Puhelinliittymän käyttötiedot Minun Teliassa


Käyttäjätaso 4

Huomasin , että Minun Teliasta on hävinnyt puhelinliittymän käyttötiedot. Siis ei ole enää mahdollista katsoa puheluiden ja viestien määrää ja hintoja eikä datankäyttöä. Onko tämä virhe vai tehty ihan tarkoituksella?????

 

Jos yrittää katsoa mobiiliappilla liittymän saldotietoja , niin vastaukseksi saa vain virheilmoituksen "Puhelimella on vaikeuksia. Yritäthän uudelleen , niin mekin".

No on yritetty tuloksetta jo muutama päivä ja aina sama vastaus. Pitäisiköhän teidän tehdä asialle jotakin???


26 kommenttia

Kyllä tämä vahvasti häiriötilanteelta haiskahtaa. Testasin tuota itse ja omissa tiedoissani ne näkyivät ok. Kyseesä voi olla häiriö jonkin tietyn liittymätyypin kanssa, mutta normaalitilanteessa tietojen tulisi näkyä itsepalvelukanavissa liittymän tiedoissa. Tämä pitäisi saada asiakastietojen kanssa eteenpäin korjaukseen niin saisitko laitettua meidän asiakaspalveluun tästä viestiä?

Käyttäjätaso 4

@JoonasLam  kirjoitti:

Kyllä tämä vahvasti häiriötilanteelta haiskahtaa. Testasin tuota itse ja omissa tiedoissani ne näkyivät ok. Kyseesä voi olla häiriö jonkin tietyn liittymätyypin kanssa, mutta normaalitilanteessa tietojen tulisi näkyä itsepalvelukanavissa liittymän tiedoissa. Tämä pitäisi saada asiakastietojen kanssa eteenpäin korjaukseen niin saisitko laitettua meidän asiakaspalveluun tästä viestiä?


Lähetin Minun Telian kautta vikailmoituksen.


@kustaa1967  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

Kyllä tämä vahvasti häiriötilanteelta haiskahtaa. Testasin tuota itse ja omissa tiedoissani ne näkyivät ok. Kyseesä voi olla häiriö jonkin tietyn liittymätyypin kanssa, mutta normaalitilanteessa tietojen tulisi näkyä itsepalvelukanavissa liittymän tiedoissa. Tämä pitäisi saada asiakastietojen kanssa eteenpäin korjaukseen niin saisitko laitettua meidän asiakaspalveluun tästä viestiä?


Lähetin Minun Telian kautta vikailmoituksen.


Hyvä juttu! Kiitokset.

Käyttäjätaso 4

@JoonasLam  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

Kyllä tämä vahvasti häiriötilanteelta haiskahtaa. Testasin tuota itse ja omissa tiedoissani ne näkyivät ok. Kyseesä voi olla häiriö jonkin tietyn liittymätyypin kanssa, mutta normaalitilanteessa tietojen tulisi näkyä itsepalvelukanavissa liittymän tiedoissa. Tämä pitäisi saada asiakastietojen kanssa eteenpäin korjaukseen niin saisitko laitettua meidän asiakaspalveluun tästä viestiä?


Lähetin Minun Telian kautta vikailmoituksen.


Hyvä juttu! Kiitokset.


Viikko mennyt ja vika korjaantui vain osittain. Laittakaapa nyt asian vauhtia.

Kunniamerkki +14

Ainakin minulla kaikki näyttää normaalilta Minun Telia -sovelluksessa. Työkaluista valitsin saldoerittelyn, josta näen eri maksut eriteltynä. 🤔>

 

 

 

 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

@kustaa1967  kirjoitti:
Viikko mennyt ja vika korjaantui vain osittain. Laittakaapa nyt asian vauhtia.

Minkälaista häikkää siellä sulla vielä esiintyy, kun kerroit että tuo korjaantui osittain? Ja oltiinko sinuun yhteydessä tuon häiriöilmoituksen tiimoilta? 

