Skip to main content

Rahanpalautus

  • September 28, 2020
  • 5 kommenttia
  • 404 katselukertaa

Palautin tuotteeni ja minulle tuli viesti, "jotta voimme palauttaa tarvitsemme vielä henkilötunnuksesi reskontaa varten" mihin ilmoitan tämän? Olisi kiva saada rahani takaisin.

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

5 kommenttia

HannaMarikaL
Telialainen
  • Telialainen
  • September 28, 2020

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • September 28, 2020

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.


Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?

 

Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen


ReOlivia
Telialainen
  • September 28, 2020

@Lottaamanda@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moi @Lottaamanda ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Voit ilmoittaa nuo tiedot meidän asiakaspalvelun kautta. Tästä löydät yhteystiedot ja voit esimerkiksi soittaa tai asioida chatin kautta.


Mistä pääsen asioimaan chattiin, löysin vaan sen missä puhutaan botin kanssa?

 

Edit ReOlivia: Muokattu lainaus kohdilleen


Chatbot kysyy alussa muutaman kysymyksen ja sen jälkeen pääset juttelemaan asiakaspalvelujan kanssa 😁>


  • Savumerkittäjä
  • January 11, 2021

Onko normaalia että maksun palautus on kestänyt jo lähes kuukauden? Ostin ja maksoin tuotteen jota ei sitten ollutkaan vaikka verkkokauppa väitti muuta.

 

20.12.2020 olen hoitanut asiaa -> ilmoittanut tilinumerot jne. ja nyt mennään 11.1.2021. Ja rahoja ei vieläkään ole näkynyt tilillä. Tästähän teidän pitää jo maksaa korkoa minulle päin...


MinnaLN
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • January 11, 2021

@Valistaja@  kirjoitti:

Onko normaalia että maksun palautus on kestänyt jo lähes kuukauden? Ostin ja maksoin tuotteen jota ei sitten ollutkaan vaikka verkkokauppa väitti muuta.

 

20.12.2020 olen hoitanut asiaa -> ilmoittanut tilinumerot jne. ja nyt mennään 11.1.2021. Ja rahoja ei vieläkään ole näkynyt tilillä. Tästähän teidän pitää jo maksaa korkoa minulle päin...


Eipä tuossa rahojenpalautuksessa kuuluisi noin kauaa kestää. Mikäli kaikki tiedot ovat kunnossa kestää rahojen palautus keskimäärin 5 arkipäivää. Pyytäisin, että otat vielä yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.