Skip to main content

Tämä on tämmöinen päiväkirjaentry palautusprosessista. Tilasin teiltä verkkokaupasta uuden läppärin ja kun noudin sen oli ikävä huomata, että posti oli ilmeisesti rikkonut paketin.

 

No otin sitten paketin kotiin, että näen onko laitteeseen tullut vahinkoja ja aluksi vaikutti, että ei, mutta tarkemmin katseltuna lämppärin kannessa oli pienehkö kuoppa merkin vieressä.

 

Avasin näytön ja tutkailin ja itse näytössä ei ollut merkittävää vahinkoa, mutta siinä näkyi pientä jälkeä  näytön alareunassa ja tarkemmin katseltuna koko laite vaikutti hieman vääntyneeltä.

 

No eihän siinä mitään, ei muuta kuin tuotepalautusta tekemään ja tilasin sitten samantien uuden samanlaisen jonka sain nyt tänään käyttöön. Laite on ihan priimakuntoinen verrattuna edelliseen. 

 

Tänään tuli myös ilmoitus, että palautukseni on vastaanotettu ja maksu palautuu 14vrk:n sisällä. TAI lähettävät sen takaisin jos ei ole vaaditussa kunnossa. 

 

Pari asiaa mitetityttää, maksoin verkkomaksuna suoraan tililtä onnistuuko se rahanpalautus noin vai olisiko johonkin pitänyt laittaa tilinumero, missään sitä ei nimittäin kysytty. Hieman myös mietityttää nuo ukaasit että laite lähetetään takaisin jos ei hyväksytä. Mutta seuraillaan tilannetta ja toivottavasti tämän päiväkirjamerkinnän voi lopuksi päättää onnellisesti enkä joudu säätämään mitään. Jatkoa sitten kun tilanne etenee.

 

--

Muokkaus SonjaNii: Muokattu alkuperäinen otsikko ” Laitteen palautusprosessin seuranta.” kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.

 

Pari asiaa mitetityttää, maksoin verkkomaksuna suoraan tililtä onnistuuko se rahanpalautus noin vai olisiko johonkin pitänyt laittaa tilinumero, missään sitä ei nimittäin kysytty. Hieman myös mietityttää nuo ukaasit että laite lähetetään takaisin jos ei hyväksytä. Mutta seuraillaan tilannetta ja toivottavasti tämän päiväkirjamerkinnän voi lopuksi päättää onnellisesti enkä joudu säätämään mitään. Jatkoa sitten kun tilanne etenee.

 

Ohhoh, jopas on paketti ottanut matkan aikana osumaa! 😳 Raha palautuu automaattisesti sille tilille, josta tuote on maksettu. Vaikuttaisi näiden tietojen perusteella siltä, että olet tehnyt palautuksen oikein.


 

Pari asiaa mitetityttää, maksoin verkkomaksuna suoraan tililtä onnistuuko se rahanpalautus noin vai olisiko johonkin pitänyt laittaa tilinumero, missään sitä ei nimittäin kysytty. Hieman myös mietityttää nuo ukaasit että laite lähetetään takaisin jos ei hyväksytä. Mutta seuraillaan tilannetta ja toivottavasti tämän päiväkirjamerkinnän voi lopuksi päättää onnellisesti enkä joudu säätämään mitään. Jatkoa sitten kun tilanne etenee.

 

Ohhoh, jopas on paketti ottanut matkan aikana osumaa! 😳 Raha palautuu automaattisesti sille tilille, josta tuote on maksettu. Vaikuttaisi näiden tietojen perusteella siltä, että olet tehnyt palautuksen oikein.

Ok, hämäsi vain hieman kun yleensä palautuskeisseissä on pyydetty tilinumeroa jos ei ole maksanut kortilla, rahojen takaisin maksua varten, mutta erittäin hyvä jos se nykyisin onnistuu näin. Ehkä hieman voi huokaista helpotuksesta, mutta asiointikokemukset vähän vetää siihen suuntaan että mitenköhän tämäkin menee pieleen 😃 No mut pääasia on, että nyt on toimiva ja hyväkuntoinen tietokone taas käytössä!


Jahas tämä merkittiin ratkaistuksi hieman etunenässä. Rahat eivät vielä ole palautuneet. Raportoin kyllä kun tilanne on saatu maaliin. Ratkaisun voisi poistaa.


Noniin, homma saatu maaliin. Torstaina 13.6 tuli viesti hyväksytystä palautuksesta ja rahat näyttäisi palautuneen jo 14.6 tai sitten maanantaina. Onneksi sujui mutkitta ja tulipa dokumentoitua myös onnistuminen 🙂


Noniin, homma saatu maaliin. Torstaina 13.6 tuli viesti hyväksytystä palautuksesta ja rahat näyttäisi palautuneen jo 14.6 tai sitten maanantaina. Onneksi sujui mutkitta ja tulipa dokumentoitua myös onnistuminen 🙂

Mahtavaa, että homma sujui mutkitta! Mukavaa juhannusta sinulle minun puolesta.😊


Vastaa