Hei!
Koitin käyttää tuon tarjonnan 6 kk Spotify Premiumin käytöstä veloituksetta Soneran asiakkaille. Sain viestin, että liittymääni ei voida yhdistää tätä etua, miksi ei? Silloin mainoksessa pitäisi jo sanoa että vain osalle Soneran asikkaita. Harmittaa, näin vaivaa ja käytin aikaa rekisteröitymisiin jne. Mikä liittymässäni on sitten `vikana´?
Sivu 1 / 2
Hei amaija78!
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tätä tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Rajoituksia ei pitäisi liittymien kohdalla olla, mutta palvelua ei voi kytkeä, jos liittymällä on jo spotify. Tietenkin tilaus ei mene läpi, jos tunnukset ovat Premium-tasolla kun yrittää tehdä tilausta:)
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tätä tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Rajoituksia ei pitäisi liittymien kohdalla olla, mutta palvelua ei voi kytkeä, jos liittymällä on jo spotify. Tietenkin tilaus ei mene läpi, jos tunnukset ovat Premium-tasolla kun yrittää tehdä tilausta:)
Samaa ilmoittaa kun amaija78:lla, kun yritän tuota ilmaista Spotifya kytkeä.
Mistä mahtaa johtua?
Mistä mahtaa johtua?
Hei Jessse!
Saatko jonkun virheilmoituksen kun yrität kytkeä palvelua vai mitä tuossa tapahtuu? Tilaus onnistuu osoitteesta http://www.sonera.fi/spotifyetu . Kirjaudu sisään Sonera Tunnuksella, eli verkkopankkitunnuksella luodulla tunnuksella. Sen jälkeen pääset tilaamaan palvelun ja luomaan haluamasi tunnukset.
Ohjeet Sonera Tunnuksen luomiseksi löydät tästä.
Saatko jonkun virheilmoituksen kun yrität kytkeä palvelua vai mitä tuossa tapahtuu? Tilaus onnistuu osoitteesta http://www.sonera.fi/spotifyetu . Kirjaudu sisään Sonera Tunnuksella, eli verkkopankkitunnuksella luodulla tunnuksella. Sen jälkeen pääset tilaamaan palvelun ja luomaan haluamasi tunnukset.
Ohjeet Sonera Tunnuksen luomiseksi löydät tästä.
Hei,
Tein ohjeidesi mukaisesti ja lopputulos alla:
Antaa allaolevan ilmoituksen.
"Sopivia liittymiä ei löytynyt
Valitettavasti emme löytäneet sopivia matkapuhelin- tai laajakaistaliittymiä johon tämä etu Spotify Premiumista voitaisiin kytkeä. Jos haluat, voit tilata meiltä uuden liittymän kaupastamme. Jos kaipaat apua, voit myös otta yhteyttä asiakaspalveluumme."
Tein ohjeidesi mukaisesti ja lopputulos alla:
Antaa allaolevan ilmoituksen.
"Sopivia liittymiä ei löytynyt
Valitettavasti emme löytäneet sopivia matkapuhelin- tai laajakaistaliittymiä johon tämä etu Spotify Premiumista voitaisiin kytkeä. Jos haluat, voit tilata meiltä uuden liittymän kaupastamme. Jos kaipaat apua, voit myös otta yhteyttä asiakaspalveluumme."
Moi Jesse !
Kokeillaanpas täältä kautta, katsotaan josko saisimme sen menemään läpi.
Eli haluatko kokonaan uuden Spotify-tilin, vai onko sinulla jo ennestään olemassa jokin maksuton Spotify-tili, jonka haluaisit Premium-versioksi päivittää? Siinä tapauksessa tarvitsisimme sen käyttäjätunnuksen sekä sähköpostiosoitteesi. Jos et halua täällä meiliosoitettasi antaa, voit laittaa meille yksityisviestiä joko Facebookiin tai Twitteriin, niin hoidetaan sitten sitä kautta asia kuntoon!
Kokeillaanpas täältä kautta, katsotaan josko saisimme sen menemään läpi.
