Skip to main content

en tiiä ihan perättömiä laskuja tippuu luukusta!

lokakuun alussa ostin soneran verkkokaupasta uuen läppärin joka ei pelannu päivääkään.

olin palauttamassa soneralle. sain linkin scf huoltoon saloon. lähetin koneen sinne. sieltä alako tippuu spostina kustannusarviota, mitä mikäkin toimenpide maksais.  Haloo! LÄHETIN UUDEN KONEEN MYYJÄN OSOITTAMAAN TAKUUHUOLTOON!

Mikään ei kuulostanu menevän huollon piikkiin.  Ja nyt ei sonerakaan vastaa mitä sille rakkineelle teen!

 


@Jusandeerus kirjoitti:

en tiiä ihan perättömiä laskuja tippuu luukusta!

lokakuun alussa ostin soneran verkkokaupasta uuen läppärin joka ei pelannu päivääkään.

olin palauttamassa soneralle. sain linkin scf huoltoon saloon. lähetin koneen sinne. sieltä alako tippuu spostina kustannusarviota, mitä mikäkin toimenpide maksais.  Haloo! LÄHETIN UUDEN KONEEN MYYJÄN OSOITTAMAAN TAKUUHUOLTOON!

Mikään ei kuulostanu menevän huollon piikkiin.  Ja nyt ei sonerakaan vastaa mitä sille rakkineelle teen!

 


Hei! Ota tuonne asiakaspalveluun yhteyttä omien sivujen chatin kautta ( puhekuplat siellä ylhäällä ) ja kysy tuosta asiasta. Kun on uusi laite kyseessä, ei sen huollosta pitäisi tulla veloitusta koska takuu on voimassa ellei ole kaltoinkohdellut laitetta.   https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/


Vastaa