Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt.
Edit RaMaria: Piilotettu asiakasnumero ja tarkennettu otsikkoa
@Roskakihveli kirjoitti:
Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt.
Hei!
En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.
Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.
Aspan yhteystiedot löydät täältä:
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Kyllä asia selvisi, siirretyt maksut oli edelliseltä laskutuskaudelta. Oli niin pieni summa että yksi lasku jäi välistä tulematta ja siirtyi seuraavaan laskuun.
Olis hyvä että laskuissa silloin näkyisi miltä ajalta on laskutettu jos näin ei ole niin ei luulis olevan hankalaa telian toteuttaa asiaa se meinaan poistaisi turhat kyselyt laskuista
@Purnipsikirjoitti:
@Roskakihveli kirjoitti:Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt.
Hei!
En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.
Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.
Aspan yhteystiedot löydät täältä:
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Tokihan laskulla näkyy, että minkä numeroinen lasku on siirretty tähän kyseiseen laskuun. Silloin sen voi käydä tarkistamassa esimerkiksi telia.fi sivuille kirjautumalla. Tuo on kuitenkin hyvä idea, että laskulla voisi suoraan näkyä, että mitä aikaväliä siinä siirretyllä laskulla on veloitettu. Voisihan se vähentää epäselvyyksiä ja parantaa asiakaskokemusta.
Laittelen tästä ehdottomasti kehitysehdotuksen eteenpäin!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.