Yritin ottaa ilmaisen 3kk spotify tarjouksen jo olemassa olevalle perustilille. Tietojen hyväksymisen jälkeen ilmestyy viesti Tietojen päivitys epäonnistui. Tämä on toistunut nyt jo viikon verran, mikä mättää?
Hei Olaw101 ja tervetuloa Klaaniin!
Täältä löytyy ohjeita Spotify Premiumin ongelmatilanteisiin : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-ongelmatilanteet?id=1163
Jos tuolta ei löydy ratkaisua, niin ota yhteyttä Asiakaspalveluun vaikka Omien Sivujen Chatin kautta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta
Sama ongelma täällä. Chatissä sanottiin etteivät he voi tehdä asialle mitään.
Hei kirsita ja tervetuloa Klaaniin!
Joko kokeilit nämäkin keinot?
Automaattiset päivitykset Spotify ei onnistu päivittämään itseään:
Lataa ja asenna Spotify uudelleen.
Kirjautuminen Spotifyihin ei onnistu. Palvelu ilmoittaa, että päivitys epäonnistui? (Error 308) Mikäli päivitys epäonnistuu, todennäköisesti helpointa on poistaa edellinen Spotify-asennus ja asentaa uusin versio.
Virheilmoitukset Spotifyn päivittämisestä (Virhe 5xx) Kaikki 500 -alkuiset virheet johtuvat Spotifyn automaattisesta päivittämisestä. Poista Spotify ja asenna uusin versio sivuiltamme.
Chat ei osannut auttaa pätkän vertaa, tällä hetkellä tulee seuraavanlainen ilmoitus kun yrittää keskittämisetu -sivun kautta päivittää Premiumiin:
"Sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote käytössäsi. Peruuta se ennen uuden kytkemistä."
kiisseli67, mitenkä spotify ohjelman päivittäminen muka auttaa ongelmaan? Sitäpaitsi, itse ainakin käytän Spotifyä selaimessa...
https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-kayttoonotto?id=1162
No sehän nyt on päivänselvä asia ettei toista premiumia voi aktivoida toisen päälle! :smileymad: Tili on ihan perus free, ei ole ollut premiumia ainakaan 3 kk käytössä.
Onko tuota tarjousta edes mahdollista ottaa jo olemassaolevaan spotify tiliin, ainakin jostain toiselta foorumilta luin että pitäisi olla uusi spotify tunnus
Kyllä näin on: Huom! Mikäli sinulla on voimassa oleva Spotify -tunnus tilattuna Spotifyn internetsivuilta, et voi aktivoida siihen Sonera Spotify -palveluita.
@Olaw101 kirjoitti:
No sehän nyt on päivänselvä asia ettei toista premiumia voi aktivoida toisen päälle! :smileymad: Tili on ihan perus free, ei ole ollut premiumia ainakaan 3 kk käytössä.
Onko tuota tarjousta edes mahdollista ottaa jo olemassaolevaan spotify tiliin, ainakin jostain toiselta foorumilta luin että pitäisi olla uusi spotify tunnus
Spotify Free -tilin päivitys Premiumiksi onnistuu kyllä eli ei tarvitse luoda uutta tiliä. Tarkistatko ihan aluksi Spotifyn sivuilta osoitteesta https://www.spotify.com/fi/account/overview/, että tili on siellä varmasti Free. Mikäli näin on eikä Premiumin päivittäminen onnistu Omien Sivujen kautta, niin otatko yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme katsoa tilannetta tarkemmin.
Mulla on sama ongelma. Koitan ottaa omien sivujen kautta 3kk Spotify tarjouksen käyttöön, lähetän tilauksen, jonka jälkeen sivu lataa "Pieni hetki, tietoja ladataan...". Hetken kuluttua sivulle tulee ilmoitus "Tietojen päivitys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen".
Spotify-tilini on Free. Olen koittanut kohta viikon ajan ottaa käyttöön kyseistä tarjousta, mutta lopputulos on tuo yllämainittu tilanne. Olin yhteydessä asiakaspalveluun chatin kautta, jossa sanottiin etteivät he pysty ottamaan tarjousta käyttöön heidän päästään. Miten saan tarjouksen käyttööni?
