Skip to main content

Miksi en voi Soneran asiakkaana päivittää Spotifyta Spotify familyyn?


@crrnc kirjoitti:


Miksi en voi Soneran asiakkaana päivittää Spotifyta Spotify familyyn?






Hei crrnc ja tervetuloa Klaaniin! Spotify Familya ei voi yhdistää Soneran tarjoamaan etuun Spotifysta, mutta Spotify Familyn saat käyttöösi suoraan Spotifysta ja sen edun. Tässä lisää tietoa : https://support.spotify.com/fi/learn-more/guides/#!/article/spotify-family


Moi,

Mä yritän aktivoida itselleni Familyä. Premium on siis olemassa, maksan sen Soneran laskun yhteydessä.

Kirjauduin yllä olevan ohjeen mukaisesti Spotifyhin sisään, menin päivityssivulle ja tadaa: emme voi tehdä päivitystä, koska kumppaninamme on Sonera???
Niin ja lisäisin vielä sen, että en löydä Omilta sivuilta Spotify-tietoja. Laskut kuitenkin kulkevat eli Premium on aktiivinen. 🙂

@IsoPepe kirjoitti:
Niin ja lisäisin vielä sen, että en löydä Omilta sivuilta Spotify-tietoja. Laskut kuitenkin kulkevat eli Premium on aktiivinen. :)


Moi!



 



Meneeköhän spotify sinulla laajakaistan lisäpalveluna? Katso sen alta.



 



Täällä Soneran  sivulla on kuvattu Familyksi päivittäminen kaikissa mahdollisissa tilanteissa: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-paivittaminen-Familyksi?id=1446



 



Selviääkö tosta? :)


Moi, selviää kyllä, kiitokset! Ainoa ongelma vaan on se, etten mä oikeasti löydä Omilta sivuilta mistään Spotify-tilaustani. Ei ole laajakaistan eikä TV-palveluiden alla. Matkapuhelinliittymää mulla ei ole Soneralta.

Entä jos valitset Omilta Sivuilta laajakaistaliittymäsi -> lisäpalvelut ja laitat täpän kohtaan "käytössäsi nyt". Eikö sielläkään näy valittuna lisäpalveluna Spotify Premium tiliä?


No katohan... tuo täppä jäi huomaamatta. Nyt löytyi, kiitos Merja_J!!! 🙂

Vastaa