Eli haluatko kokonaan uuden Spotify-tilin, vai onko sinulla jo ennestään olemassa jokin maksuton Spotify-tili, jonka haluaisit Premium-versioksi päivittää? Siinä tapauksessa tarvitsisimme sen käyttäjätunnuksen sekä sähköpostiosoitteesi. Jos et halua täällä meiliosoitettasi antaa, voit laittaa meille yksityisviestiä joko Facebookiin tai Twitteriin, niin hoidetaan sitten sitä kautta asia kuntoon!
Hei!
Loin itselleni uuden Spotify-tilin, kun halusin irrottaa Spotifyn Facebookista. Vanhalla tilillä minulla oli (poistatin vanhan tilin) tämä Spotify premium 6 kk veloituksetta, niin onko mahdollista saada se käyttöön nyt uudella tilillä kun vielä olisi jäljellä noin 4 kk?
Loin itselleni uuden Spotify-tilin, kun halusin irrottaa Spotifyn Facebookista. Vanhalla tilillä minulla oli (poistatin vanhan tilin) tämä Spotify premium 6 kk veloituksetta, niin onko mahdollista saada se käyttöön nyt uudella tilillä kun vielä olisi jäljellä noin 4 kk?
Hei PurpleJuly! Jos irtisanot Spotify -palvelun ja tilaat sen uudelleen eri tunnuksilla, saat kuuden kuukauden edun käyttöösi.
Mistä näkee milloin Spotifyn 6kk tarjous loppuu?
Kuinka toimia jotta se ei mene maksulliselle puolelle?
Kuinka toimia jotta se ei mene maksulliselle puolelle?
Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.
olkitu kirjoitti: Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.
Toki sen tajuan, haen sitä että mistä näen mihin saakka ilmaistarjous on voimassa.
VMJ kirjoitti: [quote="olkitu":2vv2b2cw]Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.
Toki sen tajuan, haen sitä että mistä näen mihin saakka ilmaistarjous on voimassa.[/quote:2vv2b2cw]
Ei sitä näy missään... Tosi huonoa... Mutta sinulla on tullut tilausvahvistus... ja silloin voit laskea 6kk eteenpäin... :D
Muutenkin Omat Sivut on huonot...
Moi VMJ! Alennuksen päättyminen näkyy laskulla ja kaikki laskut löydät esim. Omien Sivujen laskuarkistosta. Toki tämä olisi hyvä lisätä myös liittymätietoihin. Pistetään palaute eteenpäin
Kävin Sonera-kaupassa irtisanomassa ilmaisen spotify premiumin hyvissä ajoin ennen kuin 6kk oli kulunut, muistaakseni noin viikko tai 2 sitten.
Eilen tuli kuitenkin tekstiviesti, että "Hei, 6 kk veloitukseton Spotify-etu
laajakaistasopimuksellasi on päättymässä ja Spotify
Premium-tilauksesi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana
hintaan 9,95 e/kk. Toivomme että Spotify Premium-palvelu on
täyttänyt odotuksesi ja nautit jatkossakin
lempimusiikistasi ilman mainoksia missä ikinä oletkin.
Mikäli haluat päättää tilauksesi, se onnistuu osoitteessa
sonera.fi/omatsivut"
Omilta sivuilta en heti Spotifyä löytänyt, eli oletan, että Sonerakauppias tosiaan irtisanoi sen. Varmistaisitteko vielä, että se on todellakin irtisanottu ja jos on, niin miksi siitä silti lähetetään tekstiviesti?
Eilen tuli kuitenkin tekstiviesti, että "Hei, 6 kk veloitukseton Spotify-etu
laajakaistasopimuksellasi on päättymässä ja Spotify
Premium-tilauksesi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana
hintaan 9,95 e/kk. Toivomme että Spotify Premium-palvelu on
täyttänyt odotuksesi ja nautit jatkossakin
lempimusiikistasi ilman mainoksia missä ikinä oletkin.
Mikäli haluat päättää tilauksesi, se onnistuu osoitteessa
sonera.fi/omatsivut"
Omilta sivuilta en heti Spotifyä löytänyt, eli oletan, että Sonerakauppias tosiaan irtisanoi sen. Varmistaisitteko vielä, että se on todellakin irtisanottu ja jos on, niin miksi siitä silti lähetetään tekstiviesti?
mijutu kirjoitti: Kävin Sonera-kaupassa irtisanomassa ilmaisen spotify premiumin hyvissä ajoin ennen kuin 6kk oli kulunut, muistaakseni noin viikko tai 2 sitten.
