@kiisseli67 kirjoitti:
Jeps. Mutta on mielestäni ihan hyvin löydettävissä, kun katseleepi miten muilla operaattoreilla on tuki-ja keskustelusivut löydettävissä. Sai vähän katsella että mistä löytyisi, jos olisi tarvetta. :smileyvery-happy:
Mukava kuulla Mutta on meillä toki vielä parannettavaa, tähän emme tyydy missään nimessä :)
Tietysti palstalla asuvat tänne löytävät aina ja heti - ja tietävät, missä se linkki seitsemän klikkaamisen ja viiden skrollaamisen jälkeen on.
Mielestäni Sonera on kuitenkin sellainen talo palveluineen, että kun asiakas kerran pari vuodessa naputtelee firman osoitteen selaimeen ajatuksenaan jotain vinkkiä/apua johonkin jutskaan etsiäkseen, niin näihin keskustelupalstoihin pitäisi löytyä linkki heti ja suoraan - esimerkiksi juuri sieltä, mistä se nyt on jostain ihmeen syystä poistettu - siis etusivun linkin Asiakastuki alta!!
..olkoon se sit lisäksi myös vaikka tuhannessa muussakin epämääräisessä sivusokkelon kolkassa.
Näköjään nyt yhtäkkiä taas etusivun Kirjaudu on vaihtunut Omat sivut -osioksi - ja siellä tuon epäonnistuneen Klaani-käsitteen rinnalle on totuutta ees vähän avattu: 'Keskustelu eli Klaani'.
Ei voi ymmärtää talon ajatuksenjuoksua tän koko keskustelupalstan mälväämisen osalta...
Kilpailevilla operaattoreilla on kolme viivaa päälletysten ja kolmen klikkauksen päässä keskustelupalstat. Aivan samaten on Soneralla kolmen klikkauksen päässä, mutta lukee suoraan asiakastuki. Kirjaudu kohdasta klikkauksia vain pari. Ainahan voi laittaa suoraan kirjanmerkkeihin osoitteen : klaani.sonera.fi , niin johan pääsee nopsasti perille.
Jollei Klaani ole vielä kirjanmerkeissä, niin googleen: "Sonera keskustelu", yllättäin ensimmäinen osuma on Sonera Klaani. Ei kauhean vaikeaa sekään.
Koska Klaanissa ei onnistu asiakaskohtaisten ongelmien hoito, ei sitä Soneran sivuilla ihan ensimmäisenä asiakaspalvelukanavana voi mainostaa.
Merkillisen oloisia Soneran keskustelupalstan piilottamisen puolustelijoita...
Tokihan kirjanmerkkeihin voi laittaa vaikka kaikki maailman web-saitit ja kuukleen syöttää mitä vain, mutta ajatusmallini on, että kun asiakas saapuu Soneran pääsivulle - hän muun muassa löytäisi keskustelupalstan helposti ihan Soneran tarjoamana sieltä, missä ne muutkin asiakaspalvelun linkit ovat.. ..kuten tähän saakka onkin ollut.
Onko PasiS talon väkeä, kun kommentoi:
"Koska Klaanissa ei onnistu asiakaskohtaisten ongelmien hoito, ei sitä Soneran sivuilla ihan ensimmäisenä asiakaspalvelukanavana voi mainostaa." ?? Onhan palstan linkki siellä tähänkin saakka ollut ja missä kriteereissä mainitaan, että "keskustelupalsta pitää siirtää vaikeammin löydettäväksi, kun siellä ei suoraan voi asiakaskohtaisia ongelmia hoitaa".. .hehhehhee... ..voi jumankauta mitä kommentteja...
Yleisesti on surullista, että tällainen keskustelupalstakin Sonerassa vedätetään hömpähtävään suuntaan kaikkine "arvonimineen" ja "prenikoineen".
Noh - ehkä Klaanin oma web-osoitekin puoltaa PasiS.n kommentointia keskustelupalstan muuhun asiakaspalveluun nähden vähäpätöisempää olemista osana Soneraa.. ..ja on siten vaikka helposti tiputettavissa kokonaan pois, kun johtoporras kypsyy liian kriittisiin kannanottoihin (vertaa urheiluseurojen kadonneet keskustelupalstat)...
