Skip to main content

sonera simppeli

  • November 22, 2016
  • 12 kommenttia
  • 9 katselukertaa

hei. sain tänään uuden sim kortin ja aktivoin sen,netti toimii mutta ei voi soittaa.. missä vika?

12 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • November 22, 2016

Hei sallaki91!

 

Ota yhteyttä Soneran Asiakaspalveluun Omien Sivujen Chatin kautta tai Facebookin/twitterin kautta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

Täällä Klaanissa ei voida hoitaa asiakkaan tunnistaumista vaativia asioita. Tietenkin voit kokeilla vielä käynnistää puhelin uudestaan, jos vaikka soittaminenkin alkaisi pelittää ;)


  • November 22, 2016
Hei haluaisin kysyä että miksi minulle tuli tekstiviesti että saldorajasi on täyttynyt voit ladata saldoa?! Ja onko tää simppeli liittymä joku prepaid

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • November 22, 2016

Hei Janikaa93 ja tervetuloa Klaaniin!

 

Sonera Simppeli liittymä ei ole prepaid liittymä. Olisiko sinun liittymään laitettu lisäpalveluna mahdollisesti saldoraja? Silloin voi tulla ilmoitus tekstiviestinä saldorajan täyttymisestä : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Saldopalvelut?id=1239


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • November 22, 2016

Simppeli ei ole prepaid, mutta saldoa voi ladata sekä Soneran prepaid- että laskuliittymiin.

 

Laskuliittymissä saldolatausta voi hyödyntää saldorajan tilapäiseen ohittamiseen. Tai sitten ihan vain huvin vuoksi.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • November 24, 2016

latasin simppeli liittymään saldoa mutta ei voi vieläkää soittaa


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 25, 2016

 Mikäs on tilanne tällä hetkellä, onnistuuko puhelut jo? Sinulla on ilmeisesti käytön mukaan laskutettava Simppeli liittymä jolla voi soittaa ja lähettää viestejä vasta saldon latauksen jälkeen. Mitä kautta teit latauksen, R-kioskin latauslipukkeella vai verkkolatauksena? Jos teit latauksen netin kautta, muistithan painaa "palaa myyjän palveluun" -painiketta? Muutoin saldon siirtyminen liittymälle kestää useamman päivän.

Tarvittaessa kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme, jotta asiaa voidaan selvittää. Yhteystiedot löydät täältä


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • November 25, 2016

hei.latasin sonera sovelluksen avulla eikä latausbonusta ole tullut


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 25, 2016

@sallaki91 kirjoitti:

hei.latasin sonera sovelluksen avulla eikä latausbonusta ole tullut


Eli sinulla on ollut käytössä Prepaid Lataussovellus? Entä oletko tarkistanut että tuo lataamasi summa on lähetyt tililtäsi tai kortilta, riippuen siitä mitä maksutapaa käytit?

 

Mitään erillistä bonusta ei pitäisikään tulla vaan ainoastaan se summa jonka olet ladannut. Jos ladattu summa ei ole siirtynyt liittymälle, suosittelen edelleen että olet yhteydessä Asiakaspalveluumme. Olisiko sinulla vaikka mahdollisuus lainata jonkun tuttavan puhelinta että puhelu onnistuisi. Jos ei, voit toki laittaa meille myös Facebookin kautta yksityisviestiä niin sielläkin asiaa voidaan hoitaa eteenpäin.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • November 26, 2016

hei. nyt tuli tenkkapoo nettipaketista. eli mulla meni nettipaketti täyteen,miten saan uudelleen nettipaketin


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • November 26, 2016

@sallaki91 kirjoitti:

hei. nyt tuli tenkkapoo nettipaketista. eli mulla meni nettipaketti täyteen,miten saan uudelleen nettipaketin


Nettipaketin täytyttyä voit jatkaa automaattisesti käyttöä normaalilla nopeudella päivähinnalla 0,69 €/päivä. Kaikki nettipaketit käyttävät Aitoa 4G -verkkoa.

https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/simppeli.aspx


  • December 23, 2016

Miten toi laskutuskausi oikein menee ku mulla lukee että viimeinen laskutus kausi aukeeko saldo vai mitä


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • December 23, 2016

Hei Janikaa93!

 

Ota yhteyttä Soneran Asiakaspalveluun https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

Täällä Klaanissa ei voi käsitellä henkilökohtaisia asiakas- tai tunnistetietoja.

Voit ottaa yhteyttä vaikka Omien Sivujen Chatin kautta.