Skip to main content

Otin yhteyttä chatilla numeron siirtämiseksi, ja sieltä ohjattiin tekemään ajanvaraus. Tein sen saman päivän iltapäiväksi, ja selostin asiani. Odottelin sovitun puolen tunnin ajan ja varuiksi vielä seuraavan tunnin, minkä jälkeen piti lähteä hoitamaan muita asioita.

 

Muissa yrityksissä "ajanvaraus" tarkoittaa, että jotain tapahtuu ko. aikana, Telian tapauksessa ilmeisesti ei, koska mitään soittoa ei koskaan kuulunut. Numeron saa onneksi siirrettyä muillekin operaattoreille...

Hei @olle42 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Hyvä, kun otit täällä yhteyttä, sillä ajanvarauskalenterin kautta varattujen aikojen suhteen on juuri havaittu ongelmia. Tästä johtuen osa varauksista saattaa tulla soitettavaksi väärään aikaan tai jäädä tulematta kokonaan. Pyrimme piilottamaan ajanvarauskalenterit telia.fi-sivustolta, jotta uusia varauksia ei pääse tekemään vian ollessa päällä. Korjaukset ovat onneksi käynnissä parhaillaan. Pahoittelut aiheutuneesta harmista!


Vastaa