Käyttäjätaso 4

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:
Viikko mennyt ja vika korjaantui vain osittain. Laittakaapa nyt asian vauhtia.

Minkälaista häikkää siellä sulla vielä esiintyy, kun kerroit että tuo korjaantui osittain? Ja oltiinko sinuun yhteydessä tuon häiriöilmoituksen tiimoilta? 


Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen jo reilu viikko sitten Minun Telian kautta. Asiaan ei ole reagoitu kuin vasta eilen ja nyt viasta pitäisi olla tiketti tehtynä.

 

Alun alkaen minulta puuttui Minun Teliasta liittymäni käyttötiedot kokonaan. No muutama päivä vikailmoitukseni jälkeen tiedot palautuivat osittain , mutta ei kokonaan eikä ole vieläkään palautuneet kokonaan.

Tällä hetkellä selaimella näkyy liittymäni perusmaksu saldona ja erittelyssä myös viestit ja puhelut. Erittelyn puhelut ja viestit siis eivät päivity saldoon. Mobiiliappi näyttää puheluiden ja viestien osalta pyöreätä nollaa eli se näyttää vain perusmaksun.

 

No kuten sanottu vikatiketti on eilen tehty viikon jahkailun jälkeen ja katsotaan tuoko se korjauksen asiaan.

 

PS. Tosin en pane pahakseni , jos minulta laskutetaan vain perusmaksu eikä puheluita ja viestejä ollenkaan. Niinhän se Minun Telia saldoksi väittää. 😎>


@kustaa1967  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:
Viikko mennyt ja vika korjaantui vain osittain. Laittakaapa nyt asian vauhtia.

Minkälaista häikkää siellä sulla vielä esiintyy, kun kerroit että tuo korjaantui osittain? Ja oltiinko sinuun yhteydessä tuon häiriöilmoituksen tiimoilta? 


Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen jo reilu viikko sitten Minun Telian kautta. Asiaan ei ole reagoitu kuin vasta eilen ja nyt viasta pitäisi olla tiketti tehtynä.

 

Alun alkaen minulta puuttui Minun Teliasta liittymäni käyttötiedot kokonaan. No muutama päivä vikailmoitukseni jälkeen tiedot palautuivat osittain , mutta ei kokonaan eikä ole vieläkään palautuneet kokonaan.

Tällä hetkellä selaimella näkyy liittymäni perusmaksu saldona ja erittelyssä myös viestit ja puhelut. Erittelyn puhelut ja viestit siis eivät päivity saldoon. Mobiiliappi näyttää puheluiden ja viestien osalta pyöreätä nollaa eli se näyttää vain perusmaksun.

 

No kuten sanottu vikatiketti on eilen tehty viikon jahkailun jälkeen ja katsotaan tuoko se korjauksen asiaan.

 

PS. Tosin en pane pahakseni , jos minulta laskutetaan vain perusmaksu eikä puheluita ja viestejä ollenkaan. Niinhän se Minun Telia saldoksi väittää. 😎>


Täytyy odotella tiketin valmistumista. Oikein muita toimia ei voida tässä vaiheessa tehdä. Hyvä kuulla, että se on kuitenkin laitettu nyt eteenpäin ratkottavaksi.

Käyttäjätaso 4

Sain tekstarin , että tämä saldovika on korjattu. No ei ole.

 

Selaimella Minun Teliassa liittymäni saldo on perusmaksu + puhelut , mutta viestit puuttuvat kokonaissaldosta edelleen. Erittely kyllä näyttää viestien summan , mutta sekä selaimella että mobiiliappilla erittelyn viestien summa on erilainen kuin liittymän pääsivulla.

Siis vielä olisi korjattavaa.

