Mistä saan tilattua uuden PUK koodin?
@karinsod kirjoitti:
Mistä saan tilattua uuden PUK koodin?
Moikka @karinsod! :)
Telia-liittymän PUK-koodin löydät liittymän omistajana Omilta Sivuilta.
Täppää ylhäällä nimeäsi jotta saat valikon esiin, valitse "Liittymäni ja palveluni" ja valitse ko. liittymä. PUK-koodi löytyy oikealta puolelta "Nykyinen liittymäsi"-osiosta. Apunasi on Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelu.
Vaihtoehtoisesti voit olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun näiden kanavien kautta. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.
Huom.! Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin Telian myyntipisteeltä. Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin :)
Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.
Lisää aiheesta:
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puk-koodit
Toivottavasti tästä oli apua sinulle!
PS. Minun Telia -sovellus on saatavilla iOS- ja Android-käyttöjärjestelmien (6.0 ja sitä uudemmat versiot) puhelimiin. Sen voit maksutta asentaa sovelluskaupasta. Sieltä saat myös yhtä helposti tietyn liittymän PUK-koodin, jos olet asentanut sovelluksen vaikkapa tablettiin.
Lisätietoa osoitteessa https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/sovellukset/minun-telia-sovellus :smileywink:
Kiitos?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.