Kysyisin, että onko Telialla sama systeemi ulkomailla asuneita kohtaan kuin kilpailevilla firmoilla. Eli jos on asunut ulkomailla (jos Ruotsi sellaiseksi voidaan lukea) viimeisen kahden vuoden aikana, täytyy maksaa ylimääräistä, että voi saada liittymän mistä voi soittaa esim. Ruotsin puolelta Suomeen?
Moikka @Sollentuna ja tervetuloa Telia Yhteisöön! :)
Meidän puhelinliittymistä tavallisilla laskutusliittymillä mahdollisuus soittaa puheluita Suomesta ulkomaille ja toisinpäin ulkomailta Suomeen. Meidän liittymäpaketteihin sisältyykin mukavasti käyttöä EU/ETA-alueella! Sopimusta tehdessä asiakkaalla tulisi olla virallinen kotiosoite Suomessa, jotta tilaus liittymästä voidaan tehdä.
Sopimuksen teon yhteydessä tehdään luottopäätös, jossa järjestelmä tarkastelee mm. maksuhistoriaa. MIkäli luottotietoja ei voida selvittää tarpeeksi, voidaan pyytää ennakkomaksu tai vakuus, jotta tilaus liittymästä voidaan suorittaa loppuun. Pidempiaikainen ulkomailla asuminen saattaisi olla tilanne, jossa ei välttämättä saada riittävää maksuhistoriaa tarkastettua, mutta nämä ovat aina hyvin tilannekohtaisia ja on vaikea sanoa etukäteen luottopäätöksen tulosta. Tilanne selviää siis tarkemmin liittymän tilauksen yhteydessä :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.