 

Olen yrittänyt Minun Telian kautta lähettää edellä olevaa viestiä aspalle , mutta viestien lähetys ei toimi , vaan antaa vain virheilmoituksen , että lähetys epäonnistui ja yritä uudelleen. No olen yrittänyt puolen tusinaa kertaa onnistumatta.

 

Menisikö tämä tieto perille tätä kautta , että Minun Telian viestit ei toimi ja ilmoittamani saldovikakaan ei ole kunnossa , vaikka aspa niin väittää.

 

PS. Kävin uudelleen kurkkaamassa Minun Teliassa viestejäni ja nyt ne olivat sinne ilmestynet. Tuntuu siltä , että viestit jäävät kyllä johonkin puskuriin virheilmoituksesta huolimatta , mutta palvelu on ihan etenamoodissa.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

@kustaa1967 Eli jonkinlaista viivettä siellä vielä ilmeisesti on. Kävin itsekin kurkkaamassa omia saldotietoja ja siellä näytti kaikki olevan kunnossa. Mutta seuraile tilannetta, ja jos jotain ihmeellistä vielä ilmenee niin sitten ei auta kun tehdä uutta häiriöilmoitusta. Minun Telian viestikeskuksessa on ollut tänään haasteita, joten ehkäpä tuo sinunkin viestintä aspaan on tökkinyt tästä syystä. 🤔>

Käyttäjätaso 4

@Merja_J  kirjoitti:

@kustaa1967 Eli jonkinlaista viivettä siellä vielä ilmeisesti on. Kävin itsekin kurkkaamassa omia saldotietoja ja siellä näytti kaikki olevan kunnossa. Mutta seuraile tilannetta, ja jos jotain ihmeellistä vielä ilmenee niin sitten ei auta kun tehdä uutta häiriöilmoitusta. Minun Telian viestikeskuksessa on ollut tänään haasteita, joten ehkäpä tuo sinunkin viestintä aspaan on tökkinyt tästä syystä. 🤔>


Kyllä tätä tilannetta on seurailtu jo pari viikkoa ja vieläkään saldot ei ole oikein. Mitään uutta vikailmoitusta en ala tekemään , kun tätä nykyistäkään ei ole vielä hoidettu loppuun saakka. Laitoin Minun Telian kautta samaan ketjuun viestiä , että vika ei ole korjaantunut.

Tehkääpä asialle ihan oikeasti jotakin , kiitos.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

 



@kustaa1967  kirjoitti:


Kyllä tätä tilannetta on seurailtu jo pari viikkoa ja vieläkään saldot ei ole oikein. Mitään uutta vikailmoitusta en ala tekemään , kun tätä nykyistäkään ei ole vielä hoidettu loppuun saakka. Laitoin Minun Telian kautta samaan ketjuun viestiä , että vika ei ole korjaantunut.

Tehkääpä asialle ihan oikeasti jotakin , kiitos.



No hyvä jos sait viestin lähtemään niin kollegat jotka viestikeskusta purkavat, laittavat sen sitten uudemman kerran selvitykseen. Tässä tapauksessa ei tietenkään tarvitse enää erillistä vikailmoitusta tehdä jos sait palattua tuohon aiempaan ketjuun. Erikoinen ongelma kyllä kieltämättä kun joillakin tiedot näkyvät normaalisti. ja sitten toisilla taas ei. Mutta varmasti tämäkin selviää!

Käyttäjätaso 4

No niin nyt sekä Minun Telia selaimella sekä appi näyttävät saldon oikein. Ei mennyt kuin hiukan vajaa kolme viikkoa ja puolen tusinaa vikailmoitusta saada asia kuntoon , ainakin hetkeksi. Tiedä sitten kuinka pitkäksi.