En ole nykyään minkään talon väkeä, kuulun ennemminkin niihin mainitsemiisi palstalla asujiin. Enkä tule Klaaniin Soneran sivujen kautta vaan suoraan kirjanmerkistä. :smileytongue:
@DigiHate kirjoitti:
Merkillisen oloisia Soneran keskustelupalstan piilottamisen puolustelijoita...
Tokihan kirjanmerkkeihin voi laittaa vaikka kaikki maailman web-saitit ja kuukleen syöttää mitä vain, mutta ajatusmallini on, että kun asiakas saapuu Soneran pääsivulle - hän muun muassa löytäisi keskustelupalstan helposti ihan Soneran tarjoamana sieltä, missä ne muutkin asiakaspalvelun linkit ovat.. ..kuten tähän saakka onkin ollut.
Onko PasiS talon väkeä, kun kommentoi:
"Koska Klaanissa ei onnistu asiakaskohtaisten ongelmien hoito, ei sitä Soneran sivuilla ihan ensimmäisenä asiakaspalvelukanavana voi mainostaa." ?? Onhan palstan linkki siellä tähänkin saakka ollut ja missä kriteereissä mainitaan, että "keskustelupalsta pitää siirtää vaikeammin löydettäväksi, kun siellä ei suoraan voi asiakaskohtaisia ongelmia hoitaa".. .hehhehhee... ..voi jumankauta mitä kommentteja...
Yleisesti on surullista, että tällainen keskustelupalstakin Sonerassa vedätetään hömpähtävään suuntaan kaikkine "arvonimineen" ja "prenikoineen".
Noh - ehkä Klaanin oma web-osoitekin puoltaa PasiS.n kommentointia keskustelupalstan muuhun asiakaspalveluun nähden vähäpätöisempää olemista osana Soneraa.. ..ja on siten vaikka helposti tiputettavissa kokonaan pois, kun johtoporras kypsyy liian kriittisiin kannanottoihin (vertaa urheiluseurojen kadonneet keskustelupalstat)...
Hei, vedetääs nyt hiukan happea jookos :)
Minä kerroin jo että meillä on vielä tekemistä siinä että kuinka helposti Klaanin löytää meidän verkkosivuilta. Tässä ei ole taustalla mitään meininkiä siitä että olisimme ajamassa Klaania alas, miksi ihmeessä me niin tekisimme? Päinvastoin, pöhinä on kova koko ajan, Klaania tuodaan sonera.fi:lle koko ajan eri paikkoihin, Klaania kehitetään ja tällä hetkellä on suunnitelmissa tuoda tänne mm. Vika&Häiriötiedotteetkin ainakin joiltain osin. Me ja minä emme pelkää minkäänlaista keskustelua, otetaan siitä esimerkkinä tuo Vika&Häiriötiedottaminen, niiden tuominen tänne helpottaa entisestään sitä että jos tuntuu siltä että olemme ryssineet jossain ja meitä on syytä haukkua :)
Itse kierrän koko ajan ympäri taloa kertomassa Klaanista ja menosta täällä, värväämässä työntekijöitä mukaan ja niin edelleen.
Väänsimme kättä kanssasi tästä asiakastukipalsta-näkökulmasta ja arvonimistä ja niin edelleen, näihin ei ole tulossa muutosta vaikka kuinka kauan vänkäisimme :)
Klaanin virallinen urli on www.sonera.fi/klaani, mutta koska tämä on pilvipalvelu (Lithiumin toimittama) niin tuosta osoitteesta on ohjaus osoitteeseen klaani.sonera.fi. Ei tuossa sen kummempaa.
@DigiHate kirjoitti:
Merkillisen oloisia Soneran keskustelupalstan piilottamisen puolustelijoita...
Tokihan kirjanmerkkeihin voi laittaa vaikka kaikki maailman web-saitit ja kuukleen syöttää mitä vain, mutta ajatusmallini on, että kun asiakas saapuu Soneran pääsivulle - hän muun muassa löytäisi keskustelupalstan helposti ihan Soneran tarjoamana sieltä, missä ne muutkin asiakaspalvelun linkit ovat.. ..kuten tähän saakka onkin ollut.
Vaikkain tämä on work in progress, niin kyllä mun täytyy kompata DigiHatea sen verran, että pitäisi aika hyvänä temppuna laittaa Klaanin linkki tuohon Asiakastuki - Usein kysyttyä kohtaan.
Niinku tuohon noin..
