Olen vanha Soneran asiakas joka saa kaikki laskut Soneralta e-laskuina ,
mutta nyt kun ostin lisää TV kanavia tuli paperilasku ! ja siitä Sonera kehtaa veloittaa 2,90 € !
:smileymad::smileymad:
Olen vanha Soneran asiakas joka saa kaikki laskut Soneralta e-laskuina ,
mutta nyt kun ostin lisää TV kanavia tuli paperilasku ! ja siitä Sonera kehtaa veloittaa 2,90 € !
:smileymad::smileymad:
Ohikulkijan kommentti:
Toisin kuin keskustelupalstan aikaan klaani ei anna apua jossa tarvitaan asiakkaan tai sopimuksen tietoja. Vain yleisiä neuvoja.
Jos olet suostunut ottamaan "Sonera Tunnuksen" (pankkitunnuksilla hankittavan asiakastunnuksen että Sonera saa varmistettua henkilötunnuksesi), voit yrittää "Omilta Sivuilta" "Sonera Tunnuksella" näppäimistöllä keskustelua ... oho, sitä ei taidakaan olla enää ... tai palvelupyyntöä. Vaikka laskutusasioissa neuvotaan omille sivulle eikä siellä ole paikkaa laskutusasiaa hoitaa, työnnä asiasi vain johonkin palvelupyyntöön. Tai koittaa soittaa jonotettavaan numeroon http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille
Viestin kirjoitus eikä muokkaus ei onnistu Kirjoita viesti -välilehdellä. Ei koneen buutinkaan jälkeen. Linux, Firefox.
@Aasdfg Onko tapahtunut muita muutoksia, kuin kanavien lisäys? Omistussuhteen muutosta tai pankinvaihtoa? E-laskusopimus tippuu pois, jos omistaja vaihtuu ja tietenkin pankkia vaihtaessa.
Jos mikään muu ei ole muuttunut, ja E-lasku on vain tipahtanut pois, kannattaa ottaa yhteyttä meille päin. Omilla Sivuilla on Asiakaspalvelun Chat joka on auki 24/7, ja meidät tavoittaa myös Facebookista. Tietenkin Asiakaspalveluun voi myös soitella p. 0200 17000.
Ohikulkija toteaa tilanteen paranneen. Kirjoita viesti saa taas muotoilukontrollit ja välilehden käyttö on viestin kirjoitukseen mahdollista omia asetuksia muuttamatta. "Kysy meiltä" löytyi taas "Omilta Sivuilta" yläreunasta.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.