Saako sonera viihteen sopimuksen jotenkin lopetettua??? Sähköpostiin asiakaspalveluun ei tule vastausta ja numeroon +35820690400 ei saa ainakaan täältä Ranskasta soitettua. Kaikilla muilla nämä palvelut saa poikki oman tilin asetusten kautta. Sonera viihteen tunnuksilla ei pääse omille sivuille ja sonera tunnusta ei saa jos on vain sonera viihde käyttäjä.
Hei ReijoRuotsalain!
Voisit ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun vaikka Yhteydenottopyynnöllä, joka löytyy tästä alhaalta vasemmalta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Tai muista Asiakaspalvelukanavista : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Täällä Yhteisössä emme voi hoitaa asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä, itsekin olen Telian asiakas :)
Mikään noista ei toimi, jos ei ole Sonera liittymää, vaan vain Sonera viihde kokeilussa. Soneralla ei toimi mikään, kaikilla muilla vastaavilla viihde palveluilla voi lopettaa yhdellä napsauksella oman tilin tiedoista. Ja muut hoitavat myös yhteisön kautta tunnistusta vaativia asioita.
Mikäli et jostain syystä pääse kirjautumaan edes pankkitunnareilla, suosittelen ehdottomasti että olet tosiaan yhteydessä esimerkiksi juuri @kiisseli67 mainitseman yhteydenottopyynnön avulla. Yhteydenottopyynnön voi jättää myös vaikkei ole meiltä varsinaista liittymää käytössä.
Kirjautumaan pitäisi päästä kyllä, vaikka olisikin käytössä ainoastaan tuo mobiilipalvelu. Tuossa vaikuttaisi jokin häikkä nyt olevan.
Jos sähköiset yhteydenottotavat epäonnistuvat, lähetä irtisanomisilmoituksesi kirjeenä:
Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
FI-15101 LAHTI
FINLANDE
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.