Älypuhelin hajoaa ja Soneran asiakkaana hakemaan uutta Soneran Kampin myymälästä. Kaupat tehdään nopeasti ja sitten kotiin tietoja siirtämään ja sovelluksia lataamaan. Viiden tunnin yrittämisen jälkeen on pakko luovuttaa, puhelin ei toimi.
Seuraavana aamuna samaan paikkaan Help desk- asiantuntijaa tapaamaan. Tunnin yrittämisen jälkeen asiantuntijankin on pakko luovuttaa. Neuvo; puhelin tehdasastuksille, samalla kertoo, että näissä puhelimissa on ollut vastaavia vikoja. Jälleen kaksi yritystä (tehdasasetukset) ja tilanne muuttui vielä huonommaksi - sovellusten lataamattomuuden lisäksi näyttökin "katoaa".
Jälleen (kolmantena päivänä ilman puhelinta) Soneran Kampin myymälään. Ongelman selvitys ja sitten kylmä palaute, puhelin lähetetään ulkopuoliseen huoltoon ja kestää mahdollisesti kaksi viikkoa. Asiakas tyrmistyy, hajonneen puhelimen tilalle ostettiin kiireesti uusi ja nyt pitäisi olla ilman pari viikkoa. Palveluhenkilön mukaan puhelin on "käytetty laite, joka korjataan takuuehtojen mukaisesti". "Asia olisi toisin, jos vika olisi havaittu (puhelin laatikossa) ostohetkellä myymälässä, mutta kun puhelin on viety ulos emme tiedä mitä sille on tapahtunut". Asiakas jättää puhelimen tiskille ja kävelee kilpailijalle, perheen puhelimien operaattori pannaan vaihtoon ja uusi puhelinkin löytyy ilman parin viikon odottelua.