Skip to main content

Spotify tarjous 3kk 0e omilta sivuilta

  • 10. maaliskuuta 2016
  • 23 kommenttia
  • 815 katselukertaa

Spotify Premium, jota ilmaiseksi tarjotaan 3 kk. ei näy omilla sivuilla, jotta sen voisi ottaa käyttöön?


Sellainen ilmaisjakso on ollut vuosia sitten käytössäni, mutta en jatkanut sitä silloin. 

Edit NikoNo: Muokattu otsikkoa lyhyemmäksi

23 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7034 kommenttia
  • 11. maaliskuuta 2016

@Tanhumies kirjoitti:

Spotify Premium, jota ilmaiseksi tarjotaan 3 kk. ei näy omilla sivuilla, jotta sen voisi ottaa käyttöön?


Sellainen ilmaisjakso on ollut vuosia sitten käytössäni, mutta en jatkanut sitä silloin. 




Hei @Tanhumies ja tervetuloa Klaaniin!


Spotify Premiumin saat 3 kk ilmaiseksi Omilta Sivuilta, kun klikkaat liittymää -> lisäpalvelut -> Spotify Premium musiikkipalvelu -> lue lisää.


taavi47
  • Uusi jäsen
  • 7 kommenttia
  • 11. maaliskuuta 2016

Minulla herjaa omilla sivuilla Spotify 3kk 0€  käyttämäti. Voiko tämän käyttää jos on aiemmin toiselta tuotteelta saanut Spotify 3kk 0€ edun?


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7034 kommenttia
  • 11. maaliskuuta 2016

@taavi47 kirjoitti:

Minulla herjaa omilla sivuilla Spotify 3kk 0€  käyttämäti. Voiko tämän käyttää jos on aiemmin toiselta tuotteelta saanut Spotify 3kk 0€ edun?




Käsittääkseni Spotify Premium etu on liittymäkohtainen eli jos olet aiemmin käyttänyt edun toisella liittymällä, niin voit ottaa edun uudelleen käyttöön eri liittymällä.


 


  • Savumerkittäjä
  • 12 kommenttia
  • 6. huhtikuuta 2016

Minulla herjaa kun laitan Spotify tunnukset edun saamiseksi, että sitä ei muka löydy. Käyttäjätunnus on kyllä oikea jonka laitoin Spotifyn käyttäjätunnus kohtaan.

 

Mitenköhän saisin nyt itselleni laitettua sitten tion 3kk ilmaiseksi?


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 979 kommenttia
  • 7. huhtikuuta 2016

Sinulla on siis jo olemassa oleva Spotify-tunnus? Onhan tili tällä hetkellä Free? Muuten kytkentä ei onnistu.

Omilla Sivuilla voit joko luoda kokonaan uuden tilin, jolloin aluksi pyydetään valitsemaan haluamasi käyttäjätunnus. Tai sitten voit muuttaa olemassaolevan Free-tilin Premiumiksi, jolloin pitää syöttää käyttäjätunnus sekä sähköpostiosoite, jolla tili on alunperin luotu.

Tässä on vielä sellainen juttu, että mikäli olet yhdistänyt Facebook-tunnukset Spotifyn kanssa, niin silloin käyttäjätunnukseksi muodostuu muistaakseni 10 merkkiä pitkä numerosarja, jota tulee käyttää kytkennässä.

Varmistatko vielä että kokeilit syöttää tiedot oikeaan paikkaan ja tsekkaa myös käyttäjätunnuksesi sekä sähköpostiosoitteesi kirjautumalla Spotifyn sivuille :)


  • Savumerkittäjä
  • 12 kommenttia
  • 7. huhtikuuta 2016

Sain sen eilen onneksi laitettua itselleni ja hyväksyi pienen väännön jälkeen Spotify Free käyttäjätunnukseni:smileyhappy:


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 979 kommenttia
  • 7. huhtikuuta 2016

Hieno juttu, että onnistui :)


  • Savumerkittäjä
  • 12 kommenttia
  • 12. huhtikuuta 2016

Miten voi olla mahdollista, että ei vieläkään tilausta näy Omilla Sivuilla?

Spotify profiilissani kyllä lukee jo Premium ja myös "Tilauksesi liittyy kumppaniimme Sonera. Jos sinulla on tilaukseen liittyviä kysymyksiä, lähetä ne osoitteeseen Soneralle. Maksutiedot Sonera"

 

Sonerakaan Chat ei löydä tilausta.


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 13. huhtikuuta 2016

Eli tili on kyllä Premium, mutta Omilla Sivuilla sitä ei näy? 


 


Tarkistit homman valitsemalla Omilla Sivuilla liittymäsi > Lisäpalvelut > Käytössäsi nyt ? 


  • Savumerkittäjä
  • 12 kommenttia
  • 13. huhtikuuta 2016

Kyllä tarkistin...eikä tosiaan näy "Käytössä nyt" kohdassa 


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 13. huhtikuuta 2016

Hmmm, mystistä! Onks sulla käytössä Facebookkia tai Twitteriä? Jos on, niin laitahan viestiä! Asiakaspalvelun tavoittaa toki myös soittamallakin, tai juuri tuolta Chatista, missä olitkin jo asioinut. 



