Skip to main content

Aiemmin olin väärässä siitä, että en olisi ollut kuukausia myöhässä laskussani, mutta viimoisin moka, joka tuli molempiin päihin oli se, että koska maksoin myöhästyneen laskun Telian nettisivun kautta, enkä Sergelille, siihen ei tullut viivästyskorkoa ja perintämaksua, Sergel SILTI peri koko summan uudelleen laskuna, eli yhteensä TUPLAMAKSUNA jopa. Tämä oli iso virhe kuitenkin, eli miksi ei tiedetty periä VAIN korkoa + perintämaksua erikseen. EN halua tämän mokan takia maksaa yli 60 euroa ylimääräistä, eli laskua tuplana. Telian arkisto todistaa, ja varmasti danske-bankin arkistokin, että todella maksoin kyseisen laskun, mutta ilman myöhästymismaksuja toki. Lähettäkää jatkossa Sergelille tarkempi ohje siitä, että tulee AINA uudestaan tarkistaa, onko asiakas kuitenkin maksanut netin kautta kyseiset laskut, minunkin olisi pitänyt tajuta maksaa vain tuo perintäyhtiön lasku, mutta en tajunnut sitä tuolloin. Tässä asiassa on saattanut tapahtua muillekin vastaavaa virhettä, joten tarkistakaa, koska tässä asiassa, en häviäisi edes oikeustoimia, eli en kyllä voi maksaa tuplana kyseisiä laskuja... ELi maksanko NYT vain perintämaksut, niin sillä asia järjestyy? EN maksa tulpana kyseisiä laskuja - tietenkään .- toistan.



 



Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa hieman

Hei @AKIVEIKKO ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Kannattaa varmaan ottaa vielä yhteyttä Sergeliin ja ilmoittaa että olet maksanut laskun ja laita kopio maksusta sinne myös. Sitten ota yhteyttä myös Telian asiakaspalveluun vaikka tätä kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 



ja ilmoita tuosta asiasta että ottavat yhteyttä Sergeliin ja kysy myös että jääkö maksettavaksi enää mitään tuon jälkeen.


Huomenta! Tässä kohtaa on varmasti viisainta ottaa Sergeliin yhteys ja kertoa tilanne. He varmasti näkevät sieltä miltä lasku näyttää. On voinut käydä niin, että lasku on Sergeliltä ehtinyt lähteä ennen kuin maksusi on kirjautunut meille. 



 



Kerrohan sitten miten kävi!


Vastaa