Aina kai muutosten - varsinkin keskeneräisten kuten Soneralla on ollut aina - jälkeen on asiat sivustolla hukassa. Oma vaikutelmani selaimeni mainosestoista (uBlock Origin) huolimatta on että mainokset vyöryvät entistäkin enemmän päälle piilottaen asiaa.
Omille sivuille kirjauduin Sonera-tunnuksella. Nyt se ei kirjaudu omille sivuille vaan mahdollistaa kirjautumisessa etenemisen.
Listattuna on Omat sivut > Liittymäni > Viestikeskus > Asiakkuuteni > "Aina Aina"
Laskut Kirjaudu Ulos >
Asiakastiedot
Luo Sonera-tunnus Sähköposti Keskustelu eli Klaani Yrityssivut
Ja mainoksia ja mainoksia ja alinna linkkejä Soneran sivuille
(Tässä vaiheessa kun koitin Esikastella, niin näytettiin tyhjää. Lataamalla sain melkein kaiken kirjoittamani takaisin)
Kohta Omat sivut
- Listaa avoimen ja seuraavan laskun
- Linkkilaatikko sopimukseen
- Mainoksia (Lisää liittymiä, laitteita ja palveluita, Liittymämme ovat uudistuneet, Syksyn tarjoispuhelimet
- "Tarjous"
Valitsen sopimuksen
- "Spotify etusi käyttämättä" ja "F-secure" koko ruudun täydeltä. rPainan Ei kiitos] ja saan näkyviin liittymän tiedot.
Rullaamalla ylöspäin tulee valittaviksi
Liittymätiedot / Lisäpalvelut / Sähköposti ja Kotisivut / Laitetiedot
Siirrä maksupäivää / Laskutiedot / Laskuarkisto
Siirrä maksupäivää ja Laskuarkisto taitavat olla samat laskumapin listaukset. Laskutiedot ei ole laskun tiedot vaan laskutustavan ja -osoitteen hallinta.
Lisäpalvelu tarjoaa Liittymätietojen lailla linkit Siirrä maksupäivää / Laskutiedot / Laskuarkisto sekä mainosta ostettavasta (Spotify peremium maksullisena joka toisaalla oli myös ilmaiseksi kokeiltavaksi tarjolla)
Laitetiedot myy modeemeita
Olin kiinnostunut Sähköposteista ja Kotisivuista.
Listattuna on pääpostilaatikko ja lisäpostilaatikot
Napautan yhden lisäpostilaatikon muokkaa-nappia. Saan ilmoituksen "Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista". Jaa mitähän tilausta ja kuinka kauan. Yksi lisäpostilaatikko on luopunut kotivutilastaan tyhjennettyään sen ensin. Muut tunnukset tekisivät samoin.
Lisäpostiosoitteen sopimustunnuksella pääsi poistamaan sen kotisivun. Pääosoitteen sopimustunnuksella ei ollut tarjolla sen kotisivujen poistamista, ei myöskään Sonera-tunnuksella.
15 vuotta tutuksi tullut järjestelmällisyyden ja loogisuuden puute sekä ainainen keskeneräisyys Soneran sivuilla jatkuu. Osaltani on kyllä päättymässä, minkä vuoksi tilojani siistin.
Akuuttina olisi vielä löytää tapa saada Soneran webbimailista poistamattomat saapuneet ja lähetetyt viestit (joitain satoja) liitteineen omalle koneelle talteen muotoon josta saa tehtyä tekstihakua. Valitettavasti käyttämässäni Thunderbird-sähköpostissa on esiintynyt nyt niin virheellistä toimintaa ettei se vaikuta kyllin luotettavalle keinolle. (Thunderbirdissä puuttuu vaihtelevasti paljon viestejä, jotka ovat webbimailissa.)
Edelliseni oli johdattelemattoman kokemuksen kuvaus. Kommentoin hiukan :n alustukseen
Soneran asiakkaille suunnatun asian jako kolmeen haaraan Kauppa, Asiakastuki, Itsepalvelu on periaatteessa selkeytys. Tämän Klaani-keskustelualueen asema Soneran palvelun ja asiakkaan muun kuin ostoaktiviteetin rajalla ensimmäisenä kolisee. Minusta keskustelu Soneran palveluista on ensisijaisesti asiakaspalvelua johon asiakkaat osallistuvat paitsi ongelman esittäjinä myös kokemuksen jakajina ja ongelmanratkojina auttamassa operaattorin rajallisia resursseja.
