Onko seurantatunnus vielä hukassa?
Selvittelen tämän ja laitan vaikka tekstarilla tulemaan, kun saan selvyyden
Hei!
Näköjään sama vanha vaiva jatkaa olemassaoloaan, eli sain kuusinumeroisen seurantatunnuksen, jolla ei postin palvelussa tee yhtään mitään. Livechatista ei ollut apua, saisiko tätä kautta oikean lähetystunnuksen?
Nykyisessä Klaanissa ei onnistu vaikka vanhalla palstalla onnituikin, koska:
- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista
Kyllä se siellä chatissa olisi pitänyt selvittää loppuun.
Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.
@SorronMies kirjoitti:
Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.
Milloin olet saanut toimimattoman seurantakoodin?
Itse sain ainakin vuosi sitten toimivan postin seurantakoodin sähköpostiin. Tilausvahvistus viestissä sanottiin : Kun paketti on lähetetty varastosta postiin, saat vielä toisen sähköpostin, jossa on Postin seurantatunnus.
Ja näin tapahtui ja koodi oli oikea JJFI- alkuinen seurantakoodi.
Soneralla on myös oma tilauksen seuranta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/lomakkeet/hae+tilaus/
@kiisseli67 kirjoitti:
@SorronMies kirjoitti:Tarkoitukseni oli ystävällisesti vinkata viasta, joka vaivaa tilausjärjestelmäänne - eli tuo totaalisen vääränlaisen seurantakoodin tarjoaminen. Mutta näköjään sama vika on vaivannut jo pitkälti toista vuotta, niin tuskimpa tämä palaute tilannetta miksikään muuttaa. Sinänsä olen jo oman liittymäni saanut, joten en tarvitse sitä koodia enään, mutta ajattelin, että joku muu liittymän tilaaja voisi ilahtua toimivasta koodista. Tiedämpähän nyt ainakin millaisen firman kanssa olen tekemisissä.
Milloin olet saanut toimimattoman seurantakoodin?
Itse sain ainakin vuosi sitten toimivan postin seurantakoodin sähköpostiin. Tilausvahvistus viestissä sanottiin : Kun paketti on lähetetty varastosta postiin, saat vielä toisen sähköpostin, jossa on Postin seurantatunnus.
Ja näin tapahtui ja koodi oli oikea JJFI- alkuinen seurantakoodi.
Soneralla on myös oma tilauksen seuranta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/lomakkeet/hae+tilaus/
Näinhän se juuri on, tilauksen yhteydessä saatava koodi on Soneran sisäisen järjestelmän seurantakoodi, postin (itellan) seurantakoodi tulee sitten myöhemmin kun tilaus on käsitelty ja lähetetty.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.