Skip to main content

Hei,



 



Elokuun lasku ei ikinä minulle asti päätynyt. Sain aiheesta vain maksukehoitteen hieman myöhemmin, joka ei silloin sisältänyt maksukehoitusmaksua joten jätin asian sikseen. Sain kuitenkin juuri saapuneessa lokakuun laskussa (nr. 1xxxxxxxx) maksukehoitusmaksun sekä viivästyskorko-palvelumaksun elokuun laskusta (nr. 1xxxxxxxx), jota en siis ole voinut maksaa ajallaan kun lasku ei minulle ikinä saapunut.



 



Ennen kuin maksan mahdollisesti aiheettomia maksukehoituksia, voitteko järjestelmistänne tarkistaa onko kyseessä sähköpostini vika joka on laskun yksinkertaisesti hävittänyt, vai teidän vikanne että lasku ei ikinä ole ajallaan lähtenytkään? 




Asiakasnumeroni on xxxxxxxx. Kiitos selvityksestä!



Terveisin,
JH



 



 



EDIT: muokattu viestistä asiakastietoja sisältävät tiedot ja otsikko. //TuizeKoo

Hei @Luskikon ja tervetuloa Telian yhteisöön! 



Sinun pitää ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun laskuasioissa, vaikka chatin kautta joka on avoinna 24/7 : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot



Yhteisön kautta ei voida hoitaa asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä.


Vastaa