Skip to main content

Sonera viihteen irtisanominen

  • March 26, 2017
  • 4 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Saako sonera viihteen sopimuksen jotenkin lopetettua??? Sähköpostiin asiakaspalveluun ei tule vastausta ja numeroon +35820690400 ei saa ainakaan täältä Ranskasta soitettua. Kaikilla muilla nämä palvelut saa poikki oman tilin asetusten kautta. Sonera viihteen tunnuksilla ei pääse omille sivuille ja sonera tunnusta ei saa jos on vain sonera viihde käyttäjä.

4 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • March 26, 2017

Hei ReijoRuotsalain!

 

Voisit ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun vaikka Yhteydenottopyynnöllä, joka löytyy tästä alhaalta vasemmalta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

Tai muista Asiakaspalvelukanavista : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Täällä Yhteisössä emme voi hoitaa asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä, itsekin olen Telian asiakas :)


Mikään noista ei toimi, jos ei ole Sonera liittymää, vaan vain Sonera viihde kokeilussa. Soneralla ei toimi mikään,  kaikilla muilla vastaavilla viihde palveluilla voi lopettaa yhdellä napsauksella oman tilin tiedoista. Ja muut hoitavat myös yhteisön kautta tunnistusta vaativia asioita. 


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • March 30, 2017

Mikäli et jostain syystä pääse kirjautumaan edes pankkitunnareilla, suosittelen ehdottomasti että olet tosiaan yhteydessä esimerkiksi juuri @kiisseli67 mainitseman yhteydenottopyynnön avulla. Yhteydenottopyynnön voi jättää myös vaikkei ole meiltä varsinaista liittymää käytössä. 

Kirjautumaan pitäisi päästä kyllä, vaikka olisikin käytössä ainoastaan tuo mobiilipalvelu. Tuossa vaikuttaisi jokin häikkä nyt olevan. 


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • March 30, 2017

Jos sähköiset yhteydenottotavat epäonnistuvat, lähetä irtisanomisilmoituksesi kirjeenä:

 

Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
FI-15101 LAHTI

FINLANDE