  • 21. marraskuuta 2014
Hei minulla olisi sama ongelma, onko mahdollista saada se oikea seurantatunnus?

  • 0 kommenttia
  • 24. marraskuuta 2014
Moikka thug1angel!

Selvittelen tämän ja laitan vaikka tekstarilla tulemaan, kun saan selvyyden 🙂

  • 0 kommenttia
  • 24. marraskuuta 2014
Kiitos!

  • 0 kommenttia
  • 24. marraskuuta 2014
thug1angel: Tulihan viesti perille? 🙂

  • 0 kommenttia
  • 26. marraskuuta 2014
Tuli 🙂 Kiitos vielä paljon!

  • 0 kommenttia
  • 27. marraskuuta 2014
thug1angel: Ilo oli minun puolella 🙂 Kivaa päivää sinne!

  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 31. maaliskuuta 2016

Hei!

Näköjään sama vanha vaiva jatkaa olemassaoloaan, eli sain kuusinumeroisen seurantatunnuksen, jolla ei postin palvelussa tee yhtään mitään. Livechatista ei ollut apua, saisiko tätä kautta oikean lähetystunnuksen?


PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 3994 kommenttia
  • 1. huhtikuuta 2016

Nykyisessä Klaanissa ei onnistu vaikka vanhalla palstalla onnituikin, koska:


- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista


 


Kyllä se siellä chatissa olisi pitänyt selvittää loppuun.


  • Uusi jäsen
  • 4 kommenttia
  • 27. huhtikuuta 2016

Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7034 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2016

@SorronMies kirjoitti:

Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.




Milloin olet saanut toimimattoman seurantakoodin?


Itse sain ainakin vuosi sitten toimivan postin seurantakoodin sähköpostiin. Tilausvahvistus viestissä sanottiin : Kun paketti on lähetetty varastosta postiin, saat vielä toisen sähköpostin, jossa on Postin seurantatunnus.


Ja näin tapahtui ja koodi oli oikea JJFI- alkuinen seurantakoodi.


 


Soneralla on myös oma tilauksen seuranta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/lomakkeet/hae+tilaus/


tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • 1847 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2016

@kiisseli67 kirjoitti:

@SorronMies kirjoitti:

Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.


Milloin olet saanut toimimattoman seurantakoodin?

Itse sain ainakin vuosi sitten toimivan postin seurantakoodin sähköpostiin. Tilausvahvistus viestissä sanottiin : Kun paketti on lähetetty varastosta postiin, saat vielä toisen sähköpostin, jossa on Postin seurantatunnus.

Ja näin tapahtui ja koodi oli oikea JJFI- alkuinen seurantakoodi.

 

Soneralla on myös oma tilauksen seuranta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/lomakkeet/hae+tilaus/


Näinhän se juuri on, tilauksen yhteydessä saatava koodi on Soneran sisäisen järjestelmän seurantakoodi, postin (itellan) seurantakoodi tulee sitten myöhemmin kun tilaus on käsitelty ja lähetetty.


Vastaa