 

En oikein tiedä mitä tällaisesta pitäisi ajatella , mutta taisi mennä rumasti riman alta , vai mitä tuumaatte??? Olisikohan aihetta vaihtaa operaattoria tai operaattorin niitä softankehittäjiä , jotka homman sotkivat.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +12

@kustaa1967  kirjoitti:

No niin nyt sekä Minun Telia selaimella sekä appi näyttävät saldon oikein. Ei mennyt kuin hiukan vajaa kolme viikkoa ja puolen tusinaa vikailmoitusta saada asia kuntoon , ainakin hetkeksi. Tiedä sitten kuinka pitkäksi.

 

En oikein tiedä mitä tällaisesta pitäisi ajatella , mutta taisi mennä rumasti riman alta , vai mitä tuumaatte??? Olisikohan aihetta vaihtaa operaattoria tai operaattorin niitä softankehittäjiä , jotka homman sotkivat.


No mutta hyvä kuulla, että tilanne on nyt normalisoitunut ja sitä myöden kunnossa. Toivotaan ja uskotaan, että tiedot nyt jatkossa pitävät ajantasaisesti paikkansa. Kyllähän tuossa selvityksessä ja kaikessa on kulunut kieltämättä pitkän aikaa, ja näin ei tosiaan kyllä saisi olla. Ymmärrän, ja pahoittelen, että tästä on aiheutunut sinulle vaivaa ja harmitusta. 

Käyttäjätaso 4

@Katjane  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

No niin nyt sekä Minun Telia selaimella sekä appi näyttävät saldon oikein. Ei mennyt kuin hiukan vajaa kolme viikkoa ja puolen tusinaa vikailmoitusta saada asia kuntoon , ainakin hetkeksi. Tiedä sitten kuinka pitkäksi.

 

En oikein tiedä mitä tällaisesta pitäisi ajatella , mutta taisi mennä rumasti riman alta , vai mitä tuumaatte??? Olisikohan aihetta vaihtaa operaattoria tai operaattorin niitä softankehittäjiä , jotka homman sotkivat.


No mutta hyvä kuulla, että tilanne on nyt normalisoitunut ja sitä myöden kunnossa. Toivotaan ja uskotaan, että tiedot nyt jatkossa pitävät ajantasaisesti paikkansa. Kyllähän tuossa selvityksessä ja kaikessa on kulunut kieltämättä pitkän aikaa, ja näin ei tosiaan kyllä saisi olla. Ymmärrän, ja pahoittelen, että tästä on aiheutunut sinulle vaivaa ja harmitusta. 


Lyhytaikaiseksi se saldon toiminta jäi. Tänään on taas saldo väärin eli käyttö ei päivity saldotietoihin. Ihan sama vika päällä kuin aiemminkin. Päivitittekö eilen saldon vain käsin , että asiakas on tyytyväinen ja jätittekö itse vian korjaamatta???

 

Aiemmin saldon laskenta on toiminut vuosia , mutta viimeisimmän tekemänne päivityksen jälkeen lakkasi. Kyllä tämä on suoraan sanottuna ihan luokatonta toimintaa , kun ei edes laskutusta saada toimimaan oikein

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

@kustaa1967  kirjoitti:


Lyhytaikaiseksi se saldon toiminta jäi. Tänään on taas saldo väärin eli käyttö ei päivity saldotietoihin. Ihan sama vika päällä kuin aiemminkin. Päivitittekö eilen saldon vain käsin , että asiakas on tyytyväinen ja jätittekö itse vian korjaamatta???

 

Aiemmin saldon laskenta on toiminut vuosia , mutta viimeisimmän tekemänne päivityksen jälkeen lakkasi. Kyllä tämä on suoraan sanottuna ihan luokatonta toimintaa , kun ei edes laskutusta saada toimimaan oikein


No onpas nyt kurja, että ongelma uusiutui ja saldo näkyy väärin. Tietenkin tuon pitäisi toimia normaalisti ja on ikävää, että häiriötä ilmenee. Tekisitkö meille tuosta uuden häiriöilmoituksen, jotta päästään sitä kautta tutkimaan mistä tuo johtuu, että ongelma palasi. Häiriöilmoituksen voit tehdä kirjautumalla Minun Teliaan ja avaamalla sen liittymän tiedot, jota tuo koskee. Sieltä sitten Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta löytyy kohta Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö. 

