Moikka @Ollihar ja tervetuloa Klaaniin!
Nyt on vähän vaikea arvioida että mistä tässä on kyse.
Olet siis irtisanonut mobiiliviihteen sekä sen kanavapaketit, mutta nyt laskua tulee näistä kuitenkin? Mitä kautta olet nuo irtisanonut?
Suosittelen myös tarkistamaan mitä ajanjaksoa lasku koskee.
Jos näissä on edelleen kummallisuuksia, melkeinpä suosittelen että olet yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta saadaan tämä homma pakettiin. Tämä onnistuu esimerkiksi Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) tai esimerkiksi palvelupyynnön avulla.
Täällä Klaanissa autamme kyllä mielellämme asioissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.