Eilen tuli kuitenkin tekstiviesti, että "Hei, 6 kk veloitukseton Spotify-etu
laajakaistasopimuksellasi on päättymässä ja Spotify
Premium-tilauksesi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana
hintaan 9,95 e/kk. Toivomme että Spotify Premium-palvelu on
täyttänyt odotuksesi ja nautit jatkossakin
lempimusiikistasi ilman mainoksia missä ikinä oletkin.
Mikäli haluat päättää tilauksesi, se onnistuu osoitteessa
sonera.fi/omatsivut"
Omilta sivuilta en heti Spotifyä löytänyt, eli oletan, että Sonerakauppias tosiaan irtisanoi sen. Varmistaisitteko vielä, että se on todellakin irtisanottu ja jos on, niin miksi siitä silti lähetetään tekstiviesti?
Se löytyu Liittymäsi -> Lisäpalvelut
No niinpäs löytyikin. Näköjään sonera-kauppiaan sanaan ei voi luottaa.
mijutu kirjoitti: No niinpäs löytyikin. Näköjään sonera-kauppiaan sanaan ei voi luottaa.
Minä en Soneran Asiakkaana luota Soneraan, sielä ei oikein mikään ole pelannut, ainakaan palautteen perusteella mitä tänne on kirjoitettu. Ei voi olla minusta totta ettei asiakaspalvelun sanaan voi luottaa...
Hei mijutu! Spotify on kyllä irtisanottu 6.8., kuten olette sopineet. Asia on siis kunnossa
Niin, se on irtisanottu 6.8. koska irtisanoin sen itse 6.8. nettisivulla. Sonera-kaupassa käyminen (heinäkuun puolella) ei siis saanut aikaan tilauksen irtisanoutumista.
Aa, ymmärsin väärin. Katsoin vain järjestelmistä, että palvelu on katkaistu. Pahoittelut ettei asiaa hoidettu kuntoon Sonera Kaupassa. Nyt homma on ok ja laskua ei tästä tule. Mukavaa kesän jatkoa!
Kuinka nopeasti tuo Spotify Premium aukeaa? Tilasin sen itselleni samalla kun tilasin liittymänkin. Numeroni siirtyy teille 16.10., niin aukeaako tuo Spotify vasta sitten vai pitäisikö sen jo toimia?
Moi teekki! Spotify voidaan kytkeä ainoastaan aktiiviseen liittymään eli kytkentä tapahtuu sen jälkeen, kun liittymä on siirtynyt meille
En aijjo tehdä uutta aihetta tästä, joten pistän tänne.
Minulla näkyy omilla sivuilla, että spotify on aktivoituna, mutta miten sitten käytän sen? Siellä lukee vaan, että "Poista palvelu".
Minulla näkyy omilla sivuilla, että spotify on aktivoituna, mutta miten sitten käytän sen? Siellä lukee vaan, että "Poista palvelu".
Makushi kirjoitti: En aijjo tehdä uutta aihetta tästä, joten pistän tänne.
Minulla näkyy omilla sivuilla, että spotify on aktivoituna, mutta miten sitten käytän sen? Siellä lukee vaan, että "Poista palvelu".
Käyttöönotto ohjeita täälä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Spotify_Premium
En ole saannut mitään aktivointilinkkejä tai mitään. Tuskin pelkkä Spotify tilin luominen riittää sitä tunnistamaan, että kyseessä on Soneran Spotify Premium.
Makushi kirjoitti: En ole saannut mitään aktivointilinkkejä tai mitään. Tuskin pelkkä Spotify tilin luominen riittää sitä tunnistamaan, että kyseessä on Soneran Spotify Premium.
Jos et ole saanut erillistä aktivointi viestiä, jotenkin tuntuu siltä että ei oikein tahdo toimia. Tarkista Omilta sivuilta yhteystietosi. Varmista sähköpostistasi tarkkaan, myös roskapostikansio.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.