Käyttäjätaso 4

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:


Lyhytaikaiseksi se saldon toiminta jäi. Tänään on taas saldo väärin eli käyttö ei päivity saldotietoihin. Ihan sama vika päällä kuin aiemminkin. Päivitittekö eilen saldon vain käsin , että asiakas on tyytyväinen ja jätittekö itse vian korjaamatta???

 

Aiemmin saldon laskenta on toiminut vuosia , mutta viimeisimmän tekemänne päivityksen jälkeen lakkasi. Kyllä tämä on suoraan sanottuna ihan luokatonta toimintaa , kun ei edes laskutusta saada toimimaan oikein


No onpas nyt kurja, että ongelma uusiutui ja saldo näkyy väärin. Tietenkin tuon pitäisi toimia normaalisti ja on ikävää, että häiriötä ilmenee. Tekisitkö meille tuosta uuden häiriöilmoituksen, jotta päästään sitä kautta tutkimaan mistä tuo johtuu, että ongelma palasi. Häiriöilmoituksen voit tehdä kirjautumalla Minun Teliaan ja avaamalla sen liittymän tiedot, jota tuo koskee. Sieltä sitten Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta löytyy kohta Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö. 


En tehnyt uutta vikailmoitusta , vaan jatkoin tarinaa vanhan perään , kun vika jatkuu entisellään.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

@kustaa1967  kirjoitti:


En tehnyt uutta vikailmoitusta , vaan jatkoin tarinaa vanhan perään , kun vika jatkuu entisellään.


Hyvä juttu, että kävit laittamassa viestiä tuon edellisen perään. Päästään sitä kautta myös kiinni asiaan ja päästään tutkimaan tuota.

Käyttäjätaso 4

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:


En tehnyt uutta vikailmoitusta , vaan jatkoin tarinaa vanhan perään , kun vika jatkuu entisellään.


Hyvä juttu, että kävit laittamassa viestiä tuon edellisen perään. Päästään sitä kautta myös kiinni asiaan ja päästään tutkimaan tuota.


Kyllä tämän vian korjaus alkaa mennä jo ihan naurettavaksi. Minun Teliaan tupsahti aspalta viesti , että tarvitsemme tarkat tiedot viasta ja aikamääristä. No outoa on , että olen ne tiedot jo ainakin puolen tusinaa kertaa aspalle kertonut. Siis selvästikään aspa ei edes lue ko. viestiketjua , missä ne tarvittavat tiedot ovat , vaan pyytävät niitä toistuvasti aina uudestaan.

 

No kerroin ne nyt kuitenkin vielä kerran , mutta se on taatusti viimeinen kerta. Nyt teidän on aika korjata soppanne , kun tätä on jatkunut jo kohta kuukauden. Muussa tapauksessa liittymä siirtyy toiselle operaattorille.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

@kustaa1967  kirjoitti:


Kyllä tämän vian korjaus alkaa mennä jo ihan naurettavaksi. Minun Teliaan tupsahti aspalta viesti , että tarvitsemme tarkat tiedot viasta ja aikamääristä. No outoa on , että olen ne tiedot jo ainakin puolen tusinaa kertaa aspalle kertonut. Siis selvästikään aspa ei edes lue ko. viestiketjua , missä ne tarvittavat tiedot ovat , vaan pyytävät niitä toistuvasti aina uudestaan.

 

No kerroin ne nyt kuitenkin vielä kerran , mutta se on taatusti viimeinen kerta. Nyt teidän on aika korjata soppanne , kun tätä on jatkunut jo kohta kuukauden. Muussa tapauksessa liittymä siirtyy toiselle operaattorille.


