Miksi en voi Soneran asiakkaana päivittää Spotifyta Spotify familyyn?
@crrnc kirjoitti:
Miksi en voi Soneran asiakkaana päivittää Spotifyta Spotify familyyn?
Hei crrnc ja tervetuloa Klaaniin! Spotify Familya ei voi yhdistää Soneran tarjoamaan etuun Spotifysta, mutta Spotify Familyn saat käyttöösi suoraan Spotifysta ja sen edun. Tässä lisää tietoa : https://support.spotify.com/fi/learn-more/guides/#!/article/spotify-family
Mä yritän aktivoida itselleni Familyä. Premium on siis olemassa, maksan sen Soneran laskun yhteydessä.
Kirjauduin yllä olevan ohjeen mukaisesti Spotifyhin sisään, menin päivityssivulle ja tadaa: emme voi tehdä päivitystä, koska kumppaninamme on Sonera???
@IsoPepe kirjoitti:
Niin ja lisäisin vielä sen, että en löydä Omilta sivuilta Spotify-tietoja. Laskut kuitenkin kulkevat eli Premium on aktiivinen. :)
Moi!
Meneeköhän spotify sinulla laajakaistan lisäpalveluna? Katso sen alta.
Täällä Soneran sivulla on kuvattu Familyksi päivittäminen kaikissa mahdollisissa tilanteissa: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-paivittaminen-Familyksi?id=1446
Selviääkö tosta? :)
Entä jos valitset Omilta Sivuilta laajakaistaliittymäsi -> lisäpalvelut ja laitat täpän kohtaan "käytössäsi nyt". Eikö sielläkään näy valittuna lisäpalveluna Spotify Premium tiliä?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.