Skip to main content

Voiko olla mahdollista (siis eihän voi olla), että liittymän päivittämisen yhteydessä edellisen liittymän sähköpostitilit (4 kpl) poistettiin ilman mitään ilmoitusta? Sinnekö nyt menivät kaikkien neljän henkilön viestit ja yhteystiedot? Pitääkö nyt ilmoitella kaikkiin suuntiin, että kyseistä osoitetta ei ole enää olemassa? Liittymän päivitystä toimittanut henkilö ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. 
Eihän tämä näin voi mennä, eihän!

Moikka @pasris!

 

Voi ei, kuulostaa kauhistuttavalta tilanteelta! :smileysurprised:

Missään nimessä sähköpostien ei pitäisi itsestään päättyä, saati että siitä ei asiakkaalle viestittäisi.

 

Yhteisön kautta emme valitettavasti voi käsitellä asiakastietoja, joten sinun kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä Asiakaspalveluumme, niin katsotaan mitä mystistä on tapahtunut ja toivon että tähän löydetään ratkaisu. :cathappy:


Näin asiakaspalvelussakin todettiin; henkilö, jonka kanssa tein sopimusta laajakaistaliittymän päivityksestä, on tehnyt selkeästi virheen. Tämä sama henkilö ei edelleenkään vastaa viesteihini, varmaan juurikin siitä syystä. 

Asiakaspalvelussa ystävällinen henkilö lupasi, että sähköpostitilit voidaan palauttaa posteineen. Tuosta lupauksesta on nyt useita päiviä, mutta toistaiseksi ei ole tapahtunut mitään. Nyt tulee sellainen olo, että asiakaspalvelussa osataan puhua suuria, mutta luottamus on kyllä kadonnut.



@pasris@  kirjoitti:

Näin asiakaspalvelussakin todettiin; henkilö, jonka kanssa tein sopimusta laajakaistaliittymän päivityksestä, on tehnyt selkeästi virheen. Tämä sama henkilö ei edelleenkään vastaa viesteihini, varmaan juurikin siitä syystä. 

Asiakaspalvelussa ystävällinen henkilö lupasi, että sähköpostitilit voidaan palauttaa posteineen. Tuosta lupauksesta on nyt useita päiviä, mutta toistaiseksi ei ole tapahtunut mitään. Nyt tulee sellainen olo, että asiakaspalvelussa osataan puhua suuria, mutta luottamus on kyllä kadonnut.


Ikävä juttu , mutta ei ihan ennenkuulumaton. No mitä me tästä opimme. Ainakin sen , että ei pidä jättää tärkeitä asioita pelkästään operaattorin hoidettavaksi , vaan aina pitää varmuuskopioida viestit ja yhteystiedot , joiden ei soisi häviävän , omalle koneelle tai vaikkapa USB-tikulle.



@pasris  kirjoitti:

Asiakaspalvelussa ystävällinen henkilö lupasi, että sähköpostitilit voidaan palauttaa posteineen. Tuosta lupauksesta on nyt useita päiviä, mutta toistaiseksi ei ole tapahtunut mitään. Nyt tulee sellainen olo, että asiakaspalvelussa osataan puhua suuria, mutta luottamus on kyllä kadonnut.






Näkyykö sinulla kyseiset sähköpostiosoitteet siinäkään tilanteessa jos kirjaudut täältä asiakassivuille, klikkaat nimestäsi -> Liittymäni ja palveluni -> Klikkaa nettiyhteydestäsi -> Sähköposti



 



Joissain tilanteissa nimittäin salasanat saattavat uusiutua kun sähköpostitilit avataan uudelleen, toki niistä pitäisi tulla jotakin ilmoitusviestiä mutta jos tämä syystä tai toisesta on jäänyt johonkin matkan varrelle. Voidaan myös chatista vilkaista missä tilassa sähköpostilaatikoiden uudelleenavaus oikein on. Chattiin pääset asioimaan tuon kirjautumisen jälkeen, ja paikalla ollaan vuorokauden ympäri! Täällä on vielä hyvä ohje chatin käyttöön jos se ei ole vielä asiointikanavana tuttu :smileyhappy:


Vastaa