Tervetuloa Klaaniin
Oletko vielä Spotify.com kautta laittanut pyyntöä tarkistaa nykyinen Free-tili? Sinne voisi pistää viestiä, että jos heillä näkyy jotain estettä päivittää nykyinen tili Soneran kautta Premiumiin, voisiko tilannetta fiksata.
Näissä on se inha puoli, että jos Spotifylla kaikki näyttää olevan ok, emme pääse meidän kautta tekemään mitään, eli tarjouksen hyödyntäminen vaatii siinä kohtaa uuden Spotify-tilin luomista.
@MiaSL kirjoitti:Tervetuloa Klaaniin @eerock :smileyhappy:
Oletko vielä Spotify.com kautta laittanut pyyntöä tarkistaa nykyinen Free-tili? Sinne voisi pistää viestiä, että jos heillä näkyy jotain estettä päivittää nykyinen tili Soneran kautta Premiumiin, voisiko tilannetta fiksata.
Näissä on se inha puoli, että jos Spotifylla kaikki näyttää olevan ok, emme pääse meidän kautta tekemään mitään, eli tarjouksen hyödyntäminen vaatii siinä kohtaa uuden Spotify-tilin luomista.
Kiitos nopeasta vastineesta!
Tarjouksen käyttöönotossa, johon mulla homma jo tyssää, ei pyydetä Spotifyn tunnuksen tietoja vaan pyydetään antamaan sähköpostiosoite, jonne tilausvahvistus ja rekisteröitymistiedot lähetetään. Olen koittanut muutamilla sähköpostiosoitteillani, mutta homma ei vaan mene läpi. Olisi mukavaa saada tuo tarjous käyttöön, kun semmoinen on annetukin!
Hei eerock!
Olisiko tästä apua sinulle?
Omilla Sivuilla voit joko luoda kokonaan uuden tilin, jolloin aluksi pyydetään valitsemaan haluamasi käyttäjätunnus. Tai sitten voit muuttaa olemassaolevan Free-tilin Premiumiksi, jolloin pitää syöttää käyttäjätunnus sekä sähköpostiosoite, jolla tili on alunperin luotu.
Tässä on vielä sellainen juttu, että mikäli olet yhdistänyt Facebook-tunnukset Spotifyn kanssa, niin silloin käyttäjätunnukseksi muodostuu muistaakseni 10 merkkiä pitkä numerosarja, jota tulee käyttää kytkennässä.
Varmistatko vielä että kokeilit syöttää tiedot oikeaan paikkaan ja tsekkaa myös käyttäjätunnuksesi sekä sähköpostiosoitteesi kirjautumalla Spotifyn sivuille
@kiisseli67 kirjoitti:Hei eerock!
Olisiko tästä apua sinulle?
Omilla Sivuilla voit joko luoda kokonaan uuden tilin, jolloin aluksi pyydetään valitsemaan haluamasi käyttäjätunnus. Tai sitten voit muuttaa olemassaolevan Free-tilin Premiumiksi, jolloin pitää syöttää käyttäjätunnus sekä sähköpostiosoite, jolla tili on alunperin luotu.
Tässä on vielä sellainen juttu, että mikäli olet yhdistänyt Facebook-tunnukset Spotifyn kanssa, niin silloin käyttäjätunnukseksi muodostuu muistaakseni 10 merkkiä pitkä numerosarja, jota tulee käyttää kytkennässä.
Varmistatko vielä että kokeilit syöttää tiedot oikeaan paikkaan ja tsekkaa myös käyttäjätunnuksesi sekä sähköpostiosoitteesi kirjautumalla Spotifyn sivuille
Moi!
En löytänyt omilta sivuilta muuta Spotifyyn liittyvää, kuin tuon tilausmahdollisuuden. Lisäsin alla olevaan linkkiin näyttöleikkeet sivuista, joiden kautta yritän saada palvelua käyttööni. Punaset laatikot peittävät posti- ja sähköpostiosoitteeni.
