Tämä on tämmöinen päiväkirjaentry palautusprosessista. Tilasin teiltä verkkokaupasta uuden läppärin ja kun noudin sen oli ikävä huomata, että posti oli ilmeisesti rikkonut paketin.
No otin sitten paketin kotiin, että näen onko laitteeseen tullut vahinkoja ja aluksi vaikutti, että ei, mutta tarkemmin katseltuna lämppärin kannessa oli pienehkö kuoppa merkin vieressä.
Avasin näytön ja tutkailin ja itse näytössä ei ollut merkittävää vahinkoa, mutta siinä näkyi pientä jälkeä näytön alareunassa ja tarkemmin katseltuna koko laite vaikutti hieman vääntyneeltä.
No eihän siinä mitään, ei muuta kuin tuotepalautusta tekemään ja tilasin sitten samantien uuden samanlaisen jonka sain nyt tänään käyttöön. Laite on ihan priimakuntoinen verrattuna edelliseen.
Tänään tuli myös ilmoitus, että palautukseni on vastaanotettu ja maksu palautuu 14vrk:n sisällä. TAI lähettävät sen takaisin jos ei ole vaaditussa kunnossa.
Pari asiaa mitetityttää, maksoin verkkomaksuna suoraan tililtä onnistuuko se rahanpalautus noin vai olisiko johonkin pitänyt laittaa tilinumero, missään sitä ei nimittäin kysytty. Hieman myös mietityttää nuo ukaasit että laite lähetetään takaisin jos ei hyväksytä. Mutta seuraillaan tilannetta ja toivottavasti tämän päiväkirjamerkinnän voi lopuksi päättää onnellisesti enkä joudu säätämään mitään. Jatkoa sitten kun tilanne etenee.
--
Muokkaus SonjaNii: Muokattu alkuperäinen otsikko ” Laitteen palautusprosessin seuranta.” kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.