Häiriöilmoitus kannattaa ensisijaisesti tehdä aina siihen varatun lomakkeen kautta kuten @HannaMarikaL tuossa aiemmin opastikin. Tällöin viesti menee suoraan häiriöilmoitukseen oikealle taholle ja asiaan päästään pureutumaan saman tien. Viestikeskuksen kauttakin homma pitäisi hoitua, pidemmän mutkan kautta toki. Harmillista että asian selvittely on nyt vienyt sinultakin paljon aikaa, kuulostaa siltä että kaikki ei meidänkään päässä ole ihan tuubiin mennyt. Toivotaan että antamasi tiedot ovat nyt riittävät, ja tuosta päästään aloittamaan vian selvittely uudemman kerran. 

Käyttäjätaso 4

@Merja_J  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:


Kyllä tämän vian korjaus alkaa mennä jo ihan naurettavaksi. Minun Teliaan tupsahti aspalta viesti , että tarvitsemme tarkat tiedot viasta ja aikamääristä. No outoa on , että olen ne tiedot jo ainakin puolen tusinaa kertaa aspalle kertonut. Siis selvästikään aspa ei edes lue ko. viestiketjua , missä ne tarvittavat tiedot ovat , vaan pyytävät niitä toistuvasti aina uudestaan.

 

No kerroin ne nyt kuitenkin vielä kerran , mutta se on taatusti viimeinen kerta. Nyt teidän on aika korjata soppanne , kun tätä on jatkunut jo kohta kuukauden. Muussa tapauksessa liittymä siirtyy toiselle operaattorille.


Häiriöilmoitus kannattaa ensisijaisesti tehdä aina siihen varatun lomakkeen kautta kuten @HannaMarikaL tuossa aiemmin opastikin. Tällöin viesti menee suoraan häiriöilmoitukseen oikealle taholle ja asiaan päästään pureutumaan saman tien. Viestikeskuksen kauttakin homma pitäisi hoitua, pidemmän mutkan kautta toki. Harmillista että asian selvittely on nyt vienyt sinultakin paljon aikaa, kuulostaa siltä että kaikki ei meidänkään päässä ole ihan tuubiin mennyt. Toivotaan että antamasi tiedot ovat nyt riittävät, ja tuosta päästään aloittamaan vian selvittely uudemman kerran. 


Vain silleen , että samasta viasta pitäisi avata aina uusi tiketti , vaikka vanhaakaan ei ole vielä saatu ratkaistua. Minusta melkoisen typerää. 😗>

 

Ensimmäinen vikailmoitus on tehty juurikin Minun Telian kautta , että KOKO asiaan liittyvä viestinvaihto olisi yhdessä ja samassa ketjussa ihan vain asian edistymisen seuraamisen helpottamiseksi. Jos joka kerta pitää avata samasta viasta uusi tiketti , niin silloin asian käsittelyä on vaikea seurata.

 

Ei tämän vian käsittely minulta ole vienyt suuremmin aikaa , mutta se on kohtuutonta , että te ette vaivaudu lukemaan Minun Telian viestiketjusta , mitä asiasta on aiemmin puhuttu , vaan joka kerta pyydätte tekemään sen vikailmoituksen uudestaan ja uudestaan ja selittäämään juurta jaksaen alusta taas koko vian , vaikka vanhakaan tiketti ei ole kunnossa. Ihmetyttää se , että te kerrotte , että vika on korjattu ja pyydätte testaamaan , että kaikki toimii , no toistaiseksi ei ole vielä toiminut kertaakaan , vaikka niin väitätte ja kaiken lisäksi teidän mielestä pitää joka kerta sen virheellisen tiedon jälkeen aina avata uusi tiketti.

 

Jo kuukauden olette tupeksineet tämän yhden saman vian kanssa saamatta aikaiseksi yhtään mitään. Hävetkää vähän.