En ole liittänyt Facebookkia Spotifyyn. Olen kokeillut käyttää tilaussivulla Spotifyyn liittämääni sähköpostiosoitetta sekä toista, joka ei ole liitetty Spotifyyn. Lopputulos on sama.
@eerock kirjoitti:
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei eerock!
Olisiko tästä apua sinulle?
Omilla Sivuilla voit joko luoda kokonaan uuden tilin, jolloin aluksi pyydetään valitsemaan haluamasi käyttäjätunnus. Tai sitten voit muuttaa olemassaolevan Free-tilin Premiumiksi, jolloin pitää syöttää käyttäjätunnus sekä sähköpostiosoite, jolla tili on alunperin luotu.
Tässä on vielä sellainen juttu, että mikäli olet yhdistänyt Facebook-tunnukset Spotifyn kanssa, niin silloin käyttäjätunnukseksi muodostuu muistaakseni 10 merkkiä pitkä numerosarja, jota tulee käyttää kytkennässä.
Varmistatko vielä että kokeilit syöttää tiedot oikeaan paikkaan ja tsekkaa myös käyttäjätunnuksesi sekä sähköpostiosoitteesi kirjautumalla Spotifyn sivuille
Moi!
En löytänyt omilta sivuilta muuta Spotifyyn liittyvää, kuin tuon tilausmahdollisuuden. Lisäsin alla olevaan linkkiin näyttöleikkeet sivuista, joiden kautta yritän saada palvelua käyttööni. Punaset laatikot peittävät posti- ja sähköpostiosoitteeni.
En ole liittänyt Facebookkia Spotifyyn. Olen kokeillut käyttää tilaussivulla Spotifyyn liittämääni sähköpostiosoitetta sekä toista, joka ei ole liitetty Spotifyyn. Lopputulos on sama.
Tuossa kuvassa näyttä olevan sähköpostilaatikon alla "herja" että osoite ei voi sisältää ääkkösiä. Huomasithan ettei niitä ole osoitteessa mukana. Yleensä jos kytkentä herjaa email osoitetta, on tuo osoite jossain elämänsä vaiheessa ollut rekisteröitynä Spotifyn ilmaisversioon. Toki jos suinkin viitit ja jaksat kokeilla niin luo vielä yksi ihan uusi sähköpostiosoite vaikka gmailin kautta ja kokeile onnistuuko sillä.
@Merja_J kirjoitti:
Tuossa kuvassa näyttä olevan sähköpostilaatikon alla "herja" että osoite ei voi sisältää ääkkösiä. Huomasithan ettei niitä ole osoitteessa mukana. Yleensä jos kytkentä herjaa email osoitetta, on tuo osoite jossain elämänsä vaiheessa ollut rekisteröitynä Spotifyn ilmaisversioon. Toki jos suinkin viitit ja jaksat kokeilla niin luo vielä yksi ihan uusi sähköpostiosoite vaikka gmailin kautta ja kokeile onnistuuko sillä.
Ei oo ääkkösiä osoitteessa, näyttää herjaavan vaikka kenttä ois tyhjä. Kyseisessä sähköpostiosoitteessa on Spotifyn ilmaisversio tällä hetkellä käytössä, mutta kuten aikaisemmassa viestissäni mainitsin niin olen koittanut myös muilla sähköpostiosoitteillani, joita ei ole liitetty Spotifyyn millään tavalla.
Kumma homma. Koitettu eri selaimilla, tietokoneilla, puhelimella, mut ei millään mene läpi.
Moro. Testasin juuri Spotify Premiumin rekisteröinnin toimivaksi Omien sivujen kautta henkilökohtaisella liittymälläni. Itselläni ei vielä tähän päivään mennessä ole Spotifyta ollutkaan ja rekisteröinti meni läpi ihan ongelmitta. Mikä lie tuossa sähköpostiosoitteessasi sitten tökkää?
Jos tuota uuden osoitteen luomista malttaa kokeilla, niin se lienee yksi mahdollisuus.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.