Skip to main content

PUK koodin saaminen Minun Teliasta

  • December 31, 2018
  • 5 kommenttia
  • 102 katselukertaa

Kirjautuminen oma sivulle onnistuu ja näen kaikki tietoni ym. mutta kun haen liittymäni ja palveluni kohtaa tulee tulee ilmoitus että tarkista yhteystietosi kun painan "vahvista ja sulje" mitään ei tapahdu. Pitäisi saada PUK koodi.

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

5 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • January 1, 2019

Hei @Roskakihveli ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Joko sinulla onnistuu kirjautua Telian omille sivuille ja katsoa liittymän puk-koodi?

Jos ei niin ota yhteyttä Telian chattiin ja kerro sinne tästä ongelmasta tai voitko kokeilla kirjautua jollain muulla laitteella vai tuleeko kaikissa sama juttu?

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 1, 2019

Soitin asiakaspalveluun josta sain PUK koodin mutta kun syötän sen niin kysyy Pin1 koodia .Meneekö puk koodin jälkeen pin koodi 0000 vai mihin

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • January 1, 2019

@Roskakihveli@  kirjoitti:

Soitin asiakaspalveluun josta sain PUK koodin mutta kun syötän sen niin kysyy Pin1 koodia .Meneekö puk koodin jälkeen pin koodi 0000 vai mihin


Kyllä muistaakseni puk-koodin jälkeen pitää laittaa alkuperäinen pin koodi 0000 ja sitten voit vaihtaa sen puhelimen asetuksista itse keksimääsi pin koodiin (muista laittaa johonkin ylös kaiken varalta ;)).

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • January 1, 2019

PUK-koodi ohittaa PIN-koodin, joten PUK-koodin jälkeen syötetään suoraan se PIN-koodi, jota jatkossa halutaan käyttää.

 

Kirjoitusvirheiden välttämiseksi puhelin kysyy asetettavan PIN-koodin kaksi kertaa - eli sama PIN-koodi tulee antaa kaksi kertaa peräkkäin.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 4, 2019

Kyllä pääsin omalle sivulle mutta kohtaan "liittymäni ja palveluni" en päässyt kysyi aina "tarkista tietosi" ja mitään ei tapahtunut vaikka painoin" hyväksy ja sulje" .Asiakaspalvelusta korjattiin myöhemmin vika. Kysyin sitä PUK koodia sieltä ja sain sen mutta se varmaan maksaa jotain 5 euroa, kun se olisi ollut omalla sivulla ilmainen. Sitten vielä se kun ei puhelin toiminut vaikka laitoin sen PUK koodin niin vika oli puhelimen koodissa eli laitoin simmin toiseen puhelimeen niin alkoi pelittämään.

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa