Moikka @Tehrek ja tervetuloa Yhteisöön!
Tämän kautta ei päästä asiakastietoihin käsiksi, joten on mahdoton ihan aukottomasti vastata tähän. Lähtisin veikkaamaan sellaista skenaariota, että jos sinulle on tehty jotakin päivitystä liittymään, tilattu jokin lisäpalvelu tai muu tarjoustuote, niin niissä usein edellytetään markkinointilupaa. Muutoin on hankala ymmärtää, että miksi ne olisi kytketty sinulle päälle. Aina pitäisi toki myös asiakkaalta varmistaa, että luvat voidaan kytkeä päälle, eli ei ole mahdollista että ne napsahtaa tietämättä.
Tätä voidaan tarvittaessa toki tarkemmin selvitellä jos tulet meidän chat-palveluun jutulle. Muutoin ehdotan, että napsautat luvat sellaiseen formaattiin omien sivujen kautta, kuin itse ne haluat jatkossa pitää.
Kyseessä oli vikailmoituksen jälkeen minulle soitettu puhelu. Ei muutos liittymään, uusi liittymä tai muuta vastaavaa vaan pelkkä keskustelu tekemästäni vikailmoituksesta. Puhelun loppupuolella jamppa kysyi onko mailiosoite ja numero vielä samat, heppu ei millaan tavalla ilmaissut kyseessä olevan "luvan kysyminen" markkinointilupien muutokseen.
Nyt olisi lisäkoulutuksen ja valvonnan paikka. Kun kysytään yllä mainittuja asioita, täytyy myös kysyä saako markkinointilupiin koskea. Tuolla kiertotiellä tehty "luvan kysyminen" lähinnä suututtaa asiakkaan.
Hoida homma.
Missään nimessä meillä ei ole mitään kiertoteitä markkinointilupien kysymiseen ja ehdottomasti tällainen yhteystietojen tarkastaminen ei siihen riitä. Nämä asiat on käyty selvästi läpi ja ohjeistukset on kaikille selvät. Laitan toki tämän sinun palautteen yleisellä tasolla eteenpäin, vaikka en voi sitä kohdentaa tiettyyn asiakasneuvojaan, kun en pääse asiakastietoihin käsiksi tämän Yhteisön välityksellä.
Mikäli haluat aiheesta tarkemman selvityksen, niin kannattaa tulla keskustelemaan meidän telia.fi sivujen chattiin, joka löytyy kun kirjaudut sivuille nettipankkitunnistautumisen tai mobiilivarmenteen avulla.
Kiitokset tästä arvokkaasta palautteesta ja aurinkoista kesänjatkoa! :smileyhappy: