Suljetun liittymän avaamisesta

  • 25 June 2018
  • 3 kommenttia
  • 44 katselukertaa

Liittymä on suljettu maksamattomien laskujen vuoksi. Laskuja oli viisi, joista neljä on maksettu ja yhdestä on tehty Sergelin kanssa maksusuunnitelma. Täytyykö myös tuon yhden olla kokonaisuudessaan maksettu, ennen kuin liittymän saa auki vai voinko maksaa sitä tehdyn suunnitelman mukaisesti erissä? 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Pampula96@  kirjoitti:

Liittymä on suljettu maksamattomien laskujen vuoksi. Laskuja oli viisi, joista neljä on maksettu ja yhdestä on tehty Sergelin kanssa maksusuunnitelma. Täytyykö myös tuon yhden olla kokonaisuudessaan maksettu, ennen kuin liittymän saa auki vai voinko maksaa sitä tehdyn suunnitelman mukaisesti erissä? 




Onpas kiperä kysymys, parhaimman, juuri sinun tilanteessasi pätevän vastauksen tähän osannee antaa Telian aspa vaikkapa Telia.fi sivuston chatin tai FB-privaviestin kautta (Telian FB-sivuilla). Toki merkkasin tämän viestin siten, että saadaan tähän Telian aspan vastaus, tosin julkisella palstalla ei voida käsitellä yksilöiviä tietoja, mutta varmasti joku muukin on samassa tilanteessa ollut, joten eiköhän jokin vastaus ongelmaan saada. :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Pampula96 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Muistaakseni liittymä avautuu kun kaikki laskut kuittaantuvat maksetuksi ja siihen menee vielä n. 3 pankkipäivää ennenkuin maksetut maksut rekisteröityvät järjestelmään.


Laitan kyselyä myös Telialle ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @Pampula96 ja tervetuloa Yhteisöön! Jos liittymä on suljettu maksamattomien laskujen vuoksi, tulee kaikki erääntyneet laskut olla hoidettuna ennen liittymän avausta. Myös tuo Sergeliin mennyt lasku tulee näkyä maksettuna ennen kuin liittymä avautuu. Eli toki voit maksaa laskua suunnitelman mukaan mutta liittymä avautuu vasta sitten kun se on kokonaisuudessaan hoidettu.

Vastaa