Ulkoasua nimitettiin vasteelliseksi. Kuulosti markkinapölinälle. Webbisivujen periaate kautta aikain on ollut olla vuorovaikutteisia. Ymmärrät mitä olisi klikattava ja mitä on siitä odotettavissa. En ole kokeillut eri laitteilla, mutta hyvä jos on suunniteltu niin että skaalautuu jouhevasti eri laitteilla mukavasti toimivaksi.
Yleensä palveluissa kirjautuminen tarkoittaa että kun olet tunnistautunut, niin sivuston toiminta mukautuu sinulle henkilökohtaisesti, tietäen sopimuksesi, ostamisesi ja asiakastietosi. Soneran asiakastunnuksen Sonera-tunnuksen lanseeraaminen varmaan suuntautui tällaista kohti. Vähän ontuu siinä, että henkilöasiakkaan(kin) sopimuksilla voi olla eri haltijoita (esim. sähköpostin tai puhelimen käyttäjiä) joille kuuluu jonkinasteista yksityisyyttä asiakkaan sisällä mutta toisaalta esim puhelinliittymiä voi olla useitakin saman henkilön käytössä. Klassinen kysymys mitä tarkoitetaan erillisellä asiakkaalla.
Sujuvuutta arkeesi "Aina"-palvelut on markkinoinnillinen oivallus, joka rakentaa myönteistä palvelukuvaa. Hyvä paikka rakentaa sen taakse laadukasta palvelua asiakkaan tuntea että asiakas on aina merkityksellinen.
Kirjautumisen selkeytyksessä on hyvää tarkoitusta. Itse asia kaipaisi sitä selkeytystä, jonka pystyisi selkeästi esittämään. Sitten kun Sonera saa henkilöasiakkailta henkilötunnukset kerättyä Sonera-tunnuksen luonnilla, asia lie helpompi. Ei asiakas halua mennä Soneran kanssa naimisiin ja ottaa Sonera-tunnusta. Se palvelee lähinnä myyjää ja asiakas on se joka haluaa olla palveltu.
Noin tietenkin on, että kun on tunnistautunut, niin se avaa joukon toimintoja: asiakas&laskutustiedot, listan sopimuksista ja sen tapaisista ja kunkin sopimuksen tiedot (mukaan lukien senkin, mitä lisäostettavaa niihin on tarjolla). Periaatteessa hyvä että tulee kootusti näkyville, mitä kaikkia minulla tämän firman kanssa onkaan tekemistä.
Hakutoiminnan muutos ei ihan auennut. Vanha kokemus on ollut että sonera.fi sivuilta löytää paremmin asioita Googlella kuin Soneran haulla. Itseään kunnioittavalla sivustolla kuuluu haku-toiminnallisuus olla. Ja ennen muuta löydetyn olisi hyvä olla relevanttia.
Matkalla -osio on ... on jonkun sortin viihdettä ja imagon rakennusta. En tiedä olisiko joku kokenut sen Soneraan istuvaksi, mutta ... yrittänyttä ei laiteta. Sen perässä en juokse.
, nyt Klaani löytyy uudesta ylänavista :)
Mutta ei tämä tosiaan tähän jää, "levitämme" Klaania muuallekin sonera.fi:lle jotta satunnainen kävijä saa itselleen helpommin apua ja löytää itselleen mielenkiintoisia keskusteluita. Työ jatkuu.
Juu linkki palstalle löytyy nyt asiallisesta paikasta.
Vielä kun tämä koko homma toimisi niin, että kun kirjautuu "Omille sivuille", niin samalla kirjautumisella Klaanikin aukeaisi... :)
@DigiHate kirjoitti:
Juu linkki palstalle löytyy nyt asiallisesta paikasta.
Vielä kun tämä koko homma toimisi niin, että kun kirjautuu "Omille sivuille", niin samalla kirjautumisella Klaanikin aukeaisi... :)
Tarkoitatko siis että loggautuisit samalla Klaaniin sisään (koska sehän toimii niin jos Klaanin tunnus ja Sonera tunnus on linkattu), vai että se aukaisisi sulle uuteen ikkunaan tms Klaanin kun loggaudut sisään omille sivuille? Jälkimmäinen voisi nimittäin ahdistaa monia ihmisiä :D
Tarkoitan siis sitä mitä kysyinkin ;)
Kun siis loggaan "Omille sivuille", mikä lienee "tarkimman turvaluokan sivusto", niin samalla aukeisivat muutkin sivuston salasanan takana olevat touhotukset - mm. siis tämä Klaani.