  • Savumerkittäjä
  • 12 kommenttia
  • 13. huhtikuuta 2016

Laitoin asiakaspalveluun yhteydenottopyynnön alkuyöstä asiaan liittyen ja kuvankaappauksen Spotify tilistä missä mainitaan tosiaan tuo, mitä mainitsin aikaisemmin eli tilausliittyy kumppaniimme Sonera jne


  • Savumerkittäjä
  • 5 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2016

Tein kaiken ohjeiden mukaisesti, ja vaikka minulla on Spotify Free niin systeemi herjaa että pitää ensin lopettaa maksullinen juttu ennen kun voi ottaa Soneran Spotify-tarjouksen käyttöön. Miten voin nyt saada sen käyttöön?


  • Uusi jäsen
  • 481 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2016

se eka kuukausi taitaa olla ilmainen eli sulla on jo "premium" eli annoit sinne luottokortin numeron tms?.


  • Savumerkittäjä
  • 5 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2016

Siis mun spotifies lukee Spotify Free.

Mul oli 7 päivän ilmanen Premium mut se loppu just tänää.


  • Uusi jäsen
  • 481 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2016

@AlexaIsabella kirjoitti:

Siis mun spotifies lukee Spotify Free.

Mul oli 7 päivän ilmanen Premium mut se loppu just tänää.

 

ehkä se hyväksyy myöhemmin tänään tai huomenna sen soneran tarjouksen.

 


  • Savumerkittäjä
  • 5 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2016

Nii oot ehkä oikeessa. Kiitos avusta!


  • Savumerkittäjä
  • 5 kommenttia
  • 20. huhtikuuta 2016

Ei toimi vieläkään?! Nyt on kulunu jo viikko. Aina vaan herjaa et maksullinen tuote jo käytössä vaikka ei tasan oo. Voisko joku sieltä soneralta auttaa että saisin sen nyt toimimaan, oon jo viikkoja sit avannu liittymän!


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7034 kommenttia
  • 20. huhtikuuta 2016

Hei Alexalsabella!


 


Joko kokeilit näitä Soneran ohjeita?


 


https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-kayttoonotto?id=1162


 


Jos ei tuostakaan ole apua, niin ota yhteyttä Asiakaspalveluun https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


  • Savumerkittäjä
  • 5 kommenttia
  • 20. huhtikuuta 2016

Erikoiset ohjeet kun toisaalla sanotaan että jos on olemassaoleva spotify free tunnus niin voi sen muuttaa sonera spotify premiumiks, ja toises kohtaa sanotaan että jos on olemassa oleva spotify tunnus joka on otettu spotifyn nettisivulta, niin ei voi käyttää sonera premium etua ollenkaan?

 

Kun klikkaa chat24h linkkiä, heitetään vaan jonnekki etusivulle enkä muutamalla klikkauksella löydä chattia. Aika hankalaksi tehty.

 

Eikö tällasen edun kuuluis olla helposti otettavis käyttöön ilman että asiakas joutuu käyttämään tunteja asiaan? Sama asiakaspalvelun tavottamisesta.


NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 1455 kommenttia
  • 21. huhtikuuta 2016

Tuo virheilmoitus kuvastaisi sitä, että sinulla on jostain syystä Spotifyn kautta Premium versio olemassa. Vai onko sinulla ollut meiltä aiemmin Premium tili voimassa? Oletko tarkistanut Spotifyn sivuille kirjautuessa, että miltä tilin tilanne sitä kautta näyttää? https://www.spotify.com/fi/

Mikäli tuolla Spotifyn sivuillakin näkyy, että käytössä on Free tili, niin silloin kytkentä pitäisi kyllä onnistua omilla sivuilla. Mikäli ongelma ei selviä, niin sitten yhteyksiä asiakaspalveluun, kuten tuolla aiemmin olikin jo ohjeistettu :)


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 25. heinäkuuta 2016
Mitä tehdä, kun haluaisin ottaa tuon 3kk ilmaisen premiumjakson käyttöön, muttei se näy tuolla Omat sivut -> lisäpalvelut? Eli siellä ei siis ole sellaista kohtaa kuin Spotify tai Spotify Premium tms.

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7034 kommenttia
  • 25. heinäkuuta 2016

@helmif kirjoitti:
Mitä tehdä, kun haluaisin ottaa tuon 3kk ilmaisen premiumjakson käyttöön, muttei se näy tuolla Omat sivut -> lisäpalvelut? Eli siellä ei siis ole sellaista kohtaa kuin Spotify tai Spotify Premium tms.

Kyllä minulla ainakin näkyy, kun olen kirjautunut Sonera tunnuksilla Omille sivuille - oma liittymäni - lisäpalvelut - saatavilla -  Spotify Premium - 0,00 €/kk etu 3 kk ajan, jonka jälkeen 9,95 €/kk


 


Eli muistitko klikata omilla sivuilla liittymääsi, josta löytyy kohta lisäpalvelut?


Vastaa