Puhelinliittymän käyttötiedot Minun Teliassa



Näytä ensimmäinen kirjoitus

26 kommenttia

Käyttäjätaso 5

@ReOlivia  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

Minulla päättyy laskutuskausi tänään ja huomenna alkaa uusi.

No saldonlaskenta näyttää edelleen väärin , vaikka asiaa on YRITETTY korjata jo yli kuukausi. Saas nähdä minkälaista summaa Telia yrittää laskuttaa????


Tiketin käsittely on edelleen kesken ja siksi saldotieto, ei ole päivittynyt. Mikäli laskulle tulee jotain mitä siellä ei kuulu mielestäsi olla niin katsotaan se asap kuntoon asiakaspalvelussa. Nyt täytyy vain laittaa jäitä hattuun ja uskoa, että kaikki kyllä hoituu ja sujuu. 


Lasku tuli Minun Teliaan ja näyttäisi olevan oikein , vaikka saldonlaskenta ei oikein näytäkään.

Vikaa on ollut jo yli kuukauden ja Telia ei saa saldonlaskentaansa kuntoon. On todella kiusallista ihan itse pitää kirjaa puheluista ja viesteistä , että pystyy tarkistamaan laskut.

 

Laittakaahan vauhtia korjaukseen.

Vastaa