Skip to main content
hei. sain tänään uuden sim kortin ja aktivoin sen,netti toimii mutta ei voi soittaa.. missä vika?

Hei sallaki91!



 



Ota yhteyttä Soneran Asiakaspalveluun Omien Sivujen Chatin kautta tai Facebookin/twitterin kautta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta



Täällä Klaanissa ei voida hoitaa asiakkaan tunnistaumista vaativia asioita. Tietenkin voit kokeilla vielä käynnistää puhelin uudestaan, jos vaikka soittaminenkin alkaisi pelittää ;)


Hei haluaisin kysyä että miksi minulle tuli tekstiviesti että saldorajasi on täyttynyt voit ladata saldoa?! Ja onko tää simppeli liittymä joku prepaid

Hei Janikaa93 ja tervetuloa Klaaniin!



 



Sonera Simppeli liittymä ei ole prepaid liittymä. Olisiko sinun liittymään laitettu lisäpalveluna mahdollisesti saldoraja? Silloin voi tulla ilmoitus tekstiviestinä saldorajan täyttymisestä : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Saldopalvelut?id=1239


Simppeli ei ole prepaid, mutta saldoa voi ladata sekä Soneran prepaid- että laskuliittymiin.

 

Laskuliittymissä saldolatausta voi hyödyntää saldorajan tilapäiseen ohittamiseen. Tai sitten ihan vain huvin vuoksi.


latasin simppeli liittymään saldoa mutta ei voi vieläkää soittaa


 Mikäs on tilanne tällä hetkellä, onnistuuko puhelut jo? Sinulla on ilmeisesti käytön mukaan laskutettava Simppeli liittymä jolla voi soittaa ja lähettää viestejä vasta saldon latauksen jälkeen. Mitä kautta teit latauksen, R-kioskin latauslipukkeella vai verkkolatauksena? Jos teit latauksen netin kautta, muistithan painaa "palaa myyjän palveluun" -painiketta? Muutoin saldon siirtyminen liittymälle kestää useamman päivän.

Tarvittaessa kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme, jotta asiaa voidaan selvittää. Yhteystiedot löydät täältä


hei.latasin sonera sovelluksen avulla eikä latausbonusta ole tullut



@sallaki91 kirjoitti:


hei.latasin sonera sovelluksen avulla eikä latausbonusta ole tullut






Eli sinulla on ollut käytössä Prepaid Lataussovellus? Entä oletko tarkistanut että tuo lataamasi summa on lähetyt tililtäsi tai kortilta, riippuen siitä mitä maksutapaa käytit?



 



Mitään erillistä bonusta ei pitäisikään tulla vaan ainoastaan se summa jonka olet ladannut. Jos ladattu summa ei ole siirtynyt liittymälle, suosittelen edelleen että olet yhteydessä Asiakaspalveluumme. Olisiko sinulla vaikka mahdollisuus lainata jonkun tuttavan puhelinta että puhelu onnistuisi. Jos ei, voit toki laittaa meille myös Facebookin kautta yksityisviestiä niin sielläkin asiaa voidaan hoitaa eteenpäin.


hei. nyt tuli tenkkapoo nettipaketista. eli mulla meni nettipaketti täyteen,miten saan uudelleen nettipaketin



@sallaki91 kirjoitti:


hei. nyt tuli tenkkapoo nettipaketista. eli mulla meni nettipaketti täyteen,miten saan uudelleen nettipaketin






Nettipaketin täytyttyä voit jatkaa automaattisesti käyttöä normaalilla nopeudella päivähinnalla 0,69 €/päivä. Kaikki nettipaketit käyttävät Aitoa 4G -verkkoa.



https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/simppeli.aspx


Miten toi laskutuskausi oikein menee ku mulla lukee että viimeinen laskutus kausi aukeeko saldo vai mitä


Hei Janikaa93!



 



Ota yhteyttä Soneran Asiakaspalveluun https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta



Täällä Klaanissa ei voi käsitellä henkilökohtaisia asiakas- tai tunnistetietoja.



Voit ottaa yhteyttä vaikka Omien Sivujen Chatin kautta.


Vastaa