 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +12

@kustaa1967  kirjoitti:

@Merja_J  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:


Kyllä tämän vian korjaus alkaa mennä jo ihan naurettavaksi. Minun Teliaan tupsahti aspalta viesti , että tarvitsemme tarkat tiedot viasta ja aikamääristä. No outoa on , että olen ne tiedot jo ainakin puolen tusinaa kertaa aspalle kertonut. Siis selvästikään aspa ei edes lue ko. viestiketjua , missä ne tarvittavat tiedot ovat , vaan pyytävät niitä toistuvasti aina uudestaan.

 

No kerroin ne nyt kuitenkin vielä kerran , mutta se on taatusti viimeinen kerta. Nyt teidän on aika korjata soppanne , kun tätä on jatkunut jo kohta kuukauden. Muussa tapauksessa liittymä siirtyy toiselle operaattorille.


Häiriöilmoitus kannattaa ensisijaisesti tehdä aina siihen varatun lomakkeen kautta kuten @HannaMarikaL tuossa aiemmin opastikin. Tällöin viesti menee suoraan häiriöilmoitukseen oikealle taholle ja asiaan päästään pureutumaan saman tien. Viestikeskuksen kauttakin homma pitäisi hoitua, pidemmän mutkan kautta toki. Harmillista että asian selvittely on nyt vienyt sinultakin paljon aikaa, kuulostaa siltä että kaikki ei meidänkään päässä ole ihan tuubiin mennyt. Toivotaan että antamasi tiedot ovat nyt riittävät, ja tuosta päästään aloittamaan vian selvittely uudemman kerran. 


Vain silleen , että samasta viasta pitäisi avata aina uusi tiketti , vaikka vanhaakaan ei ole vielä saatu ratkaistua. Minusta melkoisen typerää. 😗>

 

Ensimmäinen vikailmoitus on tehty juurikin Minun Telian kautta , että KOKO asiaan liittyvä viestinvaihto olisi yhdessä ja samassa ketjussa ihan vain asian edistymisen seuraamisen helpottamiseksi. Jos joka kerta pitää avata samasta viasta uusi tiketti , niin silloin asian käsittelyä on vaikea seurata.

 

Ei tämän vian käsittely minulta ole vienyt suuremmin aikaa , mutta se on kohtuutonta , että te ette vaivaudu lukemaan Minun Telian viestiketjusta , mitä asiasta on aiemmin puhuttu , vaan joka kerta pyydätte tekemään sen vikailmoituksen uudestaan ja uudestaan ja selittäämään juurta jaksaen alusta taas koko vian , vaikka vanhakaan tiketti ei ole kunnossa. Ihmetyttää se , että te kerrotte , että vika on korjattu ja pyydätte testaamaan , että kaikki toimii , no toistaiseksi ei ole vielä toiminut kertaakaan , vaikka niin väitätte ja kaiken lisäksi teidän mielestä pitää joka kerta sen virheellisen tiedon jälkeen aina avata uusi tiketti.

 

Jo kuukauden olette tupeksineet tämän yhden saman vian kanssa saamatta aikaiseksi yhtään mitään. Hävetkää vähän.

 

 


Vikailmoitus-tikettejä ei tarvitse tehdä useampaa, jos jo yksi on käsittelyssä. Vikailmoituksen vastaanottamisesta ja käsittelyyn ottamisesta saat kuittauksen. Saat myös vikailmoitusnumeron, eli tikettinumeron, kun asia etenee korjauksen kautta kuntoon.

 

Minun Telian Viestiketjun kautta lähetetyt viestit ketjuttuvat, eli yhden asian hoito onnistuu siinä samaisessa viestiketjussa. Sinä voit vastata mihin tahansa aiemmin asiakaspalvelusta saapuneeseen viestiin, ja näin ollen samaan aiheeseen liittyvät kyselyt ja asiakaspalvelun viestit jäävät talteen kyseisen viestin alle.

