tilasin Soneralta viime perjantaina (23.9) kiinteän laajakaistan ja modeemin kylkiäisiksi. En ole kuitenkaan vieläkään löytänyt sopivaa seurantakoodia Soneran sivuille? Tilausvahvistuksessahan se kuuluisi olla, mutta en ole löytänyt.
Minulla oli myös ongelma etten voinut kirjautua Omille sivuilleni, mutta asia saatiin korjattua. Mietinkin nyt onko tilaus varmasti mennyt läpi vai kummitteleeko vain..? Vahvistuksessa ei näkynyt edes laajakaistaliittymän numeroa..
Kiitos!
Hei
On aika mutkikkaan oloinen kuvio, josta en ole kuullut. Kannattaa olla yhteydessä Sonera asiakaspalveluun esimerkiksi seuraavanlaisesti:
- Omat Sivut Chat (Sonera Tunnuksella)
- Puhelimitse 0200 1 7000 (mpm/pvm)
- Jättämällä yhteydenottopyyntö
- Facebookin tai Twitterin asiakaspalvelun kautta
Näin asiasi ratkeaa alta aikayksikön!
Mielestäni tilausvahvistuksen pitäisi näkyä myös Omilla Sivuilla kohdassa Viestintäkeskus :smileytongue:
Hei, otin Soneraan facebookissa yhteyttä jonka kautta sain lähetyksen seurantakoodin ja kaikki asiat lienee ratkaistu!
ISO kiitos Soneran nohevan asiakaspalvelun, kerrankin näin päin! :)
Tilausvahvistus ja seurantakoodi tulee emailiin ja kun se on tullut lähipostiin niin sieltä tulee tekstiviesti.Jos tilaa jotain isoa niin postin kuski soittelee ja sopii ajankohdan milloin se toimittaa paketin.Kannattaa muuten säilyttää se postin paperipussi ja palautuslomake.Palauttaminen/vaihtaminen on hiton helppoa kun ei tarvitse kuin viedä laite samassa paketissa postiin sen lapun kanssa.
@arapahoe kirjoitti:Tilausvahvistus ja seurantakoodi tulee emailiin ja kun se on tullut lähipostiin niin sieltä tulee tekstiviesti.Jos tilaa jotain isoa niin postin kuski soittelee ja sopii ajankohdan milloin se toimittaa paketin.Kannattaa muuten säilyttää se postin paperipussi ja palautuslomake.Palauttaminen/vaihtaminen on hiton helppoa kun ei tarvitse kuin viedä laite samassa paketissa postiin sen lapun kanssa.
Hienoa @renem!
Se pitää paikkaansa @arapahoe! Aina kannattaisi tarkistaa omat yhteystiedot tilaushetkellä, että ne ovat oikein. Joskus voi käydä niin että yksi numero tai kirjain on liikaa välissä kiireessä.
Käytän puhelimessa helppokäyttöistä Posti-sovellusta, koska oman puhelinnumeron voi lisätä lähetyksen seurantaa varten eli jos joku yritys lähettää puhelinnumeroni kera paketin tulemaan niin siitä tulee ilmoitus :smileyvery-happy:
Lisätietoa Posti-sovelluksesta osoitteessa:
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palvelut-verkossa/mobiilipalvelut.html
PS. @renem, kun olet saanut vastauksesi niin voit merkitä viestin ratkaisuksi :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.