Skip to main content

Puhelimessani vikaa? Vai käyttäjässä?

  • July 22, 2017
  • 2 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Vaihdoin soneran puhepaketin Teliaan, n reilu viikko sitten, operaattorin tekstiviesti ilmoitti, et palvelu

tulee käyttöön kun uudelleen käynnistät laitteesi T.Telia? En ymmärrä muuta uudelleen käynnistystapaa kuin akku pois puhelimesta ja taas päälle, tein sen muutaman kerran, edelleen puhelimessa lukee sonera, mitä "temppuja" pitäisi tehdä et puhelimessa lukisi Telia, senhän kanssa tein uuden sopimuksen ja samalla ilmoitettiin et se on nyt vaihdettu? puhunko vielä soneran piikkiin? Puhelimeni ei ole ns älypuhelin, vaan vasaran iskujakin kestävä vanha kunnon nokialainen.

2 kommenttia

PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • July 22, 2017

Taitaa vanhemmissa puhelimissa tulla tuo operaattorinimi sim-kortilta, joten ilman sim-kortin vaihtoa ei teksti muutu. Jos välttämättä haluat, että puhelimessa lukee Telia, tilaa uusi sim-kortti. Liittymän toimintaan ei asialla ole mitään merkitystä.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • July 22, 2017

 


@PasiS kirjoitti:

Taitaa vanhemmissa puhelimissa tulla tuo operaattorinimi sim-kortilta, joten ilman sim-kortin vaihtoa ei teksti muutu. Jos välttämättä haluat, että puhelimessa lukee Telia, tilaa uusi sim-kortti. Liittymän toimintaan ei asialla ole mitään merkitystä.


Kiitos PasiS nopeasta vastauksestasi, en vain itse oivaltanut, nyt ei tarvitse tuota enempää pyöritellä,

t.agentti86