Skip to main content
Hei!

Koitin käyttää tuon tarjonnan 6 kk Spotify Premiumin käytöstä veloituksetta Soneran asiakkaille. Sain viestin, että liittymääni ei voida yhdistää tätä etua, miksi ei? Silloin mainoksessa pitäisi jo sanoa että vain osalle Soneran asikkaita. Harmittaa, näin vaivaa ja käytin aikaa rekisteröitymisiin jne. Mikä liittymässäni on sitten `vikana´?
Näinhän se on, väärään osotteeseen on mennyt tiedot varmaankin. Päätteen olin jostain syystä väärin pistänyt. Näitä sattuu.
Moi Makushi!

Saitko uusittua tilauksen oikealla osoitteella ja Spotifyn käyttöön?
En, koska en ole varma, että pitäisikö minun ensin peruuttaa tilaus ja sitten aktivoida se uudestaan vai mitä.
Moi Makushi! Tämä olisi varmaankin paras ratkaisu. Voit poistaa palvelun Omien Sivujen kautta kohdasta Lisäpalvelut > Käytössäni nyt > Spotify (Muokkaa). Odota hetken aikaa ja kytke palvelu sen jälkeen uudestaan. Onnistuuko?
Siis juttu menee nyt niin, että faija osti toimipisteestä minulle sonera sopiva jätin, aikaan jolloin oli tajoushinnalla (19,95e/kk) ja siis tähän olis pitäny kuulua spotify premiumi 6kk ja sitä ei mulla siis ole eikäole ollutkaan. Ei siis muutenkaan spotify tiliä. Ja kun katson omien sivujen liittymän hallinnan kautta, siellä sanotaan spotify premium saatavilla 9,95e/kk. Eli siis miten saan luvatun palvelun käyttöön ??
Moro Pat!

Eikä faijan sähköpostiin ole tullut mitään juttua tuosta Spotifystä? Sinne tiedot menee, jos se on aikanaan kytketty.
Hei siellä Omilla Sivuilla löytyy Chat (auki 24/7). Sitä kautta voisi selventää vähän, jotta mikä on homman nimi. Mitä sanot?
Joo no kyselen siltä oon kyl jo kertaalleen sanonu et kerro jos tulee infoo siitä mut se kyl voi vaan olla et on kuutenki unohtanu 😃 mut tota palaan asiaan ku oon saanu sen kaa selvitettyy
Jees! Kyllä tämä tästä selviää. Ja tuota Niinan suosittelemaa Chattia kannattaa hyödyntää kun se toimii aina. 🙂
Moi,
otin tuon 6kkveloituksettoman edun käyttööni, vanhalle tunnukselle, jossa oli free Spotify käytössä, niin siellähän lukee että laku tulee operaattorin kautta sitten. Eikös ilmanen 6kk pitänyt olla?
Moro lilstel2012!

Jeps, eli jos olet ottanut sen tällä kyseisellä kampanjalla, ei siitä laskua tuon 6kk aikana tule 🙂
Kävin tuossa pari viikkoa sitten Sonera-liikkeessä, päivitin liittymäni Sonera Jättiin, ja samalla ehdottivat että irtisanoa nykyinen Spotify-palvelu, joka ollut jo vuosia premium, ja tilata se uudestaan, niin saan 6kk ilmaisena! Olen nyt tässä yrittänyt uudestaan ja uudestaan viikkojen ja päivien aikana tilata sen uudestaan osoitteessa sonera.fi/spotifyetu
, mutta aina tulee ilmoitus:

"Palvelua ei voi käyttää matkapuhelinnumerolla
Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Spotify Premium kytkentä. Kirjaudu uudelleen Omille Sivuille Sonera Tunnuksella, tai luo itsellesi Sonera Tunnus."

Ajattelin jos se haittaa tuota kun liittymässäni on aiemmin jo ollut Spotify, tuota rekisteröitymistä, niin päätin sitten koittaa samaa vaimoni liittymällä, jolla ei ole koskaan ollut Spotifyä. Mutta sama virheilmoitus!!!

Soneraliikkeessä irtisanominen kyllä toimi, Spotifyni ei ole enää premium, vaan ilamaisversio, joten tuo osuus toimi. Mutta uudelleen rekisteröinti ei näytä toimivan.
Moro Moonshadez!

