Skip to main content

Hei,

 

Aiemmin käytössäni oli sonera laajakaista joka sisälsi spotify premium -palvelun 3kk koejakson. Tämän koejakson saadakseni liitin oman spotify-tunnukseni soneran kampanjan kautta soneran laskutukseen.

 

Nyt kun uudessa asunnossani ei soneran nettiliittymää ole (saatavuutta ei ole) niin luovuin liittymästäni mutta jätin tilauksen soneran sähköpostista edelleen voimaan. Tämän myötä omat sivuni eivät enää tunne spotify-tilaustani ollenkaan ja kirjautuessani spotifyyn se sanoo "Päivitä tilaus"- kohdassa että: "Tilauksesi liittyy kumppaniimme Sonera. Jos sinulla on tilaukseesi liittyviä kysymyksiä, lähetä ne osoitteeseen Sonera."

 

Eli tilanne on se että soneran sähköpostiasiakkaana en pysty hallitsemaan spotify-tilaustani, enkä spotifyn kautta voi ostaa lisää premium aikaa sillä olen soneran asiakas.

 

Kuinka tuon spotifyn sonerakumppanuus tunnukseltani puretaan tai sitten kuinka voin hallita sähköpostiasiakkaana spotify premium -tilausta?

 

Terveisin, Kari

Hei,

 

Ja ilmeisesti meni hieman väärälle osastolle, eli mikäli tämän voisi siirtää tuonne soneran asiakkuus jne. aiheiden alle...


Näistä asioista ota yhteyttä soittamalla asiakaspalveluun tai Omilta sivuilta Chat kautta.


Kun Spotify on lakannut meiltä kaistan jäätyä pois, tilin pitäisi muuttua Spotifyn puolelle Freeksi pienellä viiveellä. Onko tästä minkä verran aikaa, kun Spotify täältä meiltä loppui?


Vastaa