Skip to main content

Hej, onko oikeus ja kohtuus saada tarjoushinnalla vielä tarjousten päättymisen jälkeen puhelinta ja liittymää,jota yritin ostaa osamaksulla, koska Telian omat tarjoussivut eivät edenneet ruuhkaantumisen vuoksi? Nimenomaan rahoituksen osalta... Kukapa kallista luuria pystyisikään ostamaan käteisellä...?



Harmittaa niin! Katselin jo Elisan tarjouksia ja luureja. Kahden vaiheilla, että vaihdan pois Telialta,vaikka (Sonera) ollut alusta asti mun liittymä ja laite hankintakohde (-94 eka kännykkä! NMT).



Uusia asiakkaita vaan kosiskellaan.., vanhoilla ei ole mitään merkitystä?



 



Edit LiisaMn: Muutettu otsikkoa



 


@Vikmania6@  kirjoitti:


Hej, onko oikeus ja kohtuus saada tarjoushinnalla vielä tarjousten päättymisen jälkeen puhelinta ja liittymää,jota yritin ostaa osamaksulla, koska Telian omat tarjoussivut eivät edenneet ruuhkaantumisen vuoksi? Nimenomaan rahoituksen osalta... Kukapa kallista luuria pystyisikään ostamaan käteisellä...?



Harmittaa niin! Katselin jo Elisan tarjouksia ja luureja. Kahden vaiheilla, että vaihdan pois Telialta,vaikka (Sonera) ollut alusta asti mun liittymä ja laite hankintakohde (-94 eka kännykkä! NMT).



Uusia asiakkaita vaan kosiskellaan.., vanhoilla ei ole mitään merkitystä?



 






Onpa harmillista kuulla että näin oli käynyt! Milloin tuota tilausta yritit tehdä ja millainen tarjous oli kyseessä? 


Hej, tarjoukset olivat voimassa sunnuntaihin 11.8. asti eli Samsung Galaxy S10 250e halvemmalla...

 

Ja ihan tulivat ilmot tarjous myynnistä mun sähköpostiin, josta bongasin ne! =)

 



@Vikmania6@  kirjoitti:


Hej, tarjoukset olivat voimassa sunnuntaihin 11.8. asti eli Samsung Galaxy S10 250e halvemmalla...






 



Samsung Galaxy S10 tarjous oli tosiaan voimassa sunnuntaihin 11.8. saakka ja koska tarjous on ehtinyt päättyä niin puhelinta ei ole enää saatavilla samalla hinnalla. Tämän hetken puhelinvalikoiman löydät täältä.


 


Luurinmetsästyspäivien liittymätarjoukset koskevat yleensä kokonaan uusia liittymiä tai numeronsiirtoja. Kun liittymäsi on jo täällä meillä, niin voidaan vaikka Omien sivujen chatin kautta vilkaista onko nykyinen liittymäpakettisi parhaiten tarpeitasi vastaava. :smileyhappy: 

Hej, olin ostamassa luurin tarjouksesta JA uuden liittymän siihen...

Entiset osamaksut olivat maksettuina pois ja kaikki on ok minulla päin. Samaa ei voi sanoa siis Telian tarjoussivuista :womanmad:

Minun mielestä kannattaisi pitää asiakkaistaan kiinni, eikä vain ihmetellä, kun asiakas valittaa aiheesta :womanwink:


On todella harmillista, että tilaus ei verkkokaupan kautta onnistunut. Jos verkkokauppatilaus ei jostain syystä mene läpi niin kannattaa laittaa meille heti viestiä vaikka Omien sivujen chatin kautta, jotta päästään katsomaan mistä tilanne johtuu ja tarvittaessa tekemään tilaus vaikka asiakaspalvelusta käsin.



 



Valitettavasti puhelinta ja liittymää ei ole enää jälkikäteen saatavilla samaan hintaan, kun kyseiset tarjoukset ovat jo päättyneet.


Vastaa