Toki on mahdollista aloittaa uusikin keskustelu josta muodostuu kokonaan uusi viestiketju, johon sitten sinun sen ketjun alkuperäinen viesti ja asiakaspalvelun vastaukset jäävät talteen.

 

 

Käyttäjätaso 4

@Katjane  kirjoitti:

 

 


Vikailmoitus-tikettejä ei tarvitse tehdä useampaa, jos jo yksi on käsittelyssä. Vikailmoituksen vastaanottamisesta ja käsittelyyn ottamisesta saat kuittauksen. Saat myös vikailmoitusnumeron, eli tikettinumeron, kun asia etenee korjauksen kautta kuntoon.

 

Minun Telian Viestiketjun kautta lähetetyt viestit ketjuttuvat, eli yhden asian hoito onnistuu siinä samaisessa viestiketjussa. Sinä voit vastata mihin tahansa aiemmin asiakaspalvelusta saapuneeseen viestiin, ja näin ollen samaan aiheeseen liittyvät kyselyt ja asiakaspalvelun viestit jäävät talteen kyseisen viestin alle.

Toki on mahdollista aloittaa uusikin keskustelu josta muodostuu kokonaan uusi viestiketju, johon sitten sinun sen ketjun alkuperäinen viesti ja asiakaspalvelun vastaukset jäävät talteen.


Tuo on täysin eri viestiä , mitä  minulle Minun Telian kautta viestitätte.

 

Minun Teliassa te kerrotte , että vika on korjattu ja pyydätte testaamaan , että kaikki toimii. Kun sitten testaan ja totean , että vika on edelleen päällä ja viestitän siitä teille , niin seuraavaksi pyydätte tekemään uuden vikailmoituksen. Jos viestit eivät Minun telian kautta mene oikeaan paikkaan , niin se ei ole minun ongelma , vaan tiedän ongelma. Korjatkaa systeeminne , sillä tällainen monen luukun systeemi on suorastaan jakomielitautinen. Jos kilpailijan Minun Teliaa vastaavan itsepalvelun kautta teen vikailmoituksen , niin se menee oikeaan paikkaan , teillä omien viestienne perusteella ei näyttäisi menevän. Miksi ne teidän asiantuntijat , jotka vikoja korjaavat , eivät pääse lukemaan Minun Telissa tehtyjä vikailmoituksia???

 

En ymmärrä , miksi te ylipäätään lähettelette tuollaisia katteettomia ilmoituksia , että vika on  korjattu , kun ette ilmiselvästi ole testanneet , että saldonlaskenta toimii ihan oikeasti. Näitä katteettomia ilmoituksia olen saanut jo useita.

 

Enää en jaksa vääntää tästä asiasta ja seuraavaksi teen asiasta johtopäätökset. Kun te ette näytä osaavan vikojanne korjata , niin loputtomiin en tällaista tumpelointia enää katsele.

Käyttäjätaso 4

Minulla päättyy laskutuskausi tänään ja huomenna alkaa uusi.

No saldonlaskenta näyttää edelleen väärin , vaikka asiaa on YRITETTY korjata jo yli kuukausi. Saas nähdä minkälaista summaa Telia yrittää laskuttaa????


@kustaa1967  kirjoitti:

Minulla päättyy laskutuskausi tänään ja huomenna alkaa uusi.

No saldonlaskenta näyttää edelleen väärin , vaikka asiaa on YRITETTY korjata jo yli kuukausi. Saas nähdä minkälaista summaa Telia yrittää laskuttaa????


Tiketin käsittely on edelleen kesken ja siksi saldotieto, ei ole päivittynyt. Mikäli laskulle tulee jotain mitä siellä ei kuulu mielestäsi olla niin katsotaan se asap kuntoon asiakaspalvelussa. Nyt täytyy vain laittaa jäitä hattuun ja uskoa, että kaikki kyllä hoituu ja sujuu. 

Vastaa