Skip to main content

Mistä saan tilattua uuden PUK koodin?


@karinsod kirjoitti:


Mistä saan tilattua uuden PUK koodin?






Moikka @karinsod! :)



 



Telia-liittymän PUK-koodin löydät liittymän omistajana Omilta Sivuilta.



 



Täppää ylhäällä nimeäsi jotta saat valikon esiin, valitse "Liittymäni ja palveluni" ja valitse ko. liittymä. PUK-koodi löytyy oikealta puolelta "Nykyinen liittymäsi"-osiosta. Apunasi on Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelu.



 



Vaihtoehtoisesti voit olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun näiden kanavien kautta. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.



 



Huom.! Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin Telian myyntipisteeltä. Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin :)





Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.



 



Lisää aiheesta:



https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puk-koodit



 



Toivottavasti tästä oli apua sinulle!


PS. Minun Telia -sovellus on saatavilla iOS- ja Android-käyttöjärjestelmien (6.0 ja sitä uudemmat versiot) puhelimiin. Sen voit maksutta asentaa sovelluskaupasta. Sieltä saat myös yhtä helposti tietyn liittymän PUK-koodin, jos olet asentanut sovelluksen vaikkapa tablettiin.



 



Lisätietoa osoitteessa https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/sovellukset/minun-telia-sovellus :smileywink:


Kiitos?


Vastaa