Tuo herja viittaisi vähän siihen, ettet ole kirjautunut Sonera Tunnuksilla Omille Sivuille.
Tunnukset tehdään omistaja-asiakkaan verkkopankkitunnareilla -> "Luo Tunnus".
Sieltä pitäisi onnistua tuo Spotify -kampiksen kytkentä ok 🙂
Niinamari kirjoitti:
Moro Moonshadez!

Tuo herja viittaisi vähän siihen, ettet ole kirjautunut Sonera Tunnuksilla Omille Sivuille.
Tunnukset tehdään omistaja-asiakkaan verkkopankkitunnareilla -> "Luo Tunnus".
Sieltä pitäisi onnistua tuo Spotify -kampiksen kytkentä ok :)

Jep nyt onnistui. Oli jo ennestään tunnukset, mutta Spotifyetu rupes toimimaan tosiaan vasta kun päivitti tunnuksen kirjautumalla uudestaan verkkopankin kautta. Mutta luvattu 6kk ei tainnut olla enää saatavilla, nyt tuli vain 3kk.
Moi Moonshadez!
Kiva juttu, että päivitys onnistui nyt. Spotifyn tarjous on ollut 5.11. alkaen tuon 3kk mittainen. Jos laittaisit omiin tietoihin (asetukset > profiili) asiakasnumerosi (löytyy laskulta) tai sitten puhelinnumeron, niin voitaisiin tarkistaa onko liittymän päivitys tehty kun se 6kk tarjous oli vielä voimassa. Tarvittaessa voidaan sitten korjata Spotifyn tarjousta sinulle. 🙂

Hei!

 

Minulla olisi taas spotify premium 3kk aktivointioikeus ja aktivoinnissa on jälleen sama virhe kuin viimeksi. Aktivoitaessa lomake ei hyväksy toimitusosoitettani. Viimeksi aktivointi täytyi myös tehdä asiakaspalvelijan toimesta. Ja spotify tunnushan on sama kuin täällä, eli k0nnamon.

 

Ja viesti siis tänne kun en parempaakaan osiota / edellistä lankaa löytänyt.

 

Kiitos jo etukäteen.


@k0nnamon Onko homma jo edistynyt, vai vieläkö aktivoinnin kanssa on probleemia?



Voisit ottaa yhteyttä Omilla Sivuilla meidän chattiimme, jos tilanne on vielä päällä. Siellä ollaan paikalla 24/7, ja apua löytyy varmasti!


Hei!

Sain homman hoidettua Facebook-sivujen kautta!
Eli homma kunnossa.

 

Kiitos kuitenkin!


Hyvä juttu että homma skulaa! Mukavaa tulevaa viikonloppua sulle :smileyhappy:


Hei,

 

Sain nettiliittymäni tilaamisen yhteydessä viime toukokuussa Spotify Premiumin veloituksetta käyttöön 6kk ajaksi. Irtisanoin tämän marraskuussa ennen ilmaisen jakson päättymistä. Nyt sain kuitenkin tänään laskun (laskunumero 76450640) jossa minua on laskutettu palvelun käytöstä 14.12 lähtien ja kun tarkistin asian Omilta Sivuilta niin niiden mukaan minulla edelleen olisi Spotify Premium käytössä 9,95€ kuukausihintaan vaikka olen sen perunut. En myöskään pysty käyttämään Spotifyn Premium ominaisuuksia joten palvelu ei ole minulla käytössä.


Moikka @JR1911 ja tervetuloa mukaan Klaaniin! :)



 



Mitä kautta olet Spotifyn irtisanonut? Täällä emme asiakastietoja käsittele, joten emme pääse tarkistamaan mitä tässä on tapahtunut. Vastaamme ja autamme toki asioissa jotka eivät vaadi näitä tunnistetietoja. :)



 



Suosittelen että kirjaudut Omille Sivuille ja otat sitä kautta vaikkapa Chat-yhteyden, jolloin asiakaspalvelija pääsee tarkistamaan tilanteen ja hoitamaan homman kuntoon. :)


Kiitos, asia tuli hoidetuksi chatin kautta :)


Vastaa