Skip to main content

Sopimusta tehtäessä palvelupisteessä tehtäessä esisopimusta muttei päätöstä vielä tehty.Menimme myöhemmin tekemään palvelupisteessä sopimukseen olikin tehty muutoksia.Otimme tarjouksen Kodin netistä ja siihen rinnakkais kortin jonka palvelussa sanottiin toimivan puheluissa ja viesteissä,mutta ei.Tällainen SONERA SOPIVA KÄYTTÄJÄ MULTISIM.Laskussa näkyy sitten Tiedonsiirtopalvelut Suomessa 69 ja
Tiedonsiirto yhteensä 61 Gt Yhteensä 70 Hinta 24.90.Mikä maksu tuo voi olla,ja mista se koostuu.Tietokoneen käyttö vuorokaudessa noin 1,5 tuntia.Osaako kukaan vastata tähän.Sopimusta tehtäessä palvelupisteessä tehtäessä esisopimusta muttei päätöstä vielä tehty.Menimme myöhemmin tekemään palvelupisteessä sopimukseen olikin tehty muutoksia.Otimme tarjouksen Kodin netistä ja siihen rinnakkais kortin jonka palvelussa sanottiin toimivan puheluissa ja viesteissä,mutta ei.Tällainen SONERA SOPIVA KÄYTTÄJÄ MULTISIM.Laskussa näkyy sitten Tiedonsiirtopalvelut Suomessa 69 ja
Tiedonsiirto yhteensä 61 Gt Yhteensä 70 Hinta 24.90.Mikä maksu tuo voi olla,ja mista se koostuu.Tietokoneen käyttö vuorokaudessa noin 1,5 tuntia.Osaako kukaan vastata tähän.

Hetkonen... Kirjoitathan samaan ketjuun äläkä avaa samaan asiaan enään uusia ketjuja. Laskutusasioissa ole yhteydessä asiakaspalveluun sillä foorumi ei ole oikein oikea paikka sillä täälä ei käsitellä asiakastietoja ollenkaan.



 



Voit ottaa asiakaspalveluun yhteyttä Omilta sivuilta Chat lomakkeella tai puhelimitse.



 



Lisäksi selkeyttä kiitos viestiisi... Tosta ei mulle irtonut yhtään mitään ainakaan...


Jos on soneran omat sivut niin miksi silti lupauksen mukaan ei saa yhteyttä sinne,mistä asiakaspalvelu sanoi.Siis mielestäsi minun pitäisi odottaa taas odottaa maksullista soittoa 2 tuntia onko näin.?.Vastaa sitten tähän.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/1



 



Laitappan tonne viestiä niin ei tartte maksaa. Sielä sitten asiakaspalvelija ottaa yhteyttä. Ei tartte tällöin jonotella tai maksaa siitä 🙂 Ei se 2h jonotus Omilla sivuilla sentään maksa laajakaistan + sähkön lisäksi vaikka tosiaan välillä on jonoa Chatissä. Kun sinulle soitetaan ei se maksa erikseen.


En ymmärtänyt minäkään tuosta aloittajan viestistä mitään.

Todella sekavaa kirjoitusta.



@eisuomensonera kirjoitti:


Sopimusta tehtäessä palvelupisteessä tehtäessä esisopimusta muttei päätöstä vielä tehty.Menimme myöhemmin tekemään palvelupisteessä sopimukseen olikin tehty muutoksia.Otimme tarjouksen Kodin netistä ja siihen rinnakkais kortin jonka palvelussa sanottiin toimivan puheluissa ja viesteissä,mutta ei.Tällainen SONERA SOPIVA KÄYTTÄJÄ MULTISIM.Laskussa näkyy sitten Tiedonsiirtopalvelut Suomessa 69 ja
Tiedonsiirto yhteensä 61 Gt Yhteensä 70 Hinta 24.90.Mikä maksu tuo voi olla,ja mista se koostuu.Tietokoneen käyttö vuorokaudessa noin 1,5 tuntia.Osaako kukaan vastata tähän.Sopimusta tehtäessä palvelupisteessä tehtäessä esisopimusta muttei päätöstä vielä tehty.Menimme myöhemmin tekemään palvelupisteessä sopimukseen olikin tehty muutoksia.Otimme tarjouksen Kodin netistä ja siihen rinnakkais kortin jonka palvelussa sanottiin toimivan puheluissa ja viesteissä,mutta ei.Tällainen SONERA SOPIVA KÄYTTÄJÄ MULTISIM.Laskussa näkyy sitten Tiedonsiirtopalvelut Suomessa 69 ja
Tiedonsiirto yhteensä 61 Gt Yhteensä 70 Hinta 24.90.Mikä maksu tuo voi olla,ja mista se koostuu.Tietokoneen käyttö vuorokaudessa noin 1,5 tuntia.Osaako kukaan vastata tähän.






Oletko ollut tämän päivän aikana yhteydessä Asiakaspalveluun tai onko sinuun oltu jo yhteydessä? Onko asia siis jo selvitetty?

Kuten muut Klaanilaiset sinulle vastailivatkin niin tätä kautta ei oikein ilman tunnistautumista voida asiaa selvitellä. Apua saa Chatin kautta, Facebookin yksityisviestillä, puhelimitse Asiakaspalvelusta tai sitten Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeella. Tapoja on monia ja tarjolla olevat kanavat löytyvät täältä.


Vastaa