Skip to main content

Kun olen joskus soittanut asiakaspalveluun niin välillä siellä on taustamelua jolloin en meinaa saada selvää mitä asiakaspalvelija sanoo. Voisiko väliin saada ohjelman joka poistaa taustamelun jolloin pelkkä asiakaspalvelijan puhe kuuluu?



 



Tämmöisiä on esimerksi Krisp jota esimerkiksi Discord käyttää https://krisp.ai/



 



Edit HannaMarikaL: Korjattu hieman otsikkoa


@Antsa92@  kirjoitti:

Kun olen joskus soittanut asiakaspalveluun niin välillä siellä on taustamelua jolloin en meinaa saada selvää mitä asiakaspalvelija sanoo. Voisiko väliin saada ohjelman joka poistaa taustamelun jolloin pelkkä asiakaspalvelijan puhe kuuluu?

 

Tämmöisiä on esimerksi Krisp jota esimerkiksi Discord käyttää https://krisp.ai/


Sama häiritsee mua  onneksi  ei ole tapahtunut usein 

 eikö  yritykset vois asiakasta  edes sen vertaa arvostaa että   muut puhelut ei kuulu läpi ja siten häiritse  puhelua  .


 




@Antsa92@  kirjoitti:


Kun olen joskus soittanut asiakaspalveluun niin välillä siellä on taustamelua jolloin en meinaa saada selvää mitä asiakaspalvelija sanoo. Voisiko väliin saada ohjelman joka poistaa taustamelun jolloin pelkkä asiakaspalvelijan puhe kuuluu?



 



Tämmöisiä on esimerksi Krisp jota esimerkiksi Discord käyttää https://krisp.ai/



 



Edit HannaMarikaL: Korjattu hieman otsikkoa






Harmillista kuulla, että taustamelu on häirinnyt asioimistasi meidän kanssamme. Laitoin tästä palautetta meillä eteenpäin, josko tälle asialle saataisiin jotain tehtyä juuri esimerkiksi tuollaisen taustamelun poistavan ohjelman avulla. Kiitos palautteesta. 🙂>



 






@MMALINEN@  kirjoitti:
Sama häiritsee mua  onneksi  ei ole tapahtunut usein 



 eikö  yritykset vois asiakasta  edes sen vertaa arvostaa että   muut puhelut ei kuulu läpi ja siten häiritse  puhelua  .






Kyllä me arvostamme asiakkaitamme ja ymmärrän, että taustalta kuuluvat äänet saattavat olla häiritseviä. Onneksi tuota ei ole tapahtunut kuitenkaan usein.


Ilmeisesti hallimetelille ei vieläkään ole saatu tehtyä mitään.  

 

Telian puhelinaspa laitto hermot kiehumaan tänään.  Joku nainenvastasi kuulosti rapulaiselta. Kerroin asiaani miksi otinyhteyttä, mutta keskeytin kertomisen kesken, koska aspan taustalta kuului niin kovaa puhetta ja hallimeteliä.En enää  ollut varma soitinko johonkin istanbulimaalaisen scammifirman numeroon.  Ei siinä voinut enää keskittyä selittämään omaa asiaani, kun en meinannu sen muun metelinläpi edes kuulla sitä aspanaisen puhetta. 

 

Kysyin että mihin  oikein soitin, kun ei metelistäpääten mihinkään oikeaan aspaan.  Nainen vaikutti vain hämmentyneeltä, kun koitin sanoo *******tuspäissäni etteikö taustameteliä saa niinkun pois jotta voisin asianikertoa.  Vastaukseksi sainvain soita uudestaan kun osaat keskustella ja katkaistiin puhyhteys.  

 

Aika hankala keskittyä selittämään omaa asiaa, kun taustalta kuuluu hillitöntä puheeenpölinää ja kaikenmaailman meteliä. 

 

 Mut onneks sentään chatinkautta sattu asiantunteva henkilö heti.  Oli kyllä viimeinenkerta kun koitan soittaa aspaan. 


Kunnollinen kuulokemikrofoni ei nappaa ympäristön hälyä, paitsi jos jokin auto gain control sekoilee. Syyniin ottaisin aspan käyttämät välineet.



@ilopilleri  kirjoitti:


Ilmeisesti hallimetelille ei vieläkään ole saatu tehtyä mitään.  



 



Telian puhelinaspa laitto hermot kiehumaan tänään.  Joku nainenvastasi kuulosti rapulaiselta. Kerroin asiaani miksi otinyhteyttä, mutta keskeytin kertomisen kesken, koska aspan taustalta kuului niin kovaa puhetta ja hallimeteliä.En enää  ollut varma soitinko johonkin istanbulimaalaisen scammifirman numeroon.  Ei siinä voinut enää keskittyä selittämään omaa asiaani, kun en meinannu sen muun metelinläpi edes kuulla sitä aspanaisen puhetta. 



 



Kysyin että mihin  oikein soitin, kun ei metelistäpääten mihinkään oikeaan aspaan.  Nainen vaikutti vain hämmentyneeltä, kun koitin sanoo *******tuspäissäni etteikö taustameteliä saa niinkun pois jotta voisin asianikertoa.  Vastaukseksi sainvain soita uudestaan kun osaat keskustella ja katkaistiin puhyhteys.  



 



Aika hankala keskittyä selittämään omaa asiaa, kun taustalta kuuluu hillitöntä puheeenpölinää ja kaikenmaailman meteliä. 



 



 Mut onneks sentään chatinkautta sattu asiantunteva henkilö heti.  Oli kyllä viimeinenkerta kun koitan soittaa aspaan. 






Taustalta kuuluvia ääniä olemme pyrkineet minimoimaan ja vaimentamaan meidän työskentelytiloissa, mutta joskus tosiaan taustahälyä saattaa siltikin kuulua puheluiden yhteydessä. Harmi kuulla, että tuo taustahäly on nyt vaikeuttanut asiointiasi puhelimitse ja asia jäänyt siellä kesken. Hyvä kuitenkin, että sait chatin kautta hoidettua asiasi kuntoon ja se onkin hyvä väylä olla yhteydessä. Kiitos tästä palautteestasi taustahälyn osalta, tämä on viety meillä eteenpäin.


Vastaa