Skip to main content

Huomasin , että Minun Teliasta on hävinnyt puhelinliittymän käyttötiedot. Siis ei ole enää mahdollista katsoa puheluiden ja viestien määrää ja hintoja eikä datankäyttöä. Onko tämä virhe vai tehty ihan tarkoituksella?????

 

Jos yrittää katsoa mobiiliappilla liittymän saldotietoja , niin vastaukseksi saa vain virheilmoituksen "Puhelimella on vaikeuksia. Yritäthän uudelleen , niin mekin".

No on yritetty tuloksetta jo muutama päivä ja aina sama vastaus. Pitäisiköhän teidän tehdä asialle jotakin???


@ReOlivia  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

Minulla päättyy laskutuskausi tänään ja huomenna alkaa uusi.

No saldonlaskenta näyttää edelleen väärin , vaikka asiaa on YRITETTY korjata jo yli kuukausi. Saas nähdä minkälaista summaa Telia yrittää laskuttaa????


Tiketin käsittely on edelleen kesken ja siksi saldotieto, ei ole päivittynyt. Mikäli laskulle tulee jotain mitä siellä ei kuulu mielestäsi olla niin katsotaan se asap kuntoon asiakaspalvelussa. Nyt täytyy vain laittaa jäitä hattuun ja uskoa, että kaikki kyllä hoituu ja sujuu. 


Lasku tuli Minun Teliaan ja näyttäisi olevan oikein , vaikka saldonlaskenta ei oikein näytäkään.

Vikaa on ollut jo yli kuukauden ja Telia ei saa saldonlaskentaansa kuntoon. On todella kiusallista ihan itse pitää kirjaa puheluista ja viesteistä , että pystyy tarkistamaan laskut.

 

Laittakaahan vauhtia korjaukseen.


Sama ongelma näyttää jatkuvan vielä kahden vuoden jälkeenkin 😬
Laitoin Minun Telian chatissa viestiä jo jokunen aika sitten ja ymmärsin, että vika on tiedossa? Mutta onko mitään arviota aikataulusta, jossa korjaantuisi? Itselle tärkeä on nähdä liittymän rajattu datankäyttö. Androidilla saan valittua laskutuskauden mukaan myös laskemaan datankäytön, mutta olen huomannut, että siinä ja liittymän tarjoamssa tiedossa saattaa olla pientä heittoa.
@JoonasLam @HannaMarikaL @Merja_J @Katjane 


Sama ongelma näyttää jatkuvan vielä kahden vuoden jälkeenkin 😬
Laitoin Minun Telian chatissa viestiä jo jokunen aika sitten ja ymmärsin, että vika on tiedossa? Mutta onko mitään arviota aikataulusta, jossa korjaantuisi? Itselle tärkeä on nähdä liittymän rajattu datankäyttö. Androidilla saan valittua laskutuskauden mukaan myös laskemaan datankäytön, mutta olen huomannut, että siinä ja liittymän tarjoamssa tiedossa saattaa olla pientä heittoa.
@JoonasLam @HannaMarikaL @Merja_J @Katjane 



Kyseisen häiriön korjaus on viivästynyt useaan otteeseen ja nyt näyttää siltä että korjaus on siirtynyt syksyyn. Tämä on kyllä todella harmillista. Monelle tärkeästä ja tarpeellisesta ominaisuudesta on kyse, itsekin lukeudun tähän porukkaan. Mutta nyt ei auta kun odotella. 🙄


Kiitti @Merja_J pikaisesta vastauksesta! Tiedän olla odottelematta ja hermoilematta sitten kesän ja seurailla vain puhelimen omaa datalaskuria 😅 Toivottavasti saatte sitten kerralla kuntoon!


Sama ongelma näyttää jatkuvan vielä kahden vuoden jälkeenkin 😬
Laitoin Minun Telian chatissa viestiä jo jokunen aika sitten ja ymmärsin, että vika on tiedossa? Mutta onko mitään arviota aikataulusta, jossa korjaantuisi? Itselle tärkeä on nähdä liittymän rajattu datankäyttö. Androidilla saan valittua laskutuskauden mukaan myös laskemaan datankäytön, mutta olen huomannut, että siinä ja liittymän tarjoamssa tiedossa saattaa olla pientä heittoa.
@JoonasLam @HannaMarikaL @Merja_J @Katjane 



Kyseisen häiriön korjaus on viivästynyt useaan otteeseen ja nyt näyttää siltä että korjaus on siirtynyt syksyyn. Tämä on kyllä todella harmillista. Monelle tärkeästä ja tarpeellisesta ominaisuudesta on kyse, itsekin lukeudun tähän porukkaan. Mutta nyt ei auta kun odotella. 🙄

Kohdistuuko tämä myös mobiilipalveluiden laatu -sivuun? Sekin antaa vain Hups!-virheilmoitusta.

 

HUPS! Sivuilla on häiriö, jonka vuoksi emme saa tietoa liittymän toiminnasta. Kokeilethan myöhemmin uudelleen.


Kohdistuuko tämä myös mobiilipalveluiden laatu -sivuun? Sekin antaa vain Hups!-virheilmoitusta.

 

HUPS! Sivuilla on häiriö, jonka vuoksi emme saa tietoa liittymän toiminnasta. Kokeilethan myöhemmin uudelleen.


Laitoimme tästä kyselyä eteenpäin. Palataan heti kun tiedetään tarkemmin!


Kohdistuuko tämä myös mobiilipalveluiden laatu -sivuun? Sekin antaa vain Hups!-virheilmoitusta.

 

HUPS! Sivuilla on häiriö, jonka vuoksi emme saa tietoa liittymän toiminnasta. Kokeilethan myöhemmin uudelleen.

Tämä häiriö on havaittu erillisenä ja on nyt korjauksen alla. 


Vastaa