Kun tuota edellisen vastauksen linkkiä katselen, yllätyin, että kirjautumalla tähän salaisuustarvetasoltaan huuhaa-luokan keskustelupalstalle, niin samalla tuleekin vaivihkaa kirjautuneeksi "Omille sivuille" - ja että tuo kysymäni asia onkin vasta jossain alkuvaiheen suunnitteluasteella.
Sitä taas en ymmärrä mitä tarkoitetaan "Omien sivujen" ja Klaanin jollain ihmeen keskinäisellä linkkauksella.. ..miten se tehdään, kuka ja koska...??
** **
Taannoinhan ehdotettiin tekemään yhdet tunnarit ja salasanat, millä sit pääsee joka sopukkaan ja se kuulosti hyvältä - siis, kun loggautuisi Omille sivuille, niin muutkin palvelut ovat auki, mutta jos haluaa näihin ns. muihin palveluihin (kuten Klaani), niin silloin loggaus erikseen vain ko. palveluun.
Tuon tiimoilta sit tein tunnus-salasana -parin, mikä siis toimiikin mut ihmettelen, että Omille sivuille loggautumisen jälkeen pitää naputella samat tunnarit, jotta pääsee kommentoimaan palstalle...
Onko tämmönenkin juttu vieläkin näin aneemisella tasolla...?
@DigiHate kirjoitti:
Tuon tiimoilta sit tein tunnus-salasana -parin, mikä siis toimiikin mut ihmettelen, että Omille sivuille loggautumisen jälkeen pitää naputella samat tunnarit, jotta pääsee kommentoimaan palstalle...
Onko tämmönenkin juttu vieläkin näin aneemisella tasolla...?
Eli siis sisäänkirjautumisesta puhutaan.
Itse kirjaudun Klaaniin Sonera Tunnuksella, eli toisin sanoen Klaanin tunnukseni (nimimerkkini) on linkattu Sonera Tunnukseeni ja jos kirjaudun Omille sivuille, pääsen suoraan sisään myös Klaaniin kirjautumatta erikseen uudestaan. Sama toimii myös toisinpäin, jos kirjaudun Klaanin login-linkistä, pääsen myös Omille sivuille loggautumatta uudelleen erikseen sisään.
edit: Tuosta Teron toisen ketjun kommentista voisi päätellä, että tämä toimii vain siten, että Klaaniin kirjautunut pääsee Omille sivuille muttei toisinpäin. Mulla kyllä toimii testatusta molempiin suuntiin...
"..eli toisin sanoen Klaanin tunnukseni (nimimerkkini) on linkattu Sonera Tunnukseeni.."
Siis kuka linkkaa ja mitä ja missä???
Kerrotaanko jossain, että mitkä palvelut vaativat jonkun keskinäisen linkkauksen, jotta johonkin loggautumalla pääsee myös johonkin muualle (tapaus: loggaat Omille sivuille mut ilman linkkausta palstalle vaaditaan erillinen loggaus) - ja että miten tuo linkkaus tehdään?
Kerrotaanko jossain, että loggautumalla johonkin, loggaudut automaattisesti myös johonkin muualle ilman erillistä tarvetta loggautua tähän johonkin muuhun (tapaus: loggaat palstalle ja samalla auto-loggaudut Omille sivuille)?
** **
Omilla sivullahan on "hieman" henkilökohtaisempia asioita kuin tässä keskustelupalstalla ja siten ihmettelen, että keskustelupalsta-loggaus automaattisesti ja vaivihkaa loggaa käyttäjän myös Omille sivuille, mikä mun mielestä on täysin väärin.
Loggaus Omille sivuille sen sijaan voisi sen sijaan melko huoletta johtaa (vaivihka-)loggaukseen myös tänne palstalle...
Ajattelen asiaa siltä kantilta, että henkilö on loggautuneena keskustelupalstalle pitkin päivää (tietämättään, että myös Omat sivut on auki) - ja poikkeilee vaikka välillä kafeella/sauhuilla/asioilla - niin koneen auki ollessa joku voikin sit tuosta vain päästä näkemään kaverin Omien sivujen tiedot...
Klaaniin voi rekisteröityä kahdella tavalla
1. Sonera tunnuksen avulla, jolloin tunnuksellesi luodaan nimimerkki Klaaniin
2. Luomalla käyttäjätilin vain Klaaniin
Tavalla 1 Klaanissa käytetään sisäänkirjautumiseen samoja tunnuksia kuin käytät Omilla sivuilla, ja kirjautuminen tapahtuu Soneran tunnistuspalvelussa. Tietoturvan taso on siis täysin sama kuin Omille sivuille kirjautuessa. Näin menettelemällä kirjautuessasi Omille sivuille pääset samalla myös Klaaniin sisään ilman erillistä kirjautumista, ja toisinpäin.
Tavassa 2 luot erillisen käyttäjätilin Klaaniin, joka toimii vain Klaanissa, eikä keskustele mitenkään muiden soneran palveluiden kanssa. Näin toimiessa et pääse Klaaniin ilman erillistä kirjautumista, koska Klaanin käyttäjätilisi ei ole liitoksissa Sonera Tunnukseesi.
Muistaakseni näistä oli kyllä jotain selostuksia Klaanin esittelyosioissa mitenkä homma toimii, mutta tunnusten integraatio on vielä jonkin verran "work in progress" niin en tiedä onko näistä mitään virallisempia tukimatskuja tehty mihinkään. Tietoa löytyy ainakin ketjusta Näin rekisteröidyt Sonera Klaaniin.
Mutta periaatteessa Soneran visio on luoda Sonera Tunnuksesta "Single Sign On" periaatteen tunnus, eli kun kirjaudut kerran tunnuksellasi johonkin palveluun niin pääset saman tien sisään kaikkiin palveluihin.
Ja ainakin itselläni Klaani ja Omat sivut kyllä potkaisee parin tunnin käyttämättömänäolon jälkeen minut ulos ja vaatii uudelleenkirjautumisen, joten koko päivää ei Omat sivut ole avoinna vaikka Klaania käyttäisikin.
Tosiaan - ollakseen Klaanin käyttäjä, ei vissiin tarvitse olla missään muussa tekemisissä Soneran kanssa.
Mä oon Soneran asiakaskin ja kokeilin nyt muutamankin kerran tätä Omat Sivut -kirjautumista + sen jälkeistä siirtymistä Klaaniin tuolla Sonera-tunnuksella. Tulos on, että aina Klaani vaatii erillisen kirjautumisen. En sit tiä, onko kyse siitä, että on joillekin tehty joku linkkaus näiden välillä ja joillekin ei, mutta mulla toi nyt vain toimii tollai - ja sitä aloin ihmettelemään... :)
@DigiHate kirjoitti:
Tosiaan - ollakseen Klaanin käyttäjä, ei vissiin tarvitse olla missään muussa tekemisissä Soneran kanssa.
Mä oon Soneran asiakaskin ja kokeilin nyt muutamankin kerran tätä Omat Sivut -kirjautumista + sen jälkeistä siirtymistä Klaaniin tuolla Sonera-tunnuksella. Tulos on, että aina Klaani vaatii erillisen kirjautumisen. En sit tiä, onko kyse siitä, että on joillekin tehty joku linkkaus näiden välillä ja joillekin ei, mutta mulla toi nyt vain toimii tollai - ja sitä aloin ihmettelemään... :)
Kaikilla on siinä mielessä samanarvoiset tunnarit että jos Klaanireggaus on tehty Sonera Tunnuksen avulla niin Omille Sivuille pääsee ilman erillistä uutta sisäänkirjausta. Tämän suhteen emme ole tehneet mitään erityisiä käyttäjäkohtaisia räätälöintejä :)
Huomioitavaa on siinä, että miten sisäänreggaus Klaaniin on tehty. Jos pelkän mailiosoitteen avulla niin Klaaniin ja Omille Sivuille pitää kirjautua jokaisella kerralla erikseen.
Niinkuin kjns kirjoitti niin nämä Omat Sivut <-> Klaani <-> Omat Sivut -integraatiot ovat vielä kesken joten en uskaltanut vielä tätä asiaa isommin hehkuttaa. Teen kyllä tiedotteen kunhan hommat ovat valmiita.