Tunnen itseni tyhmäksi. Olen tässä tunnin yrittänyt vaihtaa sähköpostiosoitetta kahteen puhelinlaskuun, mutta en pääse millään paikkaan, jossa vaihdon voisi tehdä. Tämä on todella vaikeaa, kun olette yrittäneet tehdä asiakaspalvelun sellaiseksi, ettei kukaan vaan haittaisi teidän elämäänne mitenkään.
Eka puhelimeni on yhden miehen osakeyhtiön nimissä. Pääsen kyllä näkemään vanhat laskut ja osoitteet jne, mutta mistään ei pääse sähköpostilaskun sähköpostiosoitteeseen kiinni. Älkääkä sanoko, että oikeassa yläkulmassa on jotain, ei siellä ole.
Toista en ole päässyt vielä aloittamaankaan. Kyse on omissa nimissäni olevasta mokkulasta, jonka lasku tulee nyt samaan sähköpostiin, jonka olen lopettamassa kun se on niin surkea (tosin minua varoitettiin, ettei hyvää palvelua saa mistään).
Tarkoitus on yhdistää kaikki palvelut yhteen ja samaan Soneraan ja saada vain yksi lasku. Mutta haluan ensin nämä vanhat sp